Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Det snør store flak :hoppe:

Heldiggris!!!

Så spennende å blir spurt om å bli spinninginstruktør!! Jeg har tenkt på det samme selv, og komme kanskje til å hive meg på et kurs litt sommeren/høsten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det snør store flak :hoppe:

Åh! Jeg vil også ha snø! Her ligger det vel ca 2mm akkurat nå. Bedre enn ingenting, men det er fortsatt langt til skiføre!

Lykke til med parringen. Høres ut som litt av et liv hos dere om dagen!

Er energien og humøret bedre igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele seansen endte med at tispa jokka på hannhunden :hoho:. Vi holdt på å le oss i hjel. Får tro det går bedre i dag.

:hoho:

Forresten, blir tisper alltid gravide når de blir paret? Kjenner at jeg blir litt missunnelig i så fall... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia: Ja, veldig moro at jeg ble spurt. Jeg har selvfølgelig hinta litt frampå da :sjenert:, men di måtte først finne ut om det var behov og det var det. :klem:

Fjellrypa: Det var omtrent 2mm som kom her også :sur:, men vi har bittelitt fra før så det er faktisk mulig å gå på ski her enkelte steder :). Humøret mitt er mye bedre, men jeg har sovet veldig dårlig i to netter så jeg er litt sliten. Det er litt styr her ja :ler::klem:

Eeoyre: Nei, di blir ikke alltid gravide, men jeg tror det er oftere at det blir valper enn at det ikke blir det uten at jeg har sett noen ordentlig statistikk på det. Problemet med hunder er at di har to løpetider i året så da skulle det i grunnen bare mangle om hunder har større sjanse for å bli gravide enn mennesker. :klem:

smile: :klem:

Yamaha: Veldig smart at jeg tempa denne måneden siden jeg ikke hadde EL-slim :). :klem:

Hmm jeg har i grunnen masse å gjøre i kveld. Må spise middag, skrive en jobbsøknad, se håndballkamp, trene og parre hunder. Rekker ikke alt! Tror trening utgår, i allfall det jeg hadde tenkt. Jobbsøknad MÅ jeg skrive, den går ut i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har du virkelig vært aktiv her ;) Godt å se!!

Får håpe på full klaff for både deg og hunden din da, du hadde jo ikke trua sist når det klaffa heller da ;)

Lykke til med jobbsøknaden, det ordner seg for snille jenter skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile, miiip, Lucky og Liljen: :klem:*4

Jeg er ganske så fasinert over tempinga :). Ganske så utrolig at hormoner kan påvirke kroppstemperaturen på en slik måte, og at det er så synlig. Varierer nesten med en halv grad fra før EL til nå etterpå.

Nå er det helg :sjarmor:. Fri i morra og det er helt herlig. Lurer på om jeg skal legge meg og sove en times tid. Var noen hunder som holdt meg våken i natt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Toblerone: Jeg også ;). :klem:

Yamaha: :klem:

LinKri: :klem:

Liljen*2: Tempen min trenger ikke stige noe mer, for da har jeg feber :ler:, men den kan holde seg slik ;). :klem:

Lucky: :klem:

I går var vi på en særdeles vellykka fest. Nissefesten er en fin tradisjon som alltid er veldig bra :). Litt trøtt og sliten i dag :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...