Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjellrypa: Har virkelig lyst på den jobben, men jeg så søkerlista i går og det er MANGE godt kvalifiserte der. Vet ikke hvem andre som er innkalt til intervju da. :klem:

niomi: Ja, har virkelig fått god uttelling på jobbsøknadene mine i forholdt til å bli innkalt til intervju i det siste :). :klem:

iss: :klem:

Epona: Så herlig å "se" deg igjen. Lurt veldig på hvordan du har hatt det. :klem:

smile*2: Blir sånn luftig og lett det teppet jeg strikker nå også. Hørt om noen som har brukt pinner 6 eller 6 1/2, hadde bare rundpinner nr 5 1/2 og 7 derfor ble det slik det ble :). :klem:

impala: :klem:

kakao: Håper også veldig at jeg får den stillinga, sjølom det ikke akkurat er så lett :sjenert:. :klem:

Liljen: :klem:

HH: :klem:

miiip: :klem:

Havfrua: :klem:

Cr@sh: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var en skikkelig dårlig dag :tristbla:. Var så utrolig kvalm og kjeda meg og i det hele tatt........... I dag har jeg prøvd ny taktiskk for å få dagen til å gå fortere: sove ekstremt lenge :sjenert::ler:

Fikk se søkerlista til den jobben i går. Ble helt psyka ut jeg :tristbla:. Alle 28 søkerne var godt kvalifisert, ikke ofte det. Prøve å tenke på at jeg allerede har danka ut de fleste av de, og at jeg faktisk er blandt de 5 som skal til intervju. Så prøvde jeg å tenke ut hvem som skulle til intervju og der var det i allfall en 2-3 stykker jeg ikke har sjans mot. Mister litt motet, skulle aldri sett på den søkerlista. Må prøve å psyke meg oppigjen, men ikke så veldig lett. Jeg VIL ha den jobben :grine:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå MÅ jeg gjøre det værste som finnes for tida: dra på matbutikken. Blir så utrolig kvalm av det. Har nøye planlagt hva jeg skal ha og tenkt igjennom hvor det ligger i butikken slik at alt kan gå så fort som mulig :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Husker jeg gjorde det jeg og :ler: Og hvis noe ikke gikk som det skulle i butikken ble det helt galt, var ikke få ganger jeg holdt på å sette fra meg kurven og løpe ut..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pi@ som er så flink må ikke miste motet!! jeg har tro på at intervjuet kommer til å gå strålende!! :Nikke:

hvordan er det med kvalmen i dag? har du fått tak i noen lydbøke så du har noe å slå ihjel tiden med?

ha en kjempefin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det intervjuet kommer til å gå så bra. Sånn var det med meg også når jeg var på intervju til den jobben jeg har nå. De to andre hadde hovedfag og lang erfaring

og jeg danka ut begge to, på personlige egenskaper (=sjarmerte dem i senk vil jeg tro :sjarmor: ). SÅ du må ikke bli utpsyka altså :klem:

Ha ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss og kakao: :klem:

miiip: Jeg synes også det er veldig veldig koselig å ha deg på msn, vennen :klem:

Petra P: kvalmen er som vanlig :sur:. Takk for støtte ang intervjuet. :klem:

angelou: Det er slike historier jeg vil høre :sjarmor: Tusen takk :klem:

Jeg har blitt videre sjukemeldt til fredag i neste uke. Skulle egentlig dratt til Oslo i dag og vært på jobbmesse på søndag, men det må bare utgå. Kunne sikkert ha dratt, men jeg orker rett og slett ikke. Veldig synd jeg ikke får møtt venninna mi som avtalt, men slikt skjer.

I dag har jeg brukt resten av pengene mine på ei rød kåpe :sjarmor:. Superfin, dessuten var den nedsatt med 950! kr. Sikla på den i hele vinter, så nå måtte jeg bare slå til. Jeg trenger den til intervjuet og til traineeordninga :sjenert::ler:. Jeg har ingen kåper :overrasket::ler:. Sambo sa det var greit, sjølom han blir nødt til å forsørge meg framover (det må han gjøre uansett kåpe eller ikke). Bare så det er sagt så kosta den 399kr ferdig nedsatt.

Blir veldig rart å ikke klare seg sjøl økonomisk framover, det har ikke skjedd siden jeg var 17år. Hadde jeg ikke vært gravid så tror jeg ikke at jeg hadde takla det i det hele tatt, men nå er det på en måte litt mere greit. En gang, når jeg begynner å tjene penger, så kanskje jeg klarer å takle felles økonomi også. Nå går det ikke fordi jeg tjener omtrent ingen ting, hadde vært greit om jeg hadde stått for hovedinntekta, men har ikke samvittighet til å bruke sambo sine penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart forsoerget av mannen min jeg ogsaa. Det er litt rart, for jeg er saa vant med loennen som tikker inn paa kontoen hver maaned. Men jeg tror det skal gaa greit de maanedene/aarene det varer. Selv om jeg synes det er rart aa bruke pengene hans. :sjenert:

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående jobb intervjuet så kommer det til å gå helt fint :)

Når jeg ble ansatt der jeg er idag, så ville jg også se søkerlistene, og det var ikke hyggelig lesing skal jeg si deg. Det var 20 andre som var minst like og mye mer kvalifiserte enn meg.

Men som så tok jeg de på sjarmen, siden jeg og han som ble min sjef totalt fant tonen på intervjuet.

Så det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd :)

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper du klarer deg bra på intervju jeg!! Det er jo en grunn til at du er blandt de 5!!

Nå håper jeg snart at kvalmen gir seg for deg. Og nå er det vel snart 10 uker også???

Ønsker deg en fin lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med jobbintervju da :) Må ikke se så mørkt på mulighetene da, du er jo tross alt plukket ut til intervju da! Er ikke alltid de går etter ansinitet da, gjorde ikke det når jeg fikk fast jobb. Da brukte de personlig egenhet ;)

Lykke til og ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Savna deg på msn i kveld, trenger å sortere tanker om mye rart.. men vi snakkes vel snart ;)

Lykke til hvis det var i mårra det skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...