smile Skrevet 8. november 2006 #1321 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. november 2006 #1322 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. november 2006 #1323 Del Skrevet 8. november 2006 Så søt du er. Hva er det du jobber med, egentlig? Klesbutikk? Skjønner det kan bli mye med tre hunder. Mye arbeid, kan jeg tenke meg. For en stund siden kjøpte jeg et sånn dobbeltkobber så jeg kan gå tur med både min hund og mammas på en gang. (Å ha et bånd i hver hånd var helt umulig). Beste invisteringen jeg har gjort noen gang! Allikevel er det litt slitsomt, så at du klarer tre er helt utrolig. Jeg skulle si noe helt annet også, men jeg glemte det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 8. november 2006 #1324 Del Skrevet 8. november 2006 Det er gøy å gå på ski, når man først får det skikkelig til da vel og merke. I begynnelsen er det mye knall og fall og dårlig smøring, og da er det ikke like gøy. Tre hunder! Det krever litt, men man får så mye igjen. De er herlige dyr. Jeg har tre late katter, ikke så slitsomt, men de er herlige de også. Dyr generelt er herlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. november 2006 #1325 Del Skrevet 8. november 2006 Husker. Skulle spørre om dere bor slik til at hundene enkelt kan slippes løs og løpe fritt? Vi bor i andre etage, i leilighet, men har skog og natur rett utenfor døra. Ikke bare å slippe krypet løs da, men hos foreldrene mine (som bor noen kilometer unna) er det stoor hage, med fine løpefritt og herje muligheter. Vi bruker også å boltre oss på noen fotballbaner her i området, det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1326 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har vært på spinning og er såååå dødsliten i arma . Ikke beina, men i arma , litt for dårlig til å bruke magemusklene nok når jeg sitter på sykkelen. Toblerone: smile: iss: Bustetroll*2: Sender deg en PM angående jobben jeg . Jeg går aldri tur med hundene da , de bruker alltid å trekke. Min beste investering er et ordentlig magebelte med strikk. Helt genialt. Vi bor midt i ett boligfelt så vi kan ikke la hundene løpe løst, og vil heller ikke gjøre det det i et mye brukt turområde i nærheten. Jeg har vært livredd hunder sjøl, så jeg vil ikke at andre skal føle seg truet eller redd av mine hunder. Ene hunden må være i bånd hele tida fordi hun stikker av. En hund kan være løs, men ikke i nærhet av sau, rein osv, mens den siste hunden kan være løs hele tida. Jeg har jo hunder med ekstremt jaktinnstinkt. Skulle virkelig ønske vi hadde en stor inngjerda hage slik at alle hundene kunne løpe fritt rundt. Felixa: Så koselig at du er innom meg . Leste i dagboka til magolia at alt sto bra til med deg og di to i magen. Tenk at du skal få tvillinger. Jeg er veldig avhengig av hundene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. november 2006 #1327 Del Skrevet 8. november 2006 Her får jeg bare dårlig samvittighet for at jeg ikke trener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. november 2006 #1328 Del Skrevet 8. november 2006 Innom for å ta en trall. Eller, det ble kanskje plystring. Herlig at du koser deg med hundene. Skal du på flere hytteturer snart, da? Hørtes koselig ut å dra et helt rolig sted helt alene, bare med vofsene. Blir litt sånn ro-i-sjelen-opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. november 2006 #1329 Del Skrevet 8. november 2006 Bare innom og oppdatere meg jeg Har ikke noe vettugt å si akkurat nå føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. november 2006 #1330 Del Skrevet 8. november 2006 Men du går vel selv om de trekker? Vi har vel ikke akkurat noen trekkhund, så jeg vet ikke om det hadde funket noe særlig. Vi kjørte spark med ham forrige uke, og skulle prøve å få han til å hjelpe til å dra/trekke, men oppmerksomheten daler etter to sekunder. Trenger ikke være mye engang, bare et lite rusk på bakken. Neste vinter er han jo sikkert bedre da, når han har blitt større, men hovedjobben må vi nok uansett gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. november 2006 #1331 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg blir så hunde-syk av å være her inne! Lider av et akutt underskudd på hunder om dagen. Må vel klare meg en stund til, jeg er ganske sikker på at det ikke er lurt å få valp og baby samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. november 2006 #1332 Del Skrevet 9. november 2006 Tror du har rett i det fjellrypa! Valp og spedbarn er vel ikke helt en god kombinasjon. Ikke at jeg har hatt baby enda da men vi har hatt valp. Akkurat nå frister det veldig lite!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. november 2006 #1333 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg blir så hunde-syk av å være her inne! Lider av et akutt underskudd på hunder om dagen. Må vel klare meg en stund til, jeg er ganske sikker på at det ikke er lurt å få valp og baby samtidig. ← Saann har jeg det ogsaa. Men EN dag blir det nok vaar tur ogsaa, Fjellrypa! Ellers ville jeg bare si "hei" til yndlings-Pi@'en min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2006 #1334 Del Skrevet 9. november 2006 En liten for å gjøre dagen enda litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. november 2006 #1335 Del Skrevet 10. november 2006 hvordan står det til med Pi@ i dag, da? håper alt er strålende, og at du har planer om å kose deg i helgen!! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 10. november 2006 #1336 Del Skrevet 10. november 2006 Her er planen valp til sommeren. Da er Kyllingen 6 mnd, og vi har forhåpentligvis kommet inn i rutinene. Vi må jo se det an, selvsagt, men det er det vi planlegger med og håper på. Det er jo en stor fordel at jeg er hjemme! Sånn, nå må jeg slutte å kuppe boka til Pi@ for å skrive om mine egne planer.... Altså: håper du har en stålende fredag, Pi@, og at du kommer deg på hytta igjen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. november 2006 #1337 Del Skrevet 10. november 2006 Nå har jeg fått lyslampa mi, så da kan jeg sende masse lys!!! LYYYS LYYYS lyyyyys kommer din vei. Håper du ikke har det så verst selv om du ikke har vært her på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. november 2006 #1338 Del Skrevet 11. november 2006 Innom og titter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. november 2006 #1339 Del Skrevet 11. november 2006 Innom og legger igjen en stoooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. november 2006 #1340 Del Skrevet 11. november 2006 Håper det står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå