Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Kjenner meg igjen i det du sier, Pi@. Skjoenner ikke hvordan jeg klarte aa holde ut paa jobb de foerste maanedene, faktisk ("hjalp" vel at jeg var i Norge hvor jeg ikke hadde noen fastlege som kunne sykemelde meg, i tillegg til at sjefen min lot meg komme litt sent paa jobb).

Haaper det ordner seg med sykemelding hvertfall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Så bra at du skal ringe legen :)

Du må ta vare på deg selv, Pi@! Ikke press deg for hardt, det gjorde nemlig jeg da jeg gikk gravid.... går bare utover deg selv. Vil ikke at du skal oppleve det samme som jeg gjorde. Men skjønner tankegangen din da ;) Snill-pike-syndrom er ikke bra! Men det har vi vel funnet ut før og ;):troest:

Lykke til! Spent på å høre hva legen sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snuppa!!!

Ja er jeg ikke søt :legrine:

Synes det høres ut som om du IKKE skal på jobb. Du må huske på at du er gravid. Jeg tror at grunnen til at mange gravide presser seg for hardt er at mange mener at graviditet=sykemelding, og dermed vil vi gjerne vise at JEG SKAL IKKE SYKEMELDES BARE FORDI JEG ER GRAVID. Dumt formulert, men du skjønner sikkert :sjenert: .

Jeg presset meg for hardt i den perioden jeg var ufattelig sliten og endte opp fullstendig utslitt. Selv om jeg kom tilbake på jobb, så klrate jeg liksom ikke å hente meg inn igjen resten av sv.skapet.... Noe som resulterete i en VELDIG sliten nybakt mamma... Det jeg mener er: ikke press deg for hardt vennen det er ikke bra for deg eller knøttet

Håper telefonen til legen gikk fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ordnet mer sykemelding! Du må ikke slite deg ut, og særlig ikke nå som du er gravid. Det er ingen som kommer å takke deg om du sliter deg ut for jobben sin skyld, så tenk på deg selv og den lille. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det offesielt at jeg er udugelig til å være gravid :ler:. Sjukemeldt 100% til neste onsdag, det kjennes veldig greit for jeg har spydd 4 ganger i dag FØR kl 12! Sjefen min syntes det var veldig bra at jeg ble SM, syntes ikke noe om at jeg gikk på jobb i min tilstand. Veldig fint å få slik støtte.

Jeg har meldt meg av spinningkurset i helga :tristbla:. Veldig kjedelig, men veldig nødvendig. Kan ikke gjennomføre et kurs, når jeg ikke klarer å gå en liten tur engang. Må også melde meg av spinninga jeg har meldt meg på, så får jeg heller ta det opp igjen når jeg blir i bedre form igjen.

Toblerone*2 og iss: :klem: Bra dere passer på meg.

Petra P: Kan i grunnen ikke regne med at formen blir bedre med det første, jeg er tross alt bare 7+2. Begynte virkelig tidlig for min del :overrasket::klem:

Holly: Veldig vanskelig å vite hvor mye man skal presse seg. Tror det hadde hjulpet hvis jeg hadde hatt fleksitid og en kontorjobb. :klem:

LinKri: Jeg har virkelig ikke lyst til å oppleve det du opplevde, eller å gå på en smell en gang til. Både sjefen og sambo mener jeg ikke har noe på jobben å gjøre, men det er uansett vanskelig. Har jo vært så mye fokus på graviditet og sjukemeldinger. :klem:

Tulipan: Jeg har veldig den følelsen ang graviditet og sjukemelding, men sett fra ei annen side så hadde jeg aldri gått på jobb hvis jeg hadde kjent meg så dårlig som jeg gjør nå i ikke-gravid tilstand..... :klem:

kakao: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde hjulpet hvis jeg hadde hatt fleksitid og en kontorjobb. :klem:

Hadde ikke jeg hatt det, vet jeg ikke om jeg hadde fikset å jobbe på den tiden, heller. Kom stadig vekk sent, glodde kvalm i veggen frem til lunsj og sprang på do i ett sett. Litt vanskelig hvis man har en jobb med mye kundekontakt, for eksempel, eller barnehage, eller lignende. :klem: (Når det er sagt - jeg jobbet bare 80% da fordi jeg hadde planer om å jobbe med firmaet mitt på si. Det utgikk, for å si det mildt, jeg brukte de 20%ene på å sove, sove og atter sove, samt spy i ny og ne.)

Håper det kommer seg etterhvert - det gjør som regel det selv om det føles guffent i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra at du har blitt sykmeldt.. :kose: ...nå kan du ta vare på deg selv og spiren.... :)

Endret av magolia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk sykemelding :klem:

Det er også til det beste for arbeidsgiver, for da får igjen penger for deg og kan sette inn en reserve, istendenfor å ha deg på bakrommet ;) Så du bør ikke ha dårlig samvittighet for det. Det er alltid best å sykemelde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Flott at du har blitt sykemeldt. Må ikke se på det som et nederlag. Jeg synes det er fint at du nå kan være hjemme noen dager og få slappet av. Lille krabaten trenger at du har det bra nå, vetdu. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for sykemelding!!!!! Det var godt å høre. Nå kan du bare tenke på deg selv og den lille. Vet sjefen din at du er gravid eller?

I morra er vi flere som skal ha det bra hjemme. :Nikke: Sove og late oss ja iss, og kg selvfølgelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ordnet seg med sykemelding for deg. Høres ikke noe særlig ut å være så kvalm som du er nå altså. Selv har jeg bare vært litt uggen nå og da, men aldri skikkelig kvalm *bank i bordet*

Håper det vil gjøre deg godt å slappe av litt hjemme. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

godt å høre at du slipper å gå på jobb når formen er så elendig. du får slappe av og ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...