Annie Skrevet 17. oktober 2006 #1101 Del Skrevet 17. oktober 2006 Glemte å skrive på fornøydlista mi at det var hvitt ute da jeg våkna i dag og at det har snødd i hele dag ← Bor du i Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1102 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, det gjør jeg ikke, men i samme fylke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2006 #1103 Del Skrevet 17. oktober 2006 Og glad for at det har kommet snø??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. oktober 2006 #1104 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. oktober 2006 #1105 Del Skrevet 18. oktober 2006 snø! allerede? gøy! uff, skjønner godt at du ble trist og lei over nyheten om søskenbarnet ditt. men snart sitter du der med en spire i magen igjen, og da ser nok ikke verden så mørk ut! ha en fin dag oppi nord, Pi@jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. oktober 2006 #1106 Del Skrevet 18. oktober 2006 God morgen elle kgere! En fin dag i dag. Det snør..... IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1107 Del Skrevet 18. oktober 2006 Annie*2: Jeg er litt gal, jeg liker snø . Yamaha: Petra P: Endelig flere som liker snø . Jeg gleder meg veldig til å bli gravid igjen, men jeg skulle ønske jeg kunne hoppe rett til uke 9 . Ikke så veldig lyst til å gå igjennom uke 8 en gang til.... Men tenk at du er GRAVID det er så bra . Kom tilfeldigvis til å tenke på om jeg synes det hadde vært bedre å ha prøvd i 4 måneder uten resultat enn å gå igjennom det jeg har gjort nå. Min første tanke var at selvfølgelig er det bedre å bare prøve enn å bli gravid og miste, men så ombestemte jeg meg. Sjølom det er helt grusomt å miste, så ville jeg ikke vært foruten den gravidperioden jeg fikk oppleve med magetrollet. Det jeg er aller mest glad for et at vi fikk den tidlige UL'en og fikk sett hjertet som slo, jeg tror faktisk akkurat det har hjulpet meg i sorgprosessen. Det høres litt rart ut, men sånn er det bare. Jeg har noen å sørge over, jeg har hatt en liten kladd i magen med ett hjerte som har banka. Jeg har tenkt en del på om jeg vil ha tidlig UL neste gang jeg blir gravid, og jeg tror det (vil ikke bestemme meg før det skjer) men ikke før uke 9. Egentlig kunne jeg tenkt meg å slippe å vite noe som helst før i uke 9 , men det er vel ikke helt enkelt å få til . Jeg har fantasert om at jeg skal la være å teste før jeg er i allefall to uker på overtid med mensen, men det skjer jo ALDRI . Blir spennende å se hvordan det er å bli gravid igjen. Jeg aner ikke og vil heller ikke spekulere. Jeg håper bare jeg slipper den helt store angsten som jeg hadde nå sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. oktober 2006 #1108 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skjønner så godt tankene dine, Pi@ - om å prøve igjen, om sorgen over spiren du har mistet, om frykten for neste gang... Jeg gru-gledet meg veldig til å bli gravid igjen. Trodde det aldri kom til å skje, trodde jeg kom til å miste igjen når det skjedde. Gikk og lengtet noe enormt, jeg var helt fiksert på å bli gravid igjen, følte meg som et lite dyr som gikk og leitet etter ungen sin, at noen hadde tatt fra meg babyen min. Merkelig følelse, og det var forferdelig vondt. Hadde jo vært så lykkelig for å endelig være gravid, og så skulle det grusomme skje.. Og jeg ble som sagt helt desperat etter å bli gravid igjen... Men det gikk jo egentlig ikke så lang tid før jeg var gravid igjen, bare tre mnd faktisk, helt ufattelig!! Og da turde jeg ikke tro på det før jeg var i uke 10, etter to tidlig-UL'er.. Jeg bestemte meg fort for at jeg ville ha tidlig UL neste gang jeg ble gravid, og da det var et faktum, var legen min helt enig heldigvis. Litt etter litt slapp angsten for å miste taket, særlig etter jeg passerte den tiden jeg mistet på. Etter det var det bare helt vanlig angst for å miste, for man er jo dømt til et liv som evig bekymret når man er gravid, det hører med Men nok om mine tanker.. Ville egentlig bare si at jeg kjente igjen dine. Så du har snøen som jeg følte hadde falt i natt! Våknet i morges og var sikker på det var snø ute, men det var det ikke. Men den var altså hos deg! Deilig å lese hverdagslykke-listen din! Blir så glad når jeg ser at du smiler litt midt oppi alt! Ønsker deg en kjempefin onsdag! God klem sendes din veg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. oktober 2006 #1109 Del Skrevet 18. oktober 2006 Petra P: Endelig flere som liker snø . Jeg gleder meg veldig til å bli gravid igjen, men jeg skulle ønske jeg kunne hoppe rett til uke 9 . Ikke så veldig lyst til å gå igjennom uke 8 en gang til.... Men tenk at du er GRAVID det er så bra . ← ja, snø er supert! jeg var sååå fornøyd sist vinter da det var masse snø! er vel for mye å håpe på at det blir like bra denne vinteren... jeg skjønner hva du mener - skulle gjerne ha hoppet rett til uke 9. -eller uke 13. akkurat nå er det bare rart, og jeg går på en måte og venter på at det skal gå galt. samtidig så prøver jeg å være positiv og håper på det beste... ikke lett det her. det er vel bare å krysse fingrene! det er ihvertfall fantastisk at den endelig satt - så håper jeg du straks blir gravid igjen du også! god fra prøvedokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1110 Del Skrevet 18. oktober 2006 Epona: Takk for at du vil dele dine erfaringer med meg . Jeg kjenner meg faktisk roligere i forhold til prøvinga nå enn jeg gjorde mens jeg venta på sambo. Da var jeg mye mer desperat, men det spørs om det blir vanskelig hvis det skal gå mange sykluser uten klaff. Det er så spennende å følge med deg om dagen Petra P: ÅÅÅ snø . Ja, det er ei pine å gå og vente på at di første 3 månedene har gått. Eller det var ei pine å gå og vente så lenge jeg fikk lov å være gravid . Det er helt fantastisk at du er gravid, nyt det. For di aller fleste går det bra, og bekymringer hjelper ikke for noe (og det kom fra den rette personen , jeg kan jo si det sjølom jeg ikke klarer å holde det sjøl....) Jeg er så S L I T E N. Jobba full dag i dag og jeg tror jeg klapper sammen. Kjente at hver celle i kroppen skrek om å få lov til å ligge på soffaen da jeg var ferdig på jobb. Vet at det har vært mye i det siste, men det er veldig vanskelig å godta at kroppen ikke helt vil henge med. Det er faktisk en ting som taler mot å ikke bli gravid helt med en gang, tungt å gå fra å være sliten til å bli ennå mer sliten pga graviditet. Ja, ja den tid den sorg, nå vil jeg bare ha mensen! Men det er ei stund til ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. oktober 2006 #1111 Del Skrevet 18. oktober 2006 Parkerte visst i dagboka di en stund jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. oktober 2006 #1112 Del Skrevet 18. oktober 2006 Så litt for seint at du forsøkte å nå meg på MSN... og og pass på deg sjøl når du er sliten! Håper du la deg på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1113 Del Skrevet 18. oktober 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ jeg har passert 3000 innlegg og blitt avhengig og det uten at jeg har merka noe før nå . Avhengig av har jeg vært over ett år nå så det er vel egentlig passende LinKri: Så koselig miiip: Vi får ta det igjen en annen gang. Merkes at verken du eller jeg sitter spikra foran pc'en lengre og godt er det egentlig. Har fått slappa av og så har jeg gått meg en tur. Skulle egentlig jogge i dag, men jeg orka rett og slett ikke. Veldig fornøyd med at jeg klarte å innse det, men allikevel kom meg ut. Var veldig godt å bare gå . og så en annen ting. EL-slim oppdaga . Ting fungerer med andre ord så godt som normalt. Noen få dager senere enn vanlig, da får jeg sikkert mensen litt senere enn vanlig også . Veldig fornøyd, skjønt det har vært noe på gang, jeg har vært den værste kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 18. oktober 2006 #1114 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. oktober 2006 #1115 Del Skrevet 19. oktober 2006 det er mye lettere å si til andre at de skal slappe av og nyte situasjonen, enn det å klare det selv... men jeg prøver, altså :hoppe: litt for EL-slim, og for at kroppen er igang igjen! det er flott! ha en flott torsdag - kos deg i snøen(!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2006 #1116 Del Skrevet 19. oktober 2006 SÅ bra at kroppen er i rute igjen Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. oktober 2006 #1117 Del Skrevet 19. oktober 2006 for EL-slim. Kroppen er på vei. Ja, smart å vente en syklus før en prøver igjen, slik at en ikke skal gå å bekymre seg for om at kroppen ikke hadde rukket å bli helt klar og sånt. Selv om det sikkert er laaaange dager å vente nå. Snø?!! Jeg gleder meg til snø! Håper det blir bra vinter i år, også, selv om de skremmer oss med at temperaturen har gått opp så mye pga sånn global oppvarming. Liker ikke slaps og søle, men snø er bra. Grattis med 3000 innlegg! Kjempebra at du er her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1118 Del Skrevet 19. oktober 2006 Alt går på tverke i dag Begynte dårlig med at jeg sto opp alt for sent. Var så sinnsykt trøtt i dag. Så måtte jeg dusje (noe jeg hater om morran) og da ble jeg for sen til å spise frokost. Da jeg skulle dra, selvfølgelig for sen, fant jeg ikke pannebåndet jeg ville ha på meg og sambo hadde stukket av med lua mi. Fant pannebåndet til slutt, men da jeg skulle sette meg i bilen hadde døra frosset og det var is på ruta. Fikk skrapa slik at jeg så bittelitt og så måtte jeg kjøre og holde fast døra samtidig . På jobb så har alt jeg skulle gjøre gått skikkelig dårlig og ikke klarer jeg å snakke for meg heller. Blir bare tull alt jeg sier. Nå har jeg kapitulert og håper at det ikke kommer noen kunder . Hatt en særdeles teit drøm i natt som forstyrrer meg ennå. magolia: Petra P: Veldig mye lettere å si til andre at di skal slappe av enn å gjøre det sjøl.... Du har helt rett i det. angelou: Toppers at kroppen virker som å være i orden kakao: Takk så koselig sagt av deg. Nå ble dagen min mange hakk bedre . Vi har blitt råda av alle legene vi har snakka med til å vente en syklus, så da får vi bare gjøre det. Akkurat nå går det rimelig greit å vente, men jeg syntes det var veldig vanskelig rett etter utskrapninga og jeg kan tenke meg at det blir litt kjedelig rundt den tida jeg forventer mensen. Kommer nok til å bli veldig aktiv prøving neste måned tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. oktober 2006 #1119 Del Skrevet 19. oktober 2006 Alt går på tverke i dag Begynte dårlig med at jeg sto opp alt for sent. Var så sinnsykt trøtt i dag. Så måtte jeg dusje (noe jeg hater om morran) og da ble jeg for sen til å spise frokost. Da jeg skulle dra, selvfølgelig for sen, fant jeg ikke pannebåndet jeg ville ha på meg og sambo hadde stukket av med lua mi. Fant pannebåndet til slutt, men da jeg skulle sette meg i bilen hadde døra frosset og det var is på ruta. Fikk skrapa slik at jeg så bittelitt og så måtte jeg kjøre og holde fast døra samtidig . På jobb så har alt jeg skulle gjøre gått skikkelig dårlig og ikke klarer jeg å snakke for meg heller. Blir bare tull alt jeg sier. Nå har jeg kapitulert og håper at det ikke kommer noen kunder . Hatt en særdeles teit drøm i natt som forstyrrer meg ennå. ← Når dagen begynner så dårlig kan det bare bli bedre! Liten trøst kanskje men....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. oktober 2006 #1120 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har hørt at de egentelig bare anbefaler å vente fordi det da er letter å anslå termin. Og når du har EL-slim så vet du jo når den er, og kan fastlå befruktning uansett. Men det er kanskje annerledes med MA enn med SA? Håper det klaffer fort får dere igjen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå