Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lucky: :klem:

shatika: :klem:

iss: jepp :klem:

miiip: Jeg måtte tisse :sjenert::klem:

I går var vi på julebord på jobben. Var skikkelig dårlig fylla :ler:. Gikk rett opp og rett ned igjen og endte med at jeg :kvalm: da jeg kom hjem igjen :hoho:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på julebord på jobben. Var skikkelig dårlig fylla :ler:. Gikk rett opp og rett ned igjen og endte med at jeg  :kvalm: da jeg kom hjem igjen :hoho:.

Akkurat som julebord skal være, med andre ord! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: :Nikke::klem:

Yamaha: Kjente at jeg trengte noen fridager herifra.... Nå er det morsomt å følge med igjen og skrive :). :klem:

magolia: Det var nesten så dårlig fylla at det ikke rakk å bli artig før jeg ble dårlig :ler:, men jeg tror jeg hadde godt av ei skikkelig kule :sjarmor: og ikke var jeg dårlig i går heller. Bare trøtt og sliten. :klem:

Hatt ett hemmelig prosjekt gående denne syklusen (eller iss er informert). Jeg temper :). Nå hadde jeg ingen spesielle tegn på EL denne gangen (mangle EL-slimet mitt), men det ser ut til at jeg har hatt en tempøkning :hoppe:. Vil se det ann ett par dager til før jeg konkluderer. Synes faktisk det er mindre styr enn forventa å tempe. Gjør det for å se om jeg klarer å slappe av litt mer og ikke tenke på alle andre tegn. Når vi snakker om andre tegn så har jeg hatt litt menssmerter i 3 dager nå :sur:. Håper virkelig jeg slipper smertene jeg hadde forrige syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at det er flere som temper litt da. Send meg gjerne link til charten din på pm, om du registrer den noen plass da :)

Jeg synes også det er MYE mindre styr med temping enn hva jeg hadde trodd. Slapper så mye mer av nå :Nikke:Hadde det bare ikke vært for at jeg har mista termometeret mitt og måtte bestille nytt

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: :klem:

toblerone: Jeg bruker bare et vanlig excel ark :), tror det kommer til å fungere. Godt å høre at det gjør deg mere avslappa. Håper det blir sånn for meg også, nå som jeg går inn i den "spennende" perioden. (hat-tida.....) :klem:

Nå skal jeg komme meg på butikken og kjøpe meg litt garn og så er det jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også et mye mer avslappet forhold til det hele da jeg begynte å tempe.

For det første så jeg at kroppen virket, og for det andre visste jeg hvordan jeg lå an.

Det er jo ikke så dumt å følge med på andre tegn samtidig heller da.

Ved hjelp av et vanlig excell ark kunne jeg faktisk lese ut at jeg var gravid... (Men jeg trodde ikke på det der og da. Forsto det etter at jeg hadde tatt den positive testen.)

Håper det blir kjempefin julegave på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har inntrykk av at temping er en veldig bra måte for å bli ordentlig "kjent" med kroppen sin. lykke lykke til med temping og alt det andre :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med temping!

Jeg synes det var bare noe tull selv, men det var aller mest fordi jeg fikk flere ulike temperaturer i løpet av de 10 minuttene jeg målte temperaturene om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se deg tilbake vennen :klem:

Ja, ja vi har jo dessverre ikke EL alle måneder, det er bare så utrolig kjedelig når man er prøver og synes det er lenge nok å vente 1 mnd mellom hver gang allerede. Men kroppen kan gi forskjellige symptomer så det kan jo godt hende du har hatt EL selv om du mangler slim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Jeg temper også, og sier som di andre. Har ett mye mer avslappet forhold til syklusene mine nå. Mangler og EL-slim..

Krysser fingrene for deg altså :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: Helt utrolig at rundt to uker kan bli så lange :sjenert::klem:

Susan: Jeg har fulgt med på EL-slim i snart to år og så har jeg kjent litt på livmortappen, så jeg skjønner når jeg har EL når di tingene funker :), værre med tida etter EL.... Det jeg håper å kunne gjøre er å se på grunnlag av tempen om jeg får mensen eller er gravid. Trenger nok litt trening på det, men et morsomt eksperiment. :klem:

Petra P: Det var den siste tingen jeg kan følge med på som jeg ikke gjorde :ler:. Bortsett fra å bruke masse penger på tester da ;). :klem:

Holly: Jeg tror det. Mye mindre styr enn det jeg trodde. :klem:

Mrs N: Jeg måler bare en gang jeg ;) på samme tidpunkt hver dag. :klem:

Kakao: :klem:

Lucky: Jeg håper også at jeg slapper litt mer av. :klem:

Eeoyre: Hvis tempen holder seg oppe nå så har jeg hatt EL, men ikke slim denne måneden :). Det er virkelig det store marerittet med EL-fri måned når man prøver. :klem:

Epona: Så koselig :legrine::klem:

Liljen: Jeg bruker vanligvis å ha veldig tydelig EL-slim, så jeg vet ikke riktig hva som har skjedd denne måneden :klø:. Men fint jeg har tempa da, så finner jeg uansett ut om jeg har hatt EL eller ikke ;). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...