Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Petra P: Det gikk seg til etterhvert. Fikk ut litt aggresjon på spinning :). Bra å kunne skrive om det her så slipper sambo å ta imot all dritten :sjenert:. :klem:

Toblerone: Jeg håper også veldig på at kroppen har en god grunn for tullet sitt.....men. Akkurat så interesert er moren min i meg og mitt, og ikke bare det men hun gidder aldri spørre om noe som jeg holder på med. Konkluderer bare for seg sjøl at vi sikkert har det bra... Veldig ømt tema akkurat det der. Har vært slik hele tida, jeg bare prøver å tenke minst mulig på det :tristbla:. :klem:

Xavia: Takk :klem:

smile: Ja, og jeg er virkelig et hormontroll :ler::klem:

Eeoyre: Det trodde du sist syklus også :ler:, men det gjorde jeg og :sjenert::ler:. Tok visst feil begge to. Mer tilbakeholden denne gangen, prøver å banke inn i hue mitt at jeg ikke må tenke for mye på hvordan syklusene mine var før MA'en for det ser ut til at det har forandra seg. Jeg og mora mi kommer nok desverre til å være et evig problem :tristbla:. :klem:

miiip: Koselig at du synes det. Jeg gleder meg også til telefondaten. Det blir kjempespennende :). :klem:

kakao: Takk :klem:

shatika: :klem:

Fjellrypa: Det gikk seg til etterhvert :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov til kl 11 i dag :sjenert:. Styra litt i natt også. Tok litt tid før jeg sovna (sambo på jobb), men klarte heldigvis å dytte alle sintetankene jeg hadde før på dagen vekk. Etter ei stund våkna jeg og måtte tisse og etter det igjen våkna jeg av menssmerter. Skulle aldri sagt at di var borte :frustrert:. Hadde vekkerklokka på 9, men det var komplett umulig å få opp øynene da. Hadde mye jeg skulle gjøre i dag i forhold til jobbsøking, men jeg får gjøre det etter jobb i stedet og ringe på mandag kanskje.

Tenkt litt på det og jeg tror jeg skal prøve å skrive litt mer om mensensymptomene min. Vil egentlig ikke ha slik fokus på det, men jeg gjør det for min egen del. Veldig fint å kunne gå tilbake neste syklus og se hvordan det var denne gangen. Virker veldig som om kroppen har bestemt seg for at den ikke vil oppføre seg som "vanlig" etter MA'en.

6 dager før IKM: Noen kraftige menssmerter, av og til litt puppespreng og litt ømme pupper. Ikke vondt når jeg hopper opp og ned. "rett før mensen"-utflod.

I går kjøpte jeg meg ny sånn ting til å ha i nesa. En bitteliten perle av sølv. Aldri hatt problemer med sølv før, men tåler ikke kirurgisk stål. Satte i greia, som forresten gjorde :frustrert: vondt, det skulle jeg aldri gjort. I allfall ikke når jeg skal på jobb dagen etter. Da jeg sto opp i dag så var det veldig rødt, og hadde væska bittelitt. Var bare å bytte igjen og nå tror jeg rett og slett jeg konkluderer med at jeg ikke tåler noe annet enn titan i nesa. Vedlig dumt for det er forholdsvis dyrt, vanskelig å få tak i og det er lite utvalg. Nå må jeg gå på jobb med rudolfnese :sur:, men rødfargen er heldigvis i ferd med å roe seg ned, sjølom det fortsatt er litt ømt. Hvis det er noen som vet om gode nettsteder hvor di selger piercing smykker tas adresser mot med takk ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er evig optimist vet du :)

Trist med moren din, men om ikke hun er interessert så er i alle fall vi her og bryr oss om deg :klem:

Litt pudder på nesen gjør susen på jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: & hei på deg, Pi@!! Så koselig at du hadde lagt igjen hilsner til meg for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden!!

Håper kroppen kommer i orden snart igjen. Vet hvor frustrerende det føles, og inni mellom at en blir DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT lei av at den ikke funker som den skal. Det er bare å smøre seg med tålmodighet ( et tjukt lag...) og satse på at det bedrer seg om ikke lenge. Egentlig er det utrolig hvordan kroppen virker.

Merkelige greier... Fant jo ut at vi jammen må bo i samme fylke. Det var koselig!! ;) Håper det ordner seg med jobb!! Og når det gjelder mammaen din gir jeg deg en :klem: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Takk :). Jeg eier ikke noe pudder :sjenert:, eller noe annet dekketil-ting. Eneste jeg har er maskara og øyenskygge :forvirret:.

Molly Mu: Heldigvis fikk jeg mensen da jeg skulle sist syklus, så kroppen er ikke totalt på bærtur, bare litt :ler:. Mensensymptomene stemmer ikke :sur:. Vet at jeg sikkert må smøre meg med tålmodighet, men det er ikke akkurat min sterkeste side. Så moro at vi bor i samme fylke, ble litt nyskjerrig nå på hvor du bor :sjenert:. :klem:

I går tok en kunde meg i hånda og velsigna meg fordi han var så fornøyd med servicen min :). Ble helt rørt jeg. Jeg er bare meg sjøl, og en ærlig selger.

Nå er jeg møkklei di h*** menssmertene :grine:. Det er vondt og det plager meg og di har vart leeeeeenge nå og ennå skal di sikkert være der nesten ei uke til. Håper virkelig ikke slik det har tenkt å bli framover, for da kommer jeg til å bli gal. 2 - 2 1/2 uke med kraftige menssmerter tar på :tristbla:. Eneste trøsta er at det ikke er vondt hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Det er ikke noe morsomt med mensensmerter nei, og hvis de skal vare halve sykusen kan en bli rimelig deprimert ja. Vi får håpe at det er positivt allikevel ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - hvis du aldri pleier å ha slike menssmerter, og forrige gang du hadde dem var du gravid - kan vel hende at det er positivt da ;) Håper det jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen kom i natt. Totalt uforberedt våkna jeg i en blodpøl :overrasket:. Veldig lite trivelig, det bruker alltid å ta litt tid før mensen kommer ordentlig i gang, men ikke denne gangen.

Håper virkelig at det her var ett engangstilfelle i forhold til menssmerter, ellers kommer jeg til å bli fullstendig gal. Kan jo ikke gå og knaske smertestillende i to uker heller i tilfelle jeg skulle være gravid. Eneste positive denne syklusen var at mensen kom to dager før forventa.

Kort oppsummering av syklusen: Antatt EL til normal tid, fryktelige menssmerter fra EL til IKM. Litt ømme pupper ca 1 1/2 uke etter EL, ble mindre og mindre ømme. Syklusene mine er ikke slik di var før MA'en i forhold til symptomer. Håper de går tilbake til slik det var.

Virker som om jeg skal satse alt på jobbsøking ;).

Lucky, miiip, Rognebær (har du forsvunnet :grine: ), Eeoyre, Skytte, Yamaha, magolia, angelou, iss og Toblerone: :klem: til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojda vennen... Men greit at den kom hoppende på deg da ;) En liten :klem: kan du få vettu.... Tydelig at kroppen tuller veldig med deg...

Snakkes sikkert på msn i kveld! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Så dumt at mensen kom så overraskende da. Ikke noe hyggelig :riste:

Som du sier, så får du jo fokus på jobbsøkingen litt til da. MEn skjønner veldig godt om det egentlig ikke er det du vil.

Håper dette er engangsforseelse av mensen altså. Både så vondt og så overaskende.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var leit - jeg som var så sikker på at du var gravid :tristbla: Håper syklusene dine ordner seg igjen snart da, og at du får en kjempefin julegave- ser du har IKM på julaften :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...