Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

iss: Du har jo nesten blitt like hekta som meg på kroppstemperaturen min :ler::klem:

LinKri: Det er ganske sært så det skjønner jeg godt at du ikke har. :klem:

miiip: Var flink i går ;). Ikke kjent for å være den mest presise :sjenert::klem:

HH: :klem:

Eeyore: IKM ligger i signaturen min ;). Foreløpig så er temperaturen veldig høy, men det er helt umulig å vite noe som helst ennå. Må nok vente ei uke til ;). :klem:

Vi har fått så utrolig masse snø :hoppe:, tror det må ha kommet over 60 cm på et par dager nå :hoppe:. Bare synd det skal bli fryktelig mildt om et par dager :sur:, får komme meg ut med hundene etterhvert.

Har ikke så lyst til å kommentere for mye angående tempkurven min :sjenert:, men jeg synes fortsatt det er veldig spennende :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå heldiggrisen deg som har masse snø!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

kan jeg komme på besøk til deg og base i snøen? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig du er som får hvit jul da. Her er det knapt rim på bakken... :roll:

Full forståelse for tempkommenteringa :)Er det slik at det evt kan tas på pm eller ser du helst at det en null fokus på det?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Det skjønner jeg godt, men i morra skal det visst slå om her også med masse plussgrader og enorme mengder meg regn :(. :klem:

niomi: Så utrolig koselig at du legger igjen spor :). Du er hjertelig velkommen tilbake. :klem:

Petra P: Bare å komme ;). :klem:

kakao: :klem:

Liljen: :klem:

Toblerone*3: :ler:. Sender deg en PM ;).

Jeg har heldigvis ikke hatt sånne enorme menssmerter ennå som jeg hadde sist syklus, inntil i natt :tristbla:. Våkna av at jeg hadde kjempevondt, var slik at jeg kaldsvetta og måtte konsentrere meg om å puste :overrasket:. Ble redd jeg for at det var noe galt med meg. Kom meg opp på badet for jeg var sikker på at jeg fossblødde siden det var så vondt, men ingen ting. Sov litt sånn fra og til, men det gikk heldigvis over etter at jeg sto opp. Har bare vært vanlige mensmurringer på jobb. Ikke noe moro at det skal være slik!

I kveld skal jeg på bursdagsselskap til sjefen og spise pizza :), bare synd sambo ikke kan være med for han jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...