Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Grattis med 9uker :hoppe:

Snill sambo er som passer på at du får nok ved da :)

Får håpe det gikk bra å levere oppsigelsesbrevet da. Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for at du er over i uke 9. Snill sambo din som tar godt vare på deg. :-)

Strikker du teppe i litt tynnere garn nå? Hvilke pinnetyper bruker man på slike tepper? De blir jo ganske store. Rundpinne? :klø: Er litt fersk, skjønner du. Ser for meg at en kanskje strikker rett hele tiden, altså snur teppet for hver gang og strikker rett, slik at det blir riller og ikke krøller seg mot en side.

Lurer på å prøve meg et i tykkere garn først. Må gjøre ferdig kofta først.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@-vennen mn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å vennen, du er jo 9uker :legrine: Helt nydelig. åper kvalmen gir seg etterhvert altså.

er du "bare" kvalm, eller kaster du opp også?? Pass på så du får i deg nok væske i det minste :klem:

vi skal passe på deg vi, mens mannen er oppattt med videreutdanningen sin

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felixa: Har gått og sett fram mot denne dagen lenge :), nå blir 12 uker neste mål. Det kjennes ikke så lenge ut faktisk. :klem:

iss: Snill du er og jeg som er så streng mot deg :rodme:. Er godt ment da, men det vet du. :klem:

Xavia: Veldig veldig deilig. Godt å bli passa på og godt å få forståelse. :klem:

smile: Så mannen din var ikke snill før du ble gravid :ler:. Han har ringt ca 6 ganger i dag, så jeg tror det er værre for han å være borte enn for meg :ler:. :klem:

Fjellrypa: Det er et saksbehandlerkurs gjennom nks. Ikke akkurat store kompliserte greiene (tror jeg), men greit. :klem:

Lucky: Gikk bra å levere oppsigelsen fordi sjefen er på ferie denna uka, han vet om det da. :klem:

Kakao: Teppe i tynt garn jeg strikker nå ja. Garn beregna på pinner 2 1/2-3 på pinner 5 1/2 (egentlig 6, men hadde ikke). Strikker fram og tilbake slik du beskriver, rett hele tida. Øking og felling slik jeg skrev i dagboka di. Har et likt teppe strikka med tjukt garn, synes det ble veldig tungt og tett, liker det jeg lager nå bedre. Synes ikke det går noe spesielt saktere å strikke med tynt garn enn med tjukt :). Du skal jo ha vårbaby så da passer det sikkert bedre med tynt teppe. Jeg lager teppe på 90*90cm, så det blir ganske stort, men det bestemmer du sjøl. :klem:

Tulipan: Ikke "bare" kvalm nei, spyr noen ganger om dagen :sjenert: (i dag har det faktisk gått bra *kryss i taket*) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for strikketips! :klem: Blir sikkert luftig og bra når du strikker med tynnere garn på tykke pinner. Skal notere ned tallene, så jeg har de til neste strikkeprosjekt. :) Har lyst til å strikke et hvitt ett i tynt garn, for å ha til vogna i sommer. (Dropper det tykke teppet, tror jeg.) Får lære meg slik øking og felling i ytterkantene, men har en fin strikkeskole på internett som jeg kan sjekke i. Den er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg forsvant så brått i går, men plutselig hadde sambo lagt seg!! Så da fikk vi lagt oss tidlig.. Deilig det når jeg savner fridagene mine :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på jobbintervju neste uke :hoppe:. På en jobb jeg har kjempekjempe lyst på :legrine:. Er så glad :danse:. Det er en fast, veldig relevant stilling, i pendleavstand fra der jeg bor nå. Genialt at intervjuet skal skje så raskt for da har jeg ikke pasert 12 uker og er "unnskyldt". Veldig rask behandling når det var søknadsfrist 23. jan :overrasket:

kakao, iss, angelou og Petra P: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra med det intervjuet! Og veldig spennende!

Moro at det skjer en del på jobbfronten for deg nå. Krysser fingrene for at detter er drømmejobben!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællandussen som du er attraktiv for tida, da!!! :ler:

Grattis med nok et intervju, og naturligvis med trainee-plassen! Og uke 9! Og spyfri dag! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsan!

Takk for at du har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært nettløs!

Herlig at spiren vokser og gror!!! :legrine:

God klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smile: Så mannen din var ikke snill før du ble gravid :ler:. Han har ringt ca 6 ganger i dag, så jeg tror det er værre for han å være borte enn for meg :ler:. :klem:

:legrine: Jo for all del!!! Men nå har han blitt enda snillere og mer husfar!!! :hjerte: Og det digger jeg jo!!

Kan høres ut som om han ikke er helt fornøyd med å være borte ja!! :ler:

Det teppet du strikker høres veldig godt ut! Jeg strikket ett i litt tykkere pinner men med tynt babyullgarn så det ble liksom litt hullete og luftig og det er deilig det også.

Gratulerer med intervju! Her gjelder det å følge med for å bli oppdatert på alt som skjer om dagen. Det blir jo kjempespennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...