Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Hei prøver- og prøvekanin! ;)

Innom på julerunde jeg også!

:nisse: Ønsker deg en riktig god jul og et SUPERDUPERT nytt år! :fred:

Krysser alt jeg har for en ekstra bra julegave i morra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Xavia, Felixa*2, angelou, Petra P*2, Yamaha*2, Toblerone*2, Leiabebe, Eeoyre*2, Holly H, kakao, Skytte, magolia, Pasha, shatika, miiip, bustetroll, Liljen, iss, LinKri og smile. Dere er helt fantastisk skjønne :legrine:.

ØNSKER DERE ALLE SAMMEN EN RIKTIG GOD JUL

Jeg har ikke vært her på noen dager. Har hatt en tempetriller gående ;). Grunnen til at jeg ikke ville si noe om det, var fordi jeg har hatt en perfekt trifatisk kurv denne syklusen og etterhvert flere og flere symptomer som var di samme som sist. Veldige menssmerter og tunge, litt ømme pupper. Ville ikke skrive noe før jeg fikk testa og det har jeg gjort nå :).

VI HAR FÅTT TIDENES JULEGAVE, JEG ER GRAVID IGJEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å lese i dagboka mi, men så så jeg signaturen din...

HVA ER DET JEG LESER?! :grine2: SÅ BRA!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer kjempemasse, kjære Pi@!!!

Jeg krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. LYKKE LYKKE LYKKE TIL! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å gratulere deg med ny graviditet! For en fantastisk julegave! Krysser fingrene for at det skal gå bra denne ganga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg faktisk veldig gravid :legrine: (og jeg har bare tatt en test :ler:). Kvalmen har faktisk meldt seg allerede :tristbla:, eller sagt på en annen måte, den har vært her en stund. Nå skjønner jeg i allfall hvorfor ;). Blir spennende og se hvordan det her utvikler seg siden den kom så tidlig. Ellers er jeg superhypertrøtt og det hjelper ikke akkurat på med styret hjemme :forvirret:.

Nå må jeg løpe og spise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg kommet meg inn hit og skrevet GRATULERER!!! her inne også.. Selv om jeg har gratulert deg på sms da ;)

Og du er ikke så langt etter meg heller ;) bare ca 14 uker etter meg... Det er jo ingenting når barna gror til!!!

Dette går bra vennen min.... Har tenkt på deg mange ganger i går og idag, og jeg bare smiler... Skal hilse fra sambo, han ble utrolig glad han også!!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :hoppe:

Gratulerer masse!!!

Tenk at du og Yamaha skulle blir gravide igjen samtidig :) Du får teipe frøet fast, og proppe igjen i bunnen du også :ler:

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...