Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

magolia, Toblerone, Eeyore og Lucky: :klem:

I går var jeg bare dårlig :tristbla:

Vært litt øm/vondt nederst i magen i går og i dag tidlig. Vet det er helt normalt, men jeg liker det ikke. Ganske så sikker på at det var mer krampevondt jeg hadde sist da det gikk galt, men jeg har panikk for magevondter i den regionen :forvirret:. Uansett har jeg symptomer så det holder, så jeg burde bare slappe av. Jeg merker på psyken at jeg nærmer meg hatuka med stormskritt......nærmere bestemt i morra. Vært litt bekymra i det siste. Godt jeg skal til legen på onsdag, så kan vi snakke litt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 100 sider :hoppe:

Jeg er også øm nederst i magen, og har vært det en stund. Når jeg mista var det ikke sånn i det hele tatt, så jeg tar det som ett godt tegn :)

Og ja, det er helt normalt at det skal være sånn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEEEEEE!!!!!PARTY!!!!!!!!!

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært på 100siders fest,eller sidefest i det store og hele!

*Danse med rumpa i været*

*Synge høyt*

Håper de vondtene og plagene dine er positive plager hvis du skjønner!

At det er lille spire som vokser og gror og lar deg kjenne det på kroppen.

Godt for deg at du skal til legen så du får snakket litt om saken,håper det hjelper!

Ønsker deg ei så fin uke som over hodet mulig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: Godt å høre det er flere. Jeg hadde noen dager med litt vondt i magen da jeg mista. Tenkte at det var helt normalt, men det var det ikke...... så derfor tenker jeg litt på det nå :sjenert:. :klem:

Skytte: Er ikke akkurat så vondt, så vidt jeg kjenner det faktisk :ler:. Plagene (kvalmen og spyinga) tar jeg positivt :). :klem:

I dag har jeg masse å gjøre, eller jeg har noe å gjøre :ler:. Blir nesten litt stressa. Heldigvis er det meste bare sitte foran dataen ting og så må jeg komme meg til Tromsø etterhvert. Skal på intervjuet kl 915 i morra og det tar ca 2 1/2 time å kjøre. Dumme dumme meg som ikke spurte om å komme senere på dagen. Nå må jeg ordne med overnatting, for det er en umulighet for meg å stå opp og kjøre så tidlig på morran. Gruer meg fryktelig til å forflytte kroppen og til å være mer enn 5 meter unna kjøleskapet og 20 meter unna doen :tristbla:. Jeg overlever vel. Ellers må jeg skrive en jobbsøknad i dag, jeg er kriminelt treg av meg. Søknadsfristen går ut i morra og det er sikkert 3 uker siden jeg bestemte meg for å søke, men skrevet søknad det har jeg ikke somla meg til å gjort ennå :sjenert:.

Har forresten gått inn i hatuka i dag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for 100 sider og :klem: for hatuka!!!!

Du høres jo veldig gravid ut så jeg håper du nyter det!!!!

Kjenner meg igjen i det med å utsette i siste liten. Jeg er kriminell på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en god :klem: og ønsker deg lykke til med både søknadsskriving og planlegging av transport/overnatting for i natt/morgen.

Skjønner godt at det er hatuka, men plutselig er den over og du puster lettet ut ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jobba for mye og glemt å spise :kvalm:. Blitt så mye mer gira på jobbsøknad skrivinga etter at jeg var på det intervjuet :). Er faktisk litt morsomt å skriv masse skryt om seg sjøl :ler:. Tror jeg må en tur på butikken for å finne noe å proppe i meg. Jeg har ikke sjans til å begynne å jobbe igjen :tristbla:. Når jeg har problemer med å konsentrere meg om "sitte foran datene" oppgaver så har jeg ingen ting å gjøre som selger i en butikk! Kommer til å sutre meg til videre sjukemelding på onsdag :sjenert:. Hadde jeg hatt en ordentlig godt betalt jobb så kunne jeg pressa meg litt i allfall, men med den jobben jeg har nå: :riste:. Det er det ikke verdt. Jeg er konstant kvalm og så fort jeg må gjøre noe så spyr jeg, har rett og slett ingen ting på jobb å gjøre (så får alle andre mene og si akkurat hva di vil om det!).

smile: Føler meg gravid :). Synes ikke jeg har bekymra meg så veldig mye mer enn "normalt" denne gangen. Har nok med å være kvalm :ler:. :klem:

Toblerone: Gleder meg veldig til neste mandag :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt med den kvalmen, det er best å bli sykemeldt videre for du har jo ingenting på jobb å gjøre når du er så dårlig.

Skjønner godt at denne uka blir nerverpirrende for deg, håper det går fort til mandag for deg. :klem:

Lykke til på jobbintervjuet i morgen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på intervju i dag da? Og ikke minst hvordan var reisen på over 2 timer?

Snart er du over 12 uker også skal du se ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper intervjuet i går gikk bra :)

Også må du ikke tenke for mye på hvilken uke du er i. Du har masse symptomer, og har ingenting å bekymre deg for :)

Vet at tiden går supersakte, men den går faktisk fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke i dag du skal på intervju? JEg skulle jo innom her i går for å ønske deg lykke til, men det rakk jeg ikke :tristbla:

Uansett, så må du ha masse lykke til i dag :klem:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...