iss Skrevet 26. januar 2007 #2021 Del Skrevet 26. januar 2007 Gratulere med plassen! Selv om jeg ikke vet hva en trainee gjør eller er *poff borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. januar 2007 #2022 Del Skrevet 26. januar 2007 Grattis med traineeplassen! Så supermegadupert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 26. januar 2007 #2023 Del Skrevet 26. januar 2007 Gratulerer med traineeplassen! Ønsker deg vel over i uke 9 snart. Litt ekstra påkjenning å være i uke 8, men dette skal gå bra! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 27. januar 2007 #2024 Del Skrevet 27. januar 2007 Gratulerer med trainee-plassen! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2025 Del Skrevet 27. januar 2007 Liljen: Tusen takk. Håper virkelig at kvalmen gir seg litt når jeg skal begynne kurset. Veldig fint å ha noe å se fram mot. Ganske lange dager for tida . smile: Takk iss: Det er nesten som en slags utplassering . miiip: Det er helt utrolig bra . Tenk at jeg snart er ferdig med butikkjobben kakao: 2 dager igjen så er jeg ferdig med uke 8 . Fjellrypa: Takk. Så koselig at du tar deg tid til å stikke innom meg Etter et par dager hvor jeg har vært litt bedre, har i går og i dag vært skikkelig ille kvalmemessig . Hjelper ikke akkurat at jeg synes fryktlig synd på meg sjøl og begynner å bli ganske lei . Orker ingen ting. Klarer ikke konsentrere meg noe særlig heller, for da blir jeg ekstra kvalm så det er begrensa hva jeg får gjort..... Jeg blitt en racer på alle de dårlige seriene på formiddagen og ettermiddagen da og så får jeg strikka litt . Har ett nettkurs jeg så vidt har begynt på, men klarer ikke gjøre det akkurat nå . Ingen tvil om at det er en del hormoner i kroppen i allfall og ett troll på omtrent 2 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. januar 2007 #2026 Del Skrevet 27. januar 2007 Skjønner det er slitsomt men jeg blir glad av å lese at du har så gode symptom jeg da!!!! Det er ikke SÅ mange dager til det burde gi seg HVa strikker du da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2027 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg vet det smile. Egentlig helt enig, føler meg ganske trygg på at det skal gå bra når symptomene er så sterke . Får litt dårlig samvittighet når jeg klager også . Akkurat nå strikker jeg nøstebarn-garn teppe, eller egentlig bånsull-garn teppe (samme garnet) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. januar 2007 #2028 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvor lenge varer trainee-tingen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. januar 2007 #2029 Del Skrevet 27. januar 2007 Men det er jo ingen som sier at det ikke er ubehagelig og ikke lov å klage selv om det er gode graviditets-tegn!!! Jeg har også strikket noe lignende! Ha en god helg da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. januar 2007 #2030 Del Skrevet 27. januar 2007 Gratulerer med traineeplassen da, så spennende. Hva slags er det? Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. januar 2007 #2031 Del Skrevet 28. januar 2007 Kvalmen gir seg nok snart skal du se. Må være skikkelig kjipt i allefall Spennende med traineeplassen da! Det blir nok bra. Du fåt legge ut bilde av det du strikker da, du er jo megaflink til å strikke Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. januar 2007 #2032 Del Skrevet 28. januar 2007 til se på tv- og strikkedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #2033 Del Skrevet 29. januar 2007 grattis med traineeplass det er absolutt lov å klage selv om det er betryggende å ha disse graviditetstegnene... jeg var jo ikke så plaget av kvalme som deg, men til gjengjeld kom jeg ikke så godt overens med disse hormonen... mye grinig for å si det sånn men hold ut - det blir så mye bedre etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2007 #2034 Del Skrevet 29. januar 2007 Ohoiii!! Grattis med traineeplass!!Kanonsupert det da HUff..er slitsomt å være uggen ja...Jeg syns ikke det er klaging,du forteller jo bare hvordan du har det! Håper for din del at det går over og at du heller kan få andre symptomer!Bli hekta på noe f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2035 Del Skrevet 29. januar 2007 9 uker i dag iss: Varer tilsammen drøye 4 måneder. smile: Jeg vil jo så veldig gjerne det her, derfor synes jeg det er litt feil og klage . Bustetroll: Takk. Vet ikke riktig hvor jeg skal jobbe ennå, skal finne en arbeidsplass i løpet av di 5 første ukene. Lucky: Kommer nok ikke til å legge ut bilde, men jeg har faktisk vurdert å få meg en strikkeblogg . Det hadde vært litt moro. miiip: Petra P: Foreløpig har jeg ikke vært spesielt hormonell, var mye værre forrige gang. Ikke moro når det kjennes ut som om personligheta forandrer seg. Skytte: I dag skal jeg levere oppsigelsen min . Nesten så jeg begynte å grine i går da jeg skulle skrive den. Det er veldig rart. Sjølom jeg har hatt lyst til å si opp lenge, så er det ikke bare bare å gå ut i uvissheta på den måten. Er tross alt en fast jobb jeg sier opp, til fordel for noe jeg ikke vet ennå..... Sambo blir borte til fredag, han skal begynne på videreutdanning. Blir litt hardt å skulle klare alt alene med hundene og slik. Han har vært snill og bært inn masse ved til meg og svigers måkker gårdsplassen (snør noe helt vanvittig her). Sambo er så fantastisk for tida, klarer ikke helt sette ord på det. Skulle nesten tro at han har hatt gravid kjæreste før . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 29. januar 2007 #2036 Del Skrevet 29. januar 2007 Godt for psyken at du har kommet deg til uke 9 tenker jeg. Skjønner godt at det er litt skummelt å si opp jobben når det andre er usikkert, men du skal se det går så bra så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. januar 2007 #2037 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal passe på deg jeg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #2038 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er godt med snille, omtenksomme og gode kjærester. Min er også spesielt oppmerksom og skjønn for tiden. Det er så deilig å få litt ekstra omsorg når man trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. januar 2007 #2039 Del Skrevet 29. januar 2007 for 9 uker!!!! Min mann forandret seg også når jeg ble bravid og ble så snill og grei. Godt å ha noen som vil det beste for en!!! Så tenker jeg det går bra når mannen blir borte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. januar 2007 #2040 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med 9 uker! Hva er det for slags nettkurs du har meldt deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå