Impala Skrevet 11. januar 2007 #1881 Del Skrevet 11. januar 2007 Å så glad jeg ble nå :grine2: Har tenkt masse på deg, selv om jeg ikke har vært på KG noen dager. Dette kommer til å gå kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 11. januar 2007 #1882 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjempefine nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. januar 2007 #1883 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei Pi@-vennen!!! Så nydelig å lese at ny er kvalm (ikke sånt ment, men du skjønner sikkert ). Har ikke oppdater meg så alngt tilbake, men har da fått med meg at du er gravid. Og det er jo bare helt nydelig og fantistisk og alt på en og samme gang Jeg håper virkelig at den lille spiren din vokser seg stor og sterk (ps: jeg har fått meg ny dagbok jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. januar 2007 #1884 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei hei, vennen Måtte bare innom å sjekke her. Fant gode nyheter Du redda dagen min ja Ha en fantastisk helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #1885 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1886 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg lever sjølom jeg ikke har vært her inne. Jeg er så dårlig at jeg orker ingen ting. Det er forsåvidt bare positivt, men det er fryktelig slitsomt. Ikke sett noe til blødningen siden mandag kveld , håper den holder seg unna nå. Snakka med legen min i går og hun mente det så veldig posivit ut pga den fine hcg stigningen og at jeg hadde så tydelige symptomer. Skal foreløpig ikke sjekke det noe mer opp og det kjennes greit ut for min del. Kunne mye heller tenke meg en tidlig ul etter uke 8, for å se om jeg kommer meg over den skumle kneika denne gangen. Skal til ordinær førstekontroll den 24. så det passer bra å ta opp det da. Ellers ble jeg sjukemeldt 30% pga kvalmen. Får bare noen få timer pause fra den i våken tilstand. Jeg setter så utrolig stor pris på dere alle som er innom meg og følger meg og heier . Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. januar 2007 #1887 Del Skrevet 12. januar 2007 Så morro at du er gravid!! Har du og Yamaha termin omtrent samtidig? GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1888 Del Skrevet 12. januar 2007 Annie: Yamaha ligger vel 1 uker forran meg tror jeg, så det blir så godt som likt . Nå har jeg brukt ca 2 timer på å få i meg 1 1/2 rundstykke . Nå må jeg gå igang med di store arbeidsoppgavene før jobb, nemlig å få hundene en liten tur i hundegården og bære inn mere ved. Dusje før jobb det orker jeg ikke, får ta det etterpå. Det er ganske rart å være så fullstendig satt ut av spill, jeg som er vant til å trene ganske mye og ellers være aktiv. Nå klarer jeg ikke å jobbe 80% stilling engang. Egentlig så føler jeg at å få i meg mat er arbeidsoppgave stor nok. Det som er ennå mer rart er at det kjennes greit ut. Ikke noe dårlig samvittighet eller tanker om ting jeg burde gjøre. Konklusjon: jeg er virkelig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. januar 2007 #1889 Del Skrevet 12. januar 2007 Det som er ennå mer rart er at det kjennes greit ut. Ikke noe dårlig samvittighet eller tanker om ting jeg burde gjøre. Konklusjon: jeg er virkelig dårlig ← En konklusjon til: Du er gravid! Har merket det samme i perioder, og det er rart. Godt at kroppen regulerer seg selv innimellom, så vi ikke klusser til for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 12. januar 2007 #1890 Del Skrevet 12. januar 2007 synes det er bra at du er dårlig jeg Misforstå meg rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. januar 2007 #1891 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. januar 2007 #1892 Del Skrevet 12. januar 2007 og nå vil du kanskje ha boka flyttet over til rett sted også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. januar 2007 #1893 Del Skrevet 12. januar 2007 Innom og titter litt før jeg kjører hjemover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. januar 2007 #1894 Del Skrevet 12. januar 2007 Nå er det brått helg Det er en logisk brist for meg når det gjelder graviditet. Når man har en spire i magen som trenger næring for å bli stor og sterk, hvorfor reagerer kroppen da med kvalme og minimal matlyst? :klø: Pi@, du som har svaret på alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. januar 2007 #1895 Del Skrevet 12. januar 2007 Så godt å lese Den kvalmen er jo ikke noe særlig da, men bedre å være kvalm enn å blø i allefall da Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 12. januar 2007 #1896 Del Skrevet 12. januar 2007 Koselig med en liten prat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. januar 2007 #1897 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1898 Del Skrevet 12. januar 2007 Fjellrypa: Jeg er nok gravid ja LinKri*2: Jeg også egentlig. Tulipan: Pasha: Ja. Nå har jeg lyst til å flytte dagboka mi. Fint hvis du kan ordne det . iss*2: Eeyore: Jeg vet langtfra alt . Men jeg har ikke bare kvalmen, jeg har en vanvittig sultfølese også. Veldig kvalm og ekstremt sulten på en gang. Kjempeinnretning . Får i meg nok næring i allfall, bruker jo hele dagen på å få i meg mat . Lucky: Det er jeg helt enig i Skal på ost og kjeks kveld om en times tid. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg så veldig. Vært en veldig dårlig dag kvalmemessig. Får vel ta meg en liten tur og skylde på at jeg er litt småsjuk og dra tidlig hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. januar 2007 #1899 Del Skrevet 12. januar 2007 Done Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1900 Del Skrevet 12. januar 2007 skummelt . Takk skal du ha Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå