Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Pondusa: Godt det ikke bare er meg som er litt vel opptatt av syklusen min. Du har jo til og med en egen syklusdagbok ;). Skjønner godt at det blir vanskelig å komme seg på trening med to små i huset. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen, Pi@! :vinke:

hvis du vil kan du godt få låne puppene mine et par dager, for gudene skal vite at de er ømme nok om dagen... :sjenert:

:ler:

håper du får en strålende fredag og fantastisk helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Har ogsaa hatt en spinninginstruktoer som var i "godt hold" som det saa pent heter, og henne var det tempo paa, ja! Kanskje det var samme?!

Oensker deg en fin helg Pi@vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao: Tusen takk og så skal du få en formiddag :klem: tilbake.

Petra P: Jeg tar gjerne imot ømme pupper hvis det betyr at mensen kommer da den skal ;). :klem:

Holly H: Tror vi har funnet ut hvilken type spinninginstruktører vi skal se etter :sjenert:;). :klem:

LinKri: :klem:

Ringt på et par jobber jeg skal søke på. Gikk faktisk veldig fint å ringe, jeg bare gjorde det :hoppe:. Ene har jeg ikke så veldig lyst på og andre er veldig fristende, men jeg mangler ledererfaring. Jeg får ingen av dem, men jeg MÅ bare søke for det.

Ingen ømme pupper i dag heller, men di har blitt fastere og større :overrasket: og så har jeg mensmurringer som var ganske kraftige i dagtidlig. Det er bare en ting som mangler og det er tissing om natta, ellers er det helt likt som da jeg var gravid. Ikke rart om jeg blir litt tullerusk i hue....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med jobb da :hoppe: :hoppe:

Håper virkeli du får en av dem, det hadde vært utrolig gøy for deg :)

Spennede symptomer da... :) *følger med*

Ha en strålende fredag og fantastisk helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting som mangler og det er tissing om natta, ellers er det helt likt som da jeg var gravid. Ikke rart om jeg blir litt tullerusk i hue....

Kanskje du er...? :hoppe:

Helge :klem: fra sofasliter'n :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Jeg er bra sikker på at jeg ikke får noen av jobbene, men søker får å få bedre samvittighet :ler:.

Liljen og Eeyore: Ro ned, det er garantert kroppen som ikke er helt i orden igjen etter MA'en. Men dere er søte da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting som mangler og det er tissing om natta, ellers er det helt likt som da jeg var gravid. Ikke rart om jeg blir litt tullerusk i hue....

:klø: Hmmmm.... Dette her var jo mystisk da. Akkurat det synes jeg er et symptom som sier nokså mye. Mer enn ømme pupper faktisk. Når er det du egentlig venter mensen da? Nå, hvilken som helst dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Ja, det er litt mystisk :sjenert:. Jeg venter ikke mensen før tirsdag ca. Jeg har lurt litt på om jeg kan ha litt hcg igjen etter MA'en og at det er derfor kroppen spiller meg et lite puss. Aner ikke. Det er ikke teknisk umulig at det kan ha klaffa heller, vi har ikke vært så veldig forsiktig og jeg hadde virkelige kanintendenser rundt antatt EL :ler:. Uansett er det bare å vente å se, jeg regner egentlig med at kroppen ikke fungere helt normalt ennå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Ja, det er litt mystisk  :sjenert:. Jeg venter ikke mensen før tirsdag ca. Jeg har lurt litt på om jeg kan ha litt hcg igjen etter MA'en og at det er derfor kroppen spiller meg et lite puss. Aner ikke. Det er ikke teknisk umulig at det kan ha klaffa heller, vi har ikke vært så veldig forsiktig og jeg hadde virkelige kanintendenser rundt antatt EL :ler:. Uansett er det bare å vente å se, jeg regner egentlig med at kroppen ikke fungere helt normalt ennå. :klem:

Der kan du se :Nikke: Skal se Liljen og jeg har rett allikevel... tji-hi

Kan jo hende at du og sambo er like superfrukbare som 83' og mannen hennes. Hun ble gravid 1 pp etter SA (som også kom i 1 pp...)

Krysser fingrene for deg uansett jeg ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: på deg, Pi@!!

Ikke for å legge en demper på håpet om en klaff, men det skjer en del med kroppen etter en MA... Men samtidig er det stor sjangs for å bli gravid kjapt igjen etter en SA eller MA.

Husker i begynnelsen etter min MA at jeg faktisk lurte på om jeg ikke enda var gravid, selv om jeg visste at det var en umulighet. Hadde en god del mensmurringer, men regner sånn i ettertid med at det kanskje var sammentrekninger i livmora. Dessuten gikk det 4 uker før graviditetstestene igjen var negativ og da endelig TR kom etter 6 uker, var jeg nesten sikker på at utskrapingen ikke hadde vært vellykket. Men kroppen er utrolig og kroppen får det til... ;) Hmmm, ble noe plapring som kanskje ikke er så interessant. Men, men... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shatika og Eeoyore: Tullhøner :ler::klem:

Molly: Du legger ingen demper på håpet mitt, jeg er den fødte realist :). Jeg irriterer meg bare litt over at kroppen ikke helt fungerer som den skal :sur:, hadde nemlig håpt det siden jeg hadde EL på omtrent riktig tid. Jeg har jo vært i det her gamet litt for lenge :sjenert: så jeg kjenner kroppen min ut og inn når det gjelder syklusen min, jeg vet omtrent hvilken dag jeg skal få ømme pupper, jeg vet når jeg skal få murringer og jeg vet generelt hvordan kroppen skal være noen dager før mensen, og slik er den IKKE nå :frustrert:. Det kan godt hende at det fortsatt henger igjen litt hcg i kroppen etter MA'en og det er derfor kroppen krangler slik med meg, orker bare ikke teste. Håper bare ikke mensen er så mye mer forsinka enn to uker, for nå i begynnelsen av neste uke kommer den ikke. Setter stor pris på at du vil dele erfaringen dine med meg :). :klem:

iss: :kyss:

Sovet så vannvittig dårlig i natt, hatt skikkelig mareritt :tristbla:, sitter på jobb nå, jeg hater lørdagsjobbing :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Spinning er kjempe gøy. Drev mye med det før. Nå, når jeg tenker etter kjenner jeg hvor mye jeg savner det.

Håper du har det bra Pi@.

Kan noen forklare for meg HVORFOR spinning er gøy? Har gått på det i et år, men har enda ikke skjønt hva som er gøy med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare for meg HVORFOR spinning er gøy? Har gått på det i et år, men har enda ikke skjønt hva som er gøy med det....

:ler: for min del handler det mest om at jeg blir så revet med og dermed glemmer at jeg er sliten og gir på litt ekstra. Men så er jeg så sær at jeg liker veldig godt å trene også da ;). :klem:

Koselig at du stikker innom "kort innpå" :).

Nå har jeg nettopp rydda bort 9 bukser og 4 skjørt fra badet :overrasket:, turte ikke telle hvor mange gensere det var :sjenert:. Jeg HATER å rydde :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en merkelig syklus etter min utskrapning, så det du opplever er nok like naturlig, som at du ikke skulle oppleve at kroppen din tuller litt nå. Jeg husker at jeg til og med spotta de to påfølgende månedene etter utskrapning. Det har jeg aldri gjort før, eller senere. Men som sagt: den første syklusen så var kroppen helt rar....

Håper du snart får mensen, eller finner ut at du er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...