Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2007 #1821 Del Skrevet 7. januar 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. januar 2007 #1822 Del Skrevet 7. januar 2007 Ville bare ønske deg god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. januar 2007 #1823 Del Skrevet 7. januar 2007 Håper du har hatt en fin hlg, Pi@, og at kvalmen ikke plager deg altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. januar 2007 #1824 Del Skrevet 7. januar 2007 Håper det går bra med kvalmen Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. januar 2007 #1825 Del Skrevet 7. januar 2007 Må si du er virkelig i siget på jobbfronten om dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. januar 2007 #1826 Del Skrevet 7. januar 2007 Grattis med intervju!! :-D Håper det ordner seg for deg! Synd å høre om blødning og kvalme, men satser på at alt står bra til med lille spiren din. Så lenge kvalmen er der, så er det sikkert et bra tegn. Jeg er så glad for at du har blitt gravid igjen, Pi@!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. januar 2007 #1827 Del Skrevet 7. januar 2007 *ser deg* Venter på dagsrapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1828 Del Skrevet 7. januar 2007 Ikke akkurat så mye spennende å melde. Litt blod av og til ved dobesøk, kvalm og ømme pupper. Alt ved det "normale". Nå har jeg hatt denne blødningen i ei uke , må være den lengste uka i mitt liv..... jeg er så lei. Etter at jeg har fått svaret på blodprøvene så krever jeg en nærmere undersøkelse uansett hvordan det går, og det får jeg helt sikkert også. Nå skal di jo kunne se et bittelite hjerte slå på UL. I morra bærer det på intervju. Gruer meg ikke noe ennå. Jeg er fornøyd med å ha kommet til intervju og har ikke så mange forhåpninger utover det . En gedigen til dere alle som er innom meg og som følger med meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. januar 2007 #1829 Del Skrevet 7. januar 2007 Lykke til på intervjuet i morra! Godt å få tankene over på noe annet, kanskje? *krysser fingre og tær for at spiren lever og hjertet slår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. januar 2007 #1830 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke, lykke til på intervjuet i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1831 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke til på intervjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. januar 2007 #1832 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke til vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. januar 2007 #1833 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke til Pi@! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. januar 2007 #1834 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2007 #1835 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke til på jobbintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1836 Del Skrevet 8. januar 2007 Krysser fingre og bein for deg i dag jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. januar 2007 #1837 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper intervjuet gikk bra og at spiren holder seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1838 Del Skrevet 8. januar 2007 Nå er jeg så sliten at jeg knapt vet hvor jeg skal gjøre av meg . Intervjuet var beintøft, ble virkelig grilla. Di må være fullstendig gale hvis di ansetter meg . Var en veldig bra erfaring da , og er på ingen måte missfornøyd og jeg synes jeg gjorde det bra, men jobben er nok ett par hakk over mitt nivå akkurat nå . Det værste med hele opplegget var faktisk den veldig lange reisa, var den jeg gruvde meg til og ikke intervjuet. Jeg har vært så dårlig i dag, spydd to ganger og ellers vært ekstrem kvalm. Ble nok altfor hardt dette. Jeg gruer meg så veldig til å gå på jobb i morra hvis det skal bli slik. Blør litt i dag også I morra er forhåpentligvis den store dagen hvor jeg får svar på blodprøvene. Uansett hva som skjer så skal det bli fint å få et svar, sjølom jeg kommer til å kreve videre undersøkelser. niomi, Fjellrypa, Toblerone*2, iss, Eeyore, angelou, søndagsendel? og miiip: Tusen takk for lykkeønskningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 8. januar 2007 #1839 Del Skrevet 8. januar 2007 Intervjuet var beintøft, ble virkelig grilla. Di må være fullstendig gale hvis di ansetter meg . ← Slik har jeg også følt det etter jobbintervjuer og da har jeg fått jobben! Hvor interessert er DU i evt.? Lykke til med blodprøven i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1840 Del Skrevet 8. januar 2007 Slik har jeg også følt det etter jobbintervjuer og da har jeg fått jobben! Hvor interessert er DU i evt.? ← Jeg har veldig lyst på den jobben, men jeg ser at jeg blir nødt til å jobbe knallhard for å komme inn i den. Jobben var litt mer omfattende og krevende enn det jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå