Pasha Skrevet 4. januar 2007 #1781 Del Skrevet 4. januar 2007 godt at det ikke kommer noe mer blod. når er det du får svar på blodprøven igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1782 Del Skrevet 4. januar 2007 På grunn av intervjuet så skal jeg ta blodprøve i morra i stedet for på mandag, så da får jeg forhåpentligvis svaret på tirsdag. Eller så blir det onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. januar 2007 #1783 Del Skrevet 4. januar 2007 Ååå så herli å lese at det ikke har kommet mere blod altså Dette går så bra skal du se Er iallefall veldig glad på dine vegne og så jobbintervju :hoppe: For en fantastisk dag da Ha en strålende kveld, å ta vare på deg selv. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. januar 2007 #1784 Del Skrevet 4. januar 2007 Dette var godt å høre!!! Skal se det ordner seg for deg. Jeg blødde jo mye og lenge men jammen var det liv der gitt. Også jobbintervju da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. januar 2007 #1785 Del Skrevet 4. januar 2007 Så gode nyheter!!! Og så bra at du fortsatt er kvalm!! (er jo egentlig litt sært å ønske at andre skal være kvalme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. januar 2007 #1786 Del Skrevet 4. januar 2007 Så fint at det ikke har kommet mer blod. Kan jo bare prøve å kommer mer, så skal jeg Så spennende med jobbintervju da. Det går nok så bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. januar 2007 #1787 Del Skrevet 4. januar 2007 Så flott med jobbintervju!!! Og enda bedre at du er mer enn nok kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. januar 2007 #1788 Del Skrevet 5. januar 2007 Så spennende med jobbintervju Masse lykke til hvis jeg ikke rekker innom her mer før du skal i vei Også er det jo vedlig posititvt med kvalme og ømme pupper også. Dette går bra, det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 5. januar 2007 #1789 Del Skrevet 5. januar 2007 lykke til med intervju og husk å trene på joiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2007 #1790 Del Skrevet 5. januar 2007 lykke til med intervju og husk å trene på joiken ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. januar 2007 #1791 Del Skrevet 5. januar 2007 JOIK!? Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. januar 2007 #1792 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvordan gikk det hos legen i dag? Kjempegode nyheter at blødningene har stoppet Høy temp, ømme pupper og kvalme: her er det liv :-D Stor helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1793 Del Skrevet 5. januar 2007 Begynt å blø igjen kom også en gulaktig slimdings på papiret. Ikke bra det her...... Har vært kvalm som fy i dag, men hjelper liksom ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2007 #1794 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvordan gikk turen på legekontoret da? Så de noe om verdiene dine på den forrige prøven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1795 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei. Får vite begge verdiene samtidig. Var visst ikke noe vits i å se på en verdi. Måtte se på stigning/senkning av hcg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. januar 2007 #1796 Del Skrevet 5. januar 2007 Uff - jeg håper så fælt at alt er i orden med deg og spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. januar 2007 #1797 Del Skrevet 5. januar 2007 oj - her har det vært mer dramatikk enn ønskelig ser jeg... håper så inderlig at det går bra denne gangen, Pi@. det sies jo at blødninger i et svangerskap i veldig mange tilfeller ikke er noe farlig!! mange gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2007 #1798 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei. Får vite begge verdiene samtidig. Var visst ikke noe vits i å se på en verdi. Måtte se på stigning/senkning av hcg. ← Ok. Men tempen er fremdeles høy eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1799 Del Skrevet 5. januar 2007 Tempen holder seg, ja, og symptomene også. Det er det slimgreiene som psyker meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2007 #1800 Del Skrevet 5. januar 2007 Det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå