Pi@ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1461 Del Skrevet 27. november 2006 Telt litt dager og ikke så vanskelig å gjette hva jeg ønsker meg til jul i år (sjekk signatur). Mensen kom faktisk akkurat da den skulle 16 dager etter EL-slim, bare symptomene som er tullete . Virker ikke som om jeg får så mye menssmerter i dag, men nå kan jeg heldigvis knase smertestillende. kakao: iss: Lengden på syklusen stemmer perfekt, både fram mot EL og IKM så det kan jo være at kroppen har forandra seg hvordan den reagerer?? Vi snakkes sikkert . Toblerone: Lite trivelig med slik søl ja . Synes det er greit å prøve å fokusere på andre ting... Da blir det festing på meg både den 9. og den 16. desember . GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg skjønte at du hadde tippa på meg denne måneden angelou , men desverre jeg klarte ikke å innfri . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 #1463 Del Skrevet 27. november 2006 ....og jeg som pleier å ha så god greie på slikt. Alt prøverstyret må ha innvirket på tippe-genet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 27. november 2006 ....og jeg som pleier å ha så god greie på slikt. Alt prøverstyret må ha innvirket på tippe-genet mitt ← Ikke rart du tippa jeg var gravid, siden jeg hadde slike kraftige menssmerter sist jeg var gravid. Håpa veldig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 #1465 Del Skrevet 27. november 2006 Det skjønner jeg veldig godt at du gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1466 Del Skrevet 27. november 2006 Hatt en veldig mislykka ringerunde. Ingen jeg jeg skulle ha tak i tok telefonen , og jeg som har psyka meg opp slik . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2006 #1467 Del Skrevet 27. november 2006 Huff... Jeg vet... Det er skikkelig vondt! Jeg har rett og slett måttet skjerpe meg i den jobben jeg har nå.. Og har blitt bedre.. Men det er i jobbsammenheng.. Frykter at jeg er like ille enda som privatperson Og når man lissom har mannet seg opp så blir fallhøyden så stor! Huff og huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. november 2006 #1468 Del Skrevet 27. november 2006 IKM julaften Må jo være den fineste julegaven av alt!!! Kjenner jeg får frysninger allerede. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. november 2006 #1469 Del Skrevet 27. november 2006 Takk for koselig kjappis på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2006 #1470 Del Skrevet 27. november 2006 Æsj, så dumt Men det kan jo hende at det er en SA og ikke mensen, derav smerter siden EL og blod uten forvarsel... Men IKM på julaften er jo heller ikke å forakte Det hadde vært tidenes julegave ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. november 2006 #1471 Del Skrevet 27. november 2006 litt for IKM på julaften. Det hadde vært alle tiders julegave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1472 Del Skrevet 27. november 2006 iss: På jobb synes jeg det er helt greit å ringe. Da er det liksom ikke meg , hvis du skjønner. smile: Det hadde vært den beste julegaven ever!!!!!!! skytte: Takk det samme Eeoyre: Jeg har faktisk tenkt tanken, men vil ikke tenke noe mer på den! Er det det som har skjedd så er det like greit å ikke vite det Kakao: JA!!! Lurer på om jeg skal se om det er ledig på spinning om en halvtime. Egentlig er jeg trøtt, sliten, sur og grinete. Da er det sikkert bra å få trent litt . Ikke vært noe bra dag i dag! Jeg tok visst mensen dårligere enn jeg trodde i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1473 Del Skrevet 27. november 2006 Så dumt at det var mensen som kom da Spinning hjelper på menssmerter også det, så håper du kom deg avgårde Kul IKM dato du har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #1474 Del Skrevet 27. november 2006 mensen er dritt uansett jeg krysser fingre, tær, hår, ben og armer for to blå på julaften! det hadde jo vært en utrolig julegave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 27. november 2006 #1475 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #1476 Del Skrevet 27. november 2006 Huff, ikke noe gøy med tanta fy på besøk.. Forstår godt du er lei deg jeg. Det er lov det. Og to blå julaften hadde vært sååååååååå morro :hoppe: stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2006 #1477 Del Skrevet 27. november 2006 Nå er det ikke lenge til det klaffer for dere igjen! Det VET jeg bare altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1478 Del Skrevet 27. november 2006 Kanskje det er derfor jeg fikk mensen denne syklusen fordi jeg skal få to blå på juleaften . Kom meg på spinning og det var kjempebra. Føler meg mye bedre nå . Yamaha, Petra P, Felixa, Liljen og iss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #1479 Del Skrevet 27. november 2006 Nå er det ikke lenge til det klaffer for dere igjen! Det VET jeg bare altså!!!! ← Det er jeg helt enig i. Så godt du føler deg bedre. Det hjelper med litt trening faktisk til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. november 2006 #1480 Del Skrevet 28. november 2006 Hyggelig å snakke med deg i går! Men jeg hadde jo ikke fått med meg at du fikk mensen, da. Så bra at du følte deg bedre etter spinningen. Så satser vi på en flott julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå