Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Jeg vet det Mrs N. Det var superlite. Hadde jeg ikke studert papiret nøye hadde jeg aldri sett det :sjenert:. Det har ikke kommet noe mer :), så jeg gidder ikke stresse med lege hvis det gir seg nå. Utrolig nok så er jeg ikke helt hysterisk ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er det helt ufarlig! :klem: Prøv å slappe av, vennen! :kose: Det er ikke mange dagene siden du så hjertet slå! :hjerte: Se for deg det du, og pust dypt og slapp av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på do minst 6 ganger på jobb i dag, men det har ikke kommet noe mer blod. Jeg er sikker på at det kommer av sexen i går, jeg har vært obs på at det kunne skje. Tror jeg skal slutt å se på papiret :roll:! Det er ikke noe morsomt å være gravid, det er bare slitsomt! Nå er jeg sur og på gråten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Huff da.. ikke en morsom dag nei.. Men jeg er overbevist om at sex har skylden!!! Å slutte å se på papiret er lurt, men tror ikke du klarer å slutte helt.. Ser på papiret hver gang jeg og.. Sånn er det bare! Men du må prøve å tenke så fælt mens du ser på papiret!

Å være gravid innebærer utrolig mye bekymring...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Innom og trøster deg litt jeg vennen!

Det er sikkert ikke noe galt. Håper du klarer å slappe av. Jeg blødde jo i 3 mnd jeg (riktignok uten å vite at jeg var gravid da men.......) og ut kom lille Martine 5 mnd senere. Er sikker på at det går kjempefint vennen min.

Tenker masse på deg!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann du!

Nei huffda..ikke bra å bekymre seg sånn..Jeg er enig med de andre at det er nok sikkert hanky panky som har fått skjøre blodkar til å briste!

Skal sende deg masse sterk positiv energi!!

Tenker masse på deg selv om jeg aldri får vært innom.......

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg er også enig med de andre her ang blod på papiret :Nikke: Jeg hadde også en bitteliten blødning, rundt uke 6-7 tror jeg... og det er heeelt normalt ;)

Og det er som iss sier; Å være gravid innebærer utrolig mye bekymring... og det blir ikke bedre da ungen har ploppa ut heller!

Ønsker deg en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med deg nå :troest:

Det er nok som du sier helt sikkert pga sexen, det er jo ikke akkurat uvanlig.

Håper du får en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar alle andre: tror ikke du skal bekymre deg pga en bitteliten bloddråpe, nei!

Håper du får en fin uke uten bekymringer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss, Charmina, Skytte, LinKri, Yamaha og Fjellrypa. Dere sier akkurat det jeg vil høre :ler::klem:

Det har ikke kommet noe mer blod og ingen antydning heller. Prøver å tenke rasjonelt og at det kun var pga sex (noe som er det aller mest sannsynlige), men merker at angsten for at magetrollet skal ha dødd uten at jeg merker noe har kommet tilbake. Det utarter seg nærmest som en sorg. Det er vondt å se store mager og små babyer fordi jeg vil så veldig gjerne at det skal være meg. Klarer ikke helt å skjønne at jeg faktisk ER gravid og at det er noe som vokser og utvikler seg inne i magen min (håper det i allefall :sjenert:). Bortsett fra ømme pupper, tissing om natta og humørsvingninger ut av en annen verden så merker jeg ingen ting om dagen. Kvalmen har holdt seg borte flere dager nå. Eneste jeg klamrer meg til nå er at jeg skal til ultralyd om to uker. Er bare det jeg ser fram til sjølom jeg gruer meg noe fryktelig. Gruer meg spesielt til at han skal kjenne på livmora, er så vanvittig redd for at han skal si at den er liten, eller ennå værre at han ikke skal si noen ting.

Onsdag neste uke skal jeg forsvare masteren min så nå har jeg fullt opp med andre ting å konsentrere meg om. Heldigvis sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss, Charmina, Skytte, LinKri, Yamaha og Fjellrypa. Dere sier akkurat det jeg vil høre :ler::klem:

Vi sier det ikke fordi du vil høre det, vet du, men fordi det er det soleklart mest sannsynlige! Håper du klarer å få igjen godfølelsen, ikke bra å gå sånn som du gjør nå. Må le litt når du skriver "bortsett fra ømme pupper, tissing om natta og humørsvingninger ut av en annen verden så merker jeg ingen ting om dagen." Eh nei, akkurat! :ler: Så egentlig merker du ganske mye, altså? ;)

Visste ikke/hadde ikke skjønt at du snart skal forsvare masteren. Blir det mye lesing og styr den neste uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Det var kanskje symptomer nok :sjenert::ler:, det er bare det at jeg vil ha stor mage.......nå...... Det blir ikke så mye styr før jeg skal forsvare masteren. Skal lage en presentasjon av oppgava på en 30-45min og så må jeg bare tenke litt på svakheter i oppgava og hvorfor jeg har gjort ting på den måten jeg har osv. Ikke så mye å forberede heldigvis. Sliter veldig med konsentrasjonen, alle tankene går rundt graviditeten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra ømme pupper, tissing om natta og humørsvingninger ut av en annen verden så merker jeg ingen ting om dagen.

Er ikke det gode symptomer da snuppa??? Er ikke bare bare det!! Les hva du har skrevet en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å skrive på lista mi at jeg er usannsynlig trøtt og sliten :klaske:. Når jeg lister det opp slik så her jeg mange gravid-symptomer, men jeg gleder meg veldig til det blir synlig. Synes det er fryktelig vanskelig å gå rundt med hemmeligheten om at jeg har et troll i magen, gleder meg slik til jeg kan si det. Eller jeg gleder meg faktisk ikke så mye til å skulle fortelle det til alle, men jeg gleder meg til det er synlig. Tror alt blir mer virkelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår deg godt. Det er liksom mer virkeli når magen blir synlig :)

Men du verden, du har jo drøssevis med symptomer, så du skal ikke bekymre deg, vennen. Alt er i skjønneste orden, det er jeg sikker på :)

Håper du får en strålende mandag

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har helt klare graviditets symptomer jeg Pi@, så dette kommer nok til å gå kjempe bra skal du se :klem:

Er nok helt normalt å bekymre seg litt, det hele blir nok mer virkelig når magen begynner å titte frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@!

Blødning etter sex er veldig vanlig når man er gravid så det tør ikke vi å gjøre her i huset.

Jeg hadde en blødning forrige fredag og var helt fra meg, det gikk over etter en stund, men det var helt grusomt. Dagene til UL var laaange. Så det var helt herlig å se to! bankende hjerter!

Det er ikke bare,bare å være gravid, bekymringene står i kø!

Det er sikkert godt å kunne tenke på litt annet også, hvis man får det til.. :sjenert:

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...