Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Telt litt dager og ikke så vanskelig å gjette hva jeg ønsker meg til jul i år :sjarmor: (sjekk signatur). Mensen kom faktisk akkurat da den skulle 16 dager etter EL-slim, bare symptomene som er tullete :sur:. Virker ikke som om jeg får så mye menssmerter i dag, men nå kan jeg heldigvis knase smertestillende.

kakao: :klem:

iss: Lengden på syklusen stemmer perfekt, både fram mot EL og IKM så det kan jo være at kroppen har forandra seg hvordan den reagerer?? Vi snakkes sikkert ;). :klem:

Toblerone: Lite trivelig med slik søl ja :kvalm:. Synes det er greit å prøve å fokusere på andre ting... :klem:

Da blir det festing på meg både den 9. og den 16. desember :sjarmor:. GLEDER MEG :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....og jeg som pleier å ha så god greie på slikt. Alt prøverstyret må ha innvirket på tippe-genet mitt :)

:ler:

Ikke rart du tippa jeg var gravid, siden jeg hadde slike kraftige menssmerter sist jeg var gravid. Håpa veldig jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... Jeg vet... Det er skikkelig vondt! Jeg har rett og slett måttet skjerpe meg i den jobben jeg har nå.. Og har blitt bedre.. Men det er i jobbsammenheng.. Frykter at jeg er like ille enda som privatperson :forvirret: Og når man lissom har mannet seg opp så blir fallhøyden så stor! Huff og huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt :frustrert:

Men det kan jo hende at det er en SA og ikke mensen, derav smerter siden EL og blod uten forvarsel...

Men IKM på julaften er jo heller ikke å forakte ;) Det hadde vært tidenes julegave ja :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: På jobb synes jeg det er helt greit å ringe. Da er det liksom ikke meg :ler:, hvis du skjønner. :klem:

smile: Det hadde vært den beste julegaven ever!!!!!!! :klem:

skytte: Takk det samme :klem:

Eeoyre: Jeg har faktisk tenkt tanken, men vil ikke tenke noe mer på den! Er det det som har skjedd så er det like greit å ikke vite det :sjenert::klem:

Kakao: JA!!! :klem:

Lurer på om jeg skal se om det er ledig på spinning om en halvtime. Egentlig er jeg trøtt, sliten, sur og grinete. Da er det sikkert bra å få trent litt ;).

Ikke vært noe bra dag i dag! Jeg tok visst mensen dårligere enn jeg trodde i dag tidlig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: mensen er dritt uansett :sur::sur::sur:

jeg krysser fingre, tær, hår, ben og armer for to blå på julaften! det hadde jo vært en utrolig julegave!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Huff, ikke noe gøy med tanta fy på besøk.. Forstår godt du er lei deg jeg. Det er lov det.

Og to blå julaften hadde vært sååååååååå morro :hoppe: :hoppe:

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er derfor jeg fikk mensen denne syklusen fordi jeg skal få to blå på juleaften :sjarmor:.

Kom meg på spinning og det var kjempebra. Føler meg mye bedre nå :).

Yamaha, Petra P, Felixa, Liljen og iss: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til det klaffer for dere igjen! Det VET jeg bare altså!!!! :klem:

Det er jeg helt enig i. :)

Så godt du føler deg bedre. Det hjelper med litt trening faktisk :)

:klem: til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å snakke med deg i går! :klem: Men jeg hadde jo ikke fått med meg at du fikk mensen, da. :tristbla:

Så bra at du følte deg bedre etter spinningen. Så satser vi på en flott julegave!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...