Pi@ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1241 Del Skrevet 31. oktober 2006 LinKri*2: Jeg er nødt til å jobbe av og til shatika: angelou: Hjelper meg . Kommer til å teste igjen hvis tanta ikke dukker opp i løpet av uka. iss: Du er søt, hadde det vært så enkelt, men jeg kan rett og slett ikke huske sist jeg hadde overskudd og ikke var sliten. Tror jeg hadde en bra periode våren 2005, ellers må jeg nok tilbake til 2003 . Problemet nå er at jeg er mer sliten enn jeg pleier. Annie: Det håper jeg også. Eeoyre: Har grått litt hver dag i det siste, men det er utømmelig . magolia: Dagen på jobb gikk veldig fort i dag mye å gjøre, men jeg er så trøtt. Snakka litt med sjefen om at jeg er så sliten for tida. Greit at han vet om det. Snart skal jeg på yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #1242 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2006 #1243 Del Skrevet 31. oktober 2006 Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1244 Del Skrevet 31. oktober 2006 Toblerone og yamaha: & Lurer på om jeg er sjuk? Gått rundt og vært kvalm i et par dager nå. Akkurat nå er det sikkelig ille kanskje derfor jeg er så trøtt og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 31. oktober 2006 #1245 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå er det utrolig lenge siden jeg har fått vært her inne! Jeg har jobbet så mye med skolearbeid og måtte bare ha tvingt meg til å holde meg unna kg... Så spennende dager du har foran deg, da. Greit at den tidlige gravidtesten var negativ, da, så vet du at hcg'et fra forrige gang er ute av kroppen. Dag 26 er jo som oftest for tidlig å få positivt, uansett, så det er jo ennå stort håp! Hadde vært skikkelig gøy om det klaffet for dere så fort. Synd med humøret om dagen, og at du har det sånn. Håper dere får noen gode nyheter i løpet av de nærmeste dagene! Og gratulerer med vitnemål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. november 2006 #1246 Del Skrevet 1. november 2006 Lurer på om jeg er sjuk? Gått rundt og vært kvalm i et par dager nå. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #1247 Del Skrevet 1. november 2006 Er vel litt skummelt å si det, men du høres en smule gravid ut... Men det kan jo være kroppen din er litt på bærtur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2006 #1248 Del Skrevet 1. november 2006 Haaper dagen i dag blir litt bedre enn de foregaaende, er utrolig kjedelig og frustrerende aa ikke vaere i form. Har dere det helt moerkt doegnet rundt snart? Synes det hoeres spennende ut, men ogsaa litt deprimerende etter en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 1. november 2006 Kakao: Gleder meg til å høre referat fra UL'en din i dag . Tror rett og slett ikke jeg liker den spenninga med å vente på mensen . Jeg håper det klaffer fort jeg også, men det hadde vært greit med en ordentlig mens i mellom. Sjølom vi ikke akkurat har vært forsiktige så har det hele tida vært meninga å vente en syklus og SÅ begynne å prøve igjen. angelou: Susan Sto Helit: Jeg vet det. Hadde det har vært en normal syklus hadde jeg vært hellig overbevist om at jeg er gravid, men nå så kan kroppen ha funnet på alle mulige rare ting. Ikke noe annet å gjøre enn å vente . Holly: Veldig slitsomt å være helt "ute av det". Vi har noen timer med sol ennå. Det blir heldigvis ikke helt mørkt, slik det er på Svalbard, men noen timer med skumring midt på dagen når det er mørketid. Synes det er litt koselig jeg, men tror mørketida kan være litt av grunnen til at jeg blir så sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. november 2006 #1250 Del Skrevet 1. november 2006 Mørketid tror jeg ikke jeg hadde klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. november 2006 #1251 Del Skrevet 1. november 2006 må si meg enig med iss der... egentlig klarer jeg nesten ikke snø og vinter heller jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. november 2006 #1252 Del Skrevet 1. november 2006 Håper kroppen din finner ut av seg selv snart, og at du får igjen litt overskudd. Det er ikke godt å være sliten. Jeg blir bekymret når du skriver at du ikke har vært ordentlig på pluss-siden på flere år. Det høres skummelt ut! Kanskje på tide med en skikkelig evaluering av hva det er som koster så mye energi, og evt hva du kan gjøre med det? (Mye lettere sagt enn gjort, vet jeg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #1253 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kan ikke gjøre annet enn å signere fjellrypa jeg.. Du må ta vare på deg selv, vennen. Det er kjempeviktig Er det noe tegn til tante da?? Syns og du hørtes en smule gravid ut da.... Ha en strålende kveld stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2006 #1254 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. november 2006 #1255 Del Skrevet 1. november 2006 Kjære Pi@-mi! Blir lei meg av å høre at du er deppa og sliten om dagen. Håper du finner en kur som virker (snakke med mannen på universitetet igjen? dagslyslampe? sykemelding? tur ut hver dag de timene det er lyst?) og det fort!!!! Sender over det jeg har av energi og positive vibber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. november 2006 #1256 Del Skrevet 1. november 2006 Innom med en gooood klem til deg! Enig med de over her. Ikke godt at du skal ha det slik. Reiser bort i morgen og kommer tilbake på søndag, blir spennende å se om tanta kommer eller en blå strek. På en måte så er det kanskje gode nyheter begge to. Tantebesøk betyr jo at kroppen er i gang igjen, og klar for nye forsøk. Blå strek betyr at du er superfruktbar! Men skjønner det er litt kjipt å gå å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. november 2006 #1257 Del Skrevet 1. november 2006 Kakao sa det som jeg skulle si vennen... Men det bekymrer meg at du ikke har det noe særlig altså...Håper noen av Miips forslag kanskje kan hjelpe? Jeg er ikke så veldig god på sånne ting desverre...skulle ønske jeg bare kunne knipse så hadde du det helt supert......! Tenker på deg i allefall og skal prøve å bli flinkere til å sende deg en fin sms innimellom,kanskje det kan hjelpe bittebittelitte grann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2006 #1258 Del Skrevet 2. november 2006 Nå fikk jeg lyst på kakao..... Men først må jeg ut og hente ved. Brrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 2. november 2006 E-N-E-L-I-G litt respons fra kroppen Begynte å spotte i går og i dag kom mensen. Faktisk veldig glad for det, det betyr en syklus på 29 dager og innenfor 95% konfidensintervallet . Kroppen har virkelig vært på en snurr denne syklusen , ikke så rart egentlig. Litt godt å ha den ferdig, tror faktisk jeg hadde fått litt dårlig samvittighet hvis jeg hadde blitt gravid nå med en gang uten mens imellom. Da jeg skulle fortelle "gladnyheten" til sambo ble han veldig lei seg . Har ikke villet sagt noe om alle gravidsymptomene til han og det har jeg gjort veldig bevist, men han ble likevel lei seg. I gårkveld var jeg skikkelig sjuk. Dunderhuepine og skikkelig kvalm, litt kvalm i dag også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. november 2006 #1260 Del Skrevet 2. november 2006 Leit å lese at du har det så tungt... Få ut alt det kjipe, snakk og grin, og skriv av deg ting her, knus glass - hva som helst som får ting ut! Du trenger ikke klare alt akkurat nå, selv om du er en dyktig, utholdende stabeis! (Stabeis var godt ment altså..) Ta en dag om gangen. Og en dag ser du tilbake på alt dette, og du er lykkelig igjen og har det bra! Virker sprøtt akkurat nå, men det er sant. Angående syklus: Skjønner at du er utålmodig og at du blir sprø av å gå og vente på Dum Mens som ikke kommer til rett tid. Da jeg hadde hatt MA, hadde jeg ikke eggløsning den første syklusen etter utskrapningen. Fikk vel mens til sånn noenlunde normal tid, men den var helt anderledes, og symptomene i tiden før var også helt anderledes. Men syklusen som da startet, den var i rute. Og syklusen etter der igjen ble jeg faktisk gravid igjen. Alle kropper er selvsagt forskjellige, men ville bare si dette sånn at du kan forberede deg på "tullesyklus" nå mens du venter på mensen.. En god klem til deg, Pi@ Er ikke så flink til å skrive for tiden, men du er i tankene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå