Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Liljen: Du har kanskje rett i at jeg har nok med symptomer....det er vel ikke slik at jeg trenger alle sammen :ler::klem:

shatika: Jeg tror også at det er helt normalt og så lenge jeg klarer å glede meg mer over graviditeten enn jeg bekymrer meg så er jeg fornøyd. Akkurat nå så ligger det omtrent på 50/50 og det er bedre enn det var før UL'en :). :klem:

Felixa: Har du to bankende hjerter i magen :overrasket::legrine:, du var jo forberedt på at det kunne skje så. Blir nok lenge til det blir ordentlig sex på oss også :sjenert: i allfall til etter den neste UL'en. Tror virkelig på at det var helt grusomt med en blødning, vet jo hvordan jeg reagerte når jeg så bittelitt blod på papiret en gang. Jeg hadde knekt fullstendig sammen, men godt alt så bra ut. Det hadde vært veldig godt å kunne klart å tenke på noe annet, men som du sier det er ikke lett.... :klem:

Prøvd å fornekte det, men jeg kjenner noe greier i hoftene. Ikke i selve bekkenet, men i hoftene. Spesielt på innsida, helt øverst. Er det lysken?? Håper virkelig ikke at det er noe graviditets-relatert fordi det er ALTFOR tidlig :forvirret:.

Prøvd en ny taktikk i dag og fokusere på alle symptomene jeg kjenner og ikke det jeg ikke kjenner. Faktisk kjent meg ganske så gravid :sjarmor:. Jeg har ett troll på blæra mi for tida :ler:, lest at det skal bli bedre når livmora kommer over skambeinet, håper virkelig det for det er plagsomt å løpe på do annenhver time og flere ganger på natta. Ellers har jeg kjent litt murringer i natt og i dag. Liker ikke det, det er akkurat som før jeg får mensen og det vil jeg jo ikke ha. Vet at det er helt riktig og helt normalt, men jeg liker det ikke for det! Prøver å tenke at det er fordi magetrollet vokser og det er en positiv tanke, men så begynner jeg å tenke alle di dumme tankene også :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye rart som skjer med kroppen nå ja, men det er jo bare magetrollet som romsterer litt og jobber for å få den plassen den trenger ;)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd en ny taktikk i dag og fokusere på alle symptomene jeg kjenner og ikke det jeg ikke kjenner. Faktisk kjent meg ganske så gravid  :sjarmor:

Bra taktikk! :) Det er så varierende dette med symptomer. Jeg har fått f.eks. den trøttheten (til gangs), men må ikke løpe på do mer enn vanlig.

Håper du fortsetter den gode tankegangen. Og så er det ikke så lenge til du får se nurket igjen på UL. Det blir koselig. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen :grine:. Kjent meg supergravid og lykkelig både i går og i dag og hva skjer...... Var rosa utflod på papiret nå nettopp da jeg var på do. Det her skal ikke skje :grine:. Jeg er kjemperedd og sambo er borte til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen og fikk legetime 3min etterpå. Skal til ultralyd i Tromsø, venter på taxi. Heldigvis ikke kommet noe mer farga utflod. Er så veldig veldig glad for den gode oppfølginga jeg får hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem::klem:

Håper ikke det kommer mer rosa uflod, vennen..

Siden du er kjemperedd, syns jeg kanskje du skal ringe å prate med legen..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å der skreiv du akkuratt det samme. :)

Så kjempebra du får slik god oppfølging hos legen din. Sånn skal det være.

Masse masse lykke til. Tenker på deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk en trist SMS fra Pi@ nettop.. Hun skriver:

"Det gikk desverre ikke bra. Magetrollet døde for noen dager siden. Ligger og venter på utskrapning nå."

:grine: Dette var en vond beskjed å få, vennen.. Vet så altfor godt hvordan du har det... :troest::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...