iss Skrevet 17. desember 2006 #1601 Del Skrevet 17. desember 2006 Er så spennende altså... Temping er VIRKELIG facinerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. desember 2006 #1602 Del Skrevet 17. desember 2006 Har ikke så peiling på temping jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. desember 2006 #1603 Del Skrevet 17. desember 2006 Husk å gå på do før halv ni i dag! Gøy med fest. Jeg gleder meg til tredveårsdagen min! (Bare et halvt år igjen nå! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 #1604 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2006 #1605 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvordan står det til med temperaturen og når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. desember 2006 #1606 Del Skrevet 18. desember 2006 *ser at du skriver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1607 Del Skrevet 18. desember 2006 iss: Du har jo nesten blitt like hekta som meg på kroppstemperaturen min LinKri: Det er ganske sært så det skjønner jeg godt at du ikke har. miiip: Var flink i går . Ikke kjent for å være den mest presise HH: Eeyore: IKM ligger i signaturen min . Foreløpig så er temperaturen veldig høy, men det er helt umulig å vite noe som helst ennå. Må nok vente ei uke til . Vi har fått så utrolig masse snø , tror det må ha kommet over 60 cm på et par dager nå . Bare synd det skal bli fryktelig mildt om et par dager , får komme meg ut med hundene etterhvert. Har ikke så lyst til å kommentere for mye angående tempkurven min , men jeg synes fortsatt det er veldig spennende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1608 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg skrev ikke så mye spennende LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. desember 2006 #1609 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg vil og ha snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 18. desember 2006 #1610 Del Skrevet 18. desember 2006 Har sniklest boka di lenge nå, så nå er det på tide å legge igjen noen spor... Kos deg i jula, og krysser fingre for ny spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2006 #1611 Del Skrevet 18. desember 2006 åååå heldiggrisen deg som har masse snø!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: kan jeg komme på besøk til deg og base i snøen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. desember 2006 #1612 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. desember 2006 #1613 Del Skrevet 19. desember 2006 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #1614 Del Skrevet 19. desember 2006 Så heldig du er som får hvit jul da. Her er det knapt rim på bakken... Full forståelse for tempkommenteringa Er det slik at det evt kan tas på pm eller ser du helst at det en null fokus på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #1615 Del Skrevet 19. desember 2006 Arg!! DObbelt jo. Om en modde er innom så er det lov å slette det nederste innlegget altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1616 Del Skrevet 19. desember 2006 LinKri: Det skjønner jeg godt, men i morra skal det visst slå om her også med masse plussgrader og enorme mengder meg regn . niomi: Så utrolig koselig at du legger igjen spor . Du er hjertelig velkommen tilbake. Petra P: Bare å komme . kakao: Liljen: Toblerone*3: . Sender deg en PM . Jeg har heldigvis ikke hatt sånne enorme menssmerter ennå som jeg hadde sist syklus, inntil i natt . Våkna av at jeg hadde kjempevondt, var slik at jeg kaldsvetta og måtte konsentrere meg om å puste . Ble redd jeg for at det var noe galt med meg. Kom meg opp på badet for jeg var sikker på at jeg fossblødde siden det var så vondt, men ingen ting. Sov litt sånn fra og til, men det gikk heldigvis over etter at jeg sto opp. Har bare vært vanlige mensmurringer på jobb. Ikke noe moro at det skal være slik! I kveld skal jeg på bursdagsselskap til sjefen og spise pizza , bare synd sambo ikke kan være med for han jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. desember 2006 #1617 Del Skrevet 19. desember 2006 Dette er spennende altså!!! Krysser fingre for dere!!! Jeg vil også ha snø, slev om den skal smelte i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #1618 Del Skrevet 19. desember 2006 Tusen takk for PM Ikke noe kjekt med alle disse menssmertene dine altså Håper de går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. desember 2006 #1619 Del Skrevet 19. desember 2006 Håper menssmertene dine går over snart Kos deg med pizza i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 19. desember 2006 #1620 Del Skrevet 19. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå