Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Håper blodprøvene i morgen viser at alt er i sin skjønneste orden. :klem:

Får litt frysninger bare du nevner jobbintervju, jeg får helt skrekk av sånt. Fikk du vite når de tar bestemmelsen? Hadde vært gøy om du fikk jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbintervju er ikke noe moro. Glad jeg slapp å ha for mange av dem, før jeg fikk meg jobb ja ;) Får håpe du får jobben da snuppa :)

Lykke til i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Høres ikke spesielt morsomt ut det intervjuet nei, og heller ikke turen for den del.

Lykke til med prøvesvarene i dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper blodprøvene gir positive svar!

nå sier jeg sikkert ting jeg overhodet ikke har peiling på.. men kanskje det sitter igjen en skrope etter forrige gang og det er denne som løsner og at det pga det kommer noe blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært utrolig tøft med intervju og reise i går, særlig med kvalme og all den usikkerheten du sliter med om dagen. Jeg synes uansett det høres ut som det gikk bra, og krysser fingrene for positiv tilbakemelding. Når regner du med å høre noe? Og når er det andre intervjuet du skal på?

Og så håper jeg selvsagt på positivt blodprøve-resultat! Huff, når jeg synes det er så skummelt å vente på det svaret, har jeg ikke lyst til å tenke på hvordan det føles for deg. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg har vært 120 ganger allerede idag for å se om du har fått svar på prøven - håper på det beste for deg Pi@ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått svar på prøven :sur:. Spurte etter verdien på den første og den lå på 13229 så den 2.jan var jeg i allfall gravid :ler:. Hun legesekritærdama jeg snakka med i dag sa det var vanlig med ei uke. DET har jeg aldri hørt noe om. Fikk beskjed om 2-3 virkedager jeg. Ja, ja jeg ringer opp igjen i morra.

Kakao: Di tar bestemmelsen på fredag :). :klem:

Lucky: Synes det var veldig greit å være på intervju, sjølom det var tøft. Kjempeerfaring som gjør meg bedre rusta til neste gang. :klem:

Toblerone: Turen var desidert værts ;). :klem:

Pasha: Tja hvem vet. Får jeg positivt svar så får di prøve å finne det ut! :klem:

Fjellrypa: Jeg er fornøyd i allfall. Føler ikke at jeg kunne gjort noe anderledes, men jeg tviler sterkt på at jeg får den jobben. Det er skummelt å gå å vente på det svaret og ennå værre å ringe for å høre etter det...... :klem:

angelou: :ler:. Sorry, ingen svar :klem:

søndagsendel?: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeirriterende :sur: Selv har jeg klokketro på at spiren din holder på å vokse seg stor og sterk inne i magen din jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes intevjuet var ille, men det skal være litt å grue seg til også. De skal jo prøve å finne alle sidene ved deg på veldig kort tid. Tror ikke du skal avskrive jobben helt, for de vet jo hvilke kvalifikasjoner du har utifra CVen din, og hadde de syntes du ikke var riktig dame, hadde de ikke innkalt deg ;)

Du må bare mase på legen! Å måtte vente en hel uke, betyr i mitt hode det samme som at de kan finne på å glemme hele greia... Håper og krysser fingrene for at alt er bra. Hvordan er blødningene nå i forhold til forrige gang?

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Har du ikke fått svar i dag heller?? Så utrolig irriterende! :sur: -og ikke minst gå å vente..... :troest:

Koselig med en kvikk prat i går :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner noen som jobber på et sånt prøvemottak, og hun har sagt før at det er vanlig å si ei uke, sånn at de ikke lover noe de ikke rekker. Men stort sett leverer de svarene ut veldig fort. Så det er bare å ringe hver dag, trenger ikke vente ei uke.

Så spennende du får vite om jobben allerede fredag, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@ :)

Jeg har vært innom her noen ganger før, og har fulgt deg siden du mista forrige gang, og følger med deg nå. Jeg vil fortelle deg litt om min situasjon. Jeg er gravid for andre gang. Første gang var for 9 år siden, hadde ett stort sett problem fritt svangerskap, og fikk ei lita jente. Nå er jeg som sagt gravid for 2 gang, og har hatt blødninger og ganske sterke mensmerter ganske jevlig siden jeg var 4 uker på vei. Da jeg var 6 uker på vei, sendte legen min meg på UL, der var jeg 2 ganger på en halv uke, 2. gangen så de ett lite hjerte. Jeg har blødd en del siden da. Nå har jeg vært sykemeldt siden uke 8.

Nok om meg, det jeg vil fram til er at jeg kjenner igjen angsten som du har, det er tungt å gå sånn. Krev av legen din at du vil ha UL, de sier det at har det sett ett hjerte som slår, er det 90% sjanse for at svangerskapet vil gå bra.

Så prøv så godt du kan og kose deg i ukene framover, og ikke engste deg for mye. Dette går sikkert bra.

:klem1: Malle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper laboratoriefolkene faar skikkelig fart paa seg! Kan ikke vaere noe saerlig aa vente saann. Tror jeg hadde gaatt paa veggen, jeg.

Blir spennende med den jobben. Krysser fingrene for at du faar den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei Pi@ :)

jeg har altfor lite tid til KG om dagen, men jeg er stadig innom og ser hvordan det går med deg! håper du får noen positive svar i dag!!

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...