Fjellrypa Skrevet 12. desember 2006 #1561 Del Skrevet 12. desember 2006 For meg fungerte ikke temping særlig bra, jeg ble bare forvirret og ga opp etter et par måneder. Det kan muligens ha noe med at jeg er veldig B-menneske, så alle ekstra morgenrutiner er av det onde. Glemte å tempe, glemte å skrive opp, mistet lappen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. desember 2006 #1562 Del Skrevet 12. desember 2006 Innom med en tirsdags Hvordan går det med tempen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. desember 2006 #1563 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har ikke glemt deg altså! Og jeg krysser alt jeg har for at dere får det dere ønsker dere aller mest på julaften Mange gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #1564 Del Skrevet 12. desember 2006 har inntrykk av at du kjenner kroppen din ganske godt, ja. håper alt er bra med deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. desember 2006 #1565 Del Skrevet 13. desember 2006 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1566 Del Skrevet 13. desember 2006 Fjellrypa: Jeg er veldig B-menneske jeg også, men det har faktisk gått overraskende bra. Har klokka på det samme hver dag og så temper jeg med en gang det piper, skriver opp på en lapp jeg har på nattbordet og så slumrer jeg vidrer . Eeoyre: Skytte: Petra P: Jepp Yamaha: Ser ut til jeg har hatt EL på dag 11 til tross for at jeg ikke har sett noe EL slim . Tempen har i allefall holdt seg oppe etter stigningen. I går fikk vi vite at et vennepar av oss skal ha barn i begynnelsen av juni. Var veldig tungt med en gang, men så måtte jeg bare snakke med henne og si at vi hadde mista og da gikk det mye bedre. Akkurat som om hele verden skal ha barn rundt da jeg hadde termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 13. desember 2006 #1567 Del Skrevet 13. desember 2006 Det må være fryktelig tungt å ha venner som har termin når du skulle hatt det. Det er godt dere fikk snakket litt da, så vet hun om det. Krysser fingrene for at det klaffet selvom du ikke var klar over at du hadde EL så dere får dere verdens herligste julepresang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1568 Del Skrevet 13. desember 2006 Felixa: Det blir på en måte som å rippe opp i MA'en igjen og igjen.... men jeg er veldig glad jeg fortalte det til henne. Følte det letta veldig, jeg synes det er veldig vanskelig at ingen (bortsett fra nær familie) vet hva vi har gått igjennom. Vi har tima godt sjølom jeg ikke så noe EL-slim. Dreven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2006 #1569 Del Skrevet 13. desember 2006 Så bra med EL Og ikke minst at det ble gjort en innsats. Skal se dette blir en fin julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. desember 2006 #1570 Del Skrevet 13. desember 2006 tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 13. desember 2006 #1571 Del Skrevet 13. desember 2006 Har sitti her og lest gjennom dagboka di. Håper du snart blir gravid. Sender deg en liten for hell og lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 14. desember 2006 #1572 Del Skrevet 14. desember 2006 Trist at de skal ha barn akkurat da det skulle være din tur.. Men bra du sa det til de, sånn at de vet at det er vanskelig for deg. Bra dere er covered til tross for tidlig EL! (Da er det kanskje mulig å få resultat tidligere enn 24.12, også?. Jeg hadde EL så sent som dag 18, og da viste ikke testen riktig før ganske så lenge etter det jeg trodde var IKM) Ønsker deg riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. desember 2006 #1573 Del Skrevet 14. desember 2006 Veldig greit at du kunne fortelle det til dem, da blir det lettere for både deg og dem Skjønner godt at det er sårt å bli minnet på MAèn slik. Har du IKM tidligere da siden du hadde EL tidlig? Spent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #1574 Del Skrevet 14. desember 2006 Spennende med tidlig EL på Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. desember 2006 #1575 Del Skrevet 14. desember 2006 God morgen Kjempespennende med tidlig EL altså :hoppe: *krysser fingrer og tær* Ha en superstrålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1576 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har ikke hatt tidlig EL, men sen . Bruker å ha den på dag 9-10 så dag 12 er tregt . Så egentlig burde jeg flytte IKM ett par dager fram. Sorry jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 14. desember 2006 #1577 Del Skrevet 14. desember 2006 Å, sånn og forstå. Jeg tenkte bare litt i forhold til dag 14, jeg nå. Kommer til å sjekke innom i romjulen for å se hvordan det har gått. Spennende julegave dere har foran dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. desember 2006 #1578 Del Skrevet 14. desember 2006 Hurra for EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1579 Del Skrevet 14. desember 2006 Har du virkelig lest hele dagboka Leiababe IMPONERT. (Har en til som er stengt også ) Veldig koselig med nytt besøk . Kjempegiga til dere alle som har vært innom. Vi skal parre den ene hunden, så nå har vi en hannhund hjemme hos oss. LItt styr siden alle hundene har løpetid. Akkurat nå står di i hundegården og hannhunden ligger i buret inne. Veldig trivelig og snill hund . Sjelden at fuglehunder og spesielt hanner lyder ukjente folk, men det gjør denne her. Har ikke gått så veldig bra med parringa foreløpig, men vår hund sto først i går. Hele seansen endte med at tispa jokka på hannhunden . Vi holdt på å le oss i hjel. Får tro det går bedre i dag. Jeg ble spurt om jeg vil bli spinninginstruktør i går. Sagt jeg skal tenke på det, men jeg har lyst. Blir evt kurs i slutten av januar. Jeg er faktisk veldig rolig i forhold til symptomer og IKM denne gangen . Jeg har en slik sterk følelse på at det ikke har klaffa, så jeg gidder ikke kjenne så mye etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1580 Del Skrevet 14. desember 2006 Det snør store flak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå