Gjest miiip Skrevet 23. desember 2006 #1641 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei prøver- og prøvekanin! Innom på julerunde jeg også! Ønsker deg en riktig god jul og et SUPERDUPERT nytt år! Krysser alt jeg har for en ekstra bra julegave i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 23. desember 2006 #1642 Del Skrevet 23. desember 2006 Håper du har det fint. Ønsker deg (og dine) en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. desember 2006 #1643 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei hei vennen Innom for å ønske deg en fantastisk God Jul håper og krysser fingrer for en positiv test nå stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #1644 Del Skrevet 23. desember 2006 Håper du får en strålende julaften, på tross av manglende snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. desember 2006 #1645 Del Skrevet 24. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #1646 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL TIL DEG OG DINE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. desember 2006 #1647 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL!!!!! Testet i dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #1648 Del Skrevet 24. desember 2006 Xavia, Felixa*2, angelou, Petra P*2, Yamaha*2, Toblerone*2, Leiabebe, Eeoyre*2, Holly H, kakao, Skytte, magolia, Pasha, shatika, miiip, bustetroll, Liljen, iss, LinKri og smile. Dere er helt fantastisk skjønne . ØNSKER DERE ALLE SAMMEN EN RIKTIG GOD JUL Jeg har ikke vært her på noen dager. Har hatt en tempetriller gående . Grunnen til at jeg ikke ville si noe om det, var fordi jeg har hatt en perfekt trifatisk kurv denne syklusen og etterhvert flere og flere symptomer som var di samme som sist. Veldige menssmerter og tunge, litt ømme pupper. Ville ikke skrive noe før jeg fikk testa og det har jeg gjort nå . VI HAR FÅTT TIDENES JULEGAVE, JEG ER GRAVID IGJEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. desember 2006 #1649 Del Skrevet 24. desember 2006 oi så moro! Dette må jo være verdens beste julegave Gratulerer så masse og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. desember 2006 #1650 Del Skrevet 24. desember 2006 Innom for å lese i dagboka mi, men så så jeg signaturen din... HVA ER DET JEG LESER?! :grine2: SÅ BRA!!!! :hoppe: Gratulerer kjempemasse, kjære Pi@!!! Jeg krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. LYKKE LYKKE LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. desember 2006 #1651 Del Skrevet 25. desember 2006 VI HAR FÅTT TIDENES JULEGAVE, JEG ER GRAVID IGJEN!!! ← For en fantastisk julegave Pi@!!!! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. desember 2006 #1652 Del Skrevet 25. desember 2006 Åhh, så deilig! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. desember 2006 #1653 Del Skrevet 25. desember 2006 Gratulerer supermye :hoppe: Ha en strålende 1. juledag (den kan vell ikke bli bedre tenker jeg ) stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. desember 2006 #1654 Del Skrevet 25. desember 2006 Måtte sladre til Skytte, og skulle gratulerer så kjempemasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. desember 2006 #1655 Del Skrevet 25. desember 2006 Så fantasisk!!! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. desember 2006 #1656 Del Skrevet 25. desember 2006 Bare innom for å gratulere deg med ny graviditet! For en fantastisk julegave! Krysser fingrene for at det skal gå bra denne ganga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. desember 2006 #1657 Del Skrevet 25. desember 2006 For en fantastisk nyhet! Gratulerer, gratulerer, gratulerer! Ønsker deg en fortsatt suverent god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1658 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg kjenner meg faktisk veldig gravid (og jeg har bare tatt en test ). Kvalmen har faktisk meldt seg allerede , eller sagt på en annen måte, den har vært her en stund. Nå skjønner jeg i allfall hvorfor . Blir spennende og se hvordan det her utvikler seg siden den kom så tidlig. Ellers er jeg superhypertrøtt og det hjelper ikke akkurat på med styret hjemme . Nå må jeg løpe og spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. desember 2006 #1659 Del Skrevet 25. desember 2006 Endelig fikk jeg kommet meg inn hit og skrevet GRATULERER!!! her inne også.. Selv om jeg har gratulert deg på sms da Og du er ikke så langt etter meg heller bare ca 14 uker etter meg... Det er jo ingenting når barna gror til!!! Dette går bra vennen min.... Har tenkt på deg mange ganger i går og idag, og jeg bare smiler... Skal hilse fra sambo, han ble utrolig glad han også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. desember 2006 #1660 Del Skrevet 25. desember 2006 Så moro Gratulerer masse!!! Tenk at du og Yamaha skulle blir gravide igjen samtidig Du får teipe frøet fast, og proppe igjen i bunnen du også Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå