Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Godt å høre om vellykket ul. Det skal gå bra dette, noe annet skal man ikke gå rundt å tenke på.

Ang symptomer, så skal du ikke lete så grundig etter dem. Jeg har gått 2 svangerskap uten et eneste symptom, bortsett fra magen som vokste.

Kos deg bare med magen og tenk at du snart skal bli mamma! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pi@ nutte-lutta mi!!!

Nå er det kjempe lenge siden jeg har vært her (og har også slettet dagbøkene mine av ulike grunner, men kommer til å åpne en ny så bare vent). at jeg har kjempe dårlig samvittighet.

Ser du har slitt en del med dårlige tanker osv mtp del lille huleboeren din. OG er kjempe lettet for at du fikk tidlig UL og fikk se lit lille hjerte slå :legrine: . Det er jo helt fantisktisk. Husker jeg var mega nervøs for at jeg skulle miste min lille spire. Det er vondt å gå rudt å være sånn bekymret.

Håper du kan tilgi meg for at jeg ikke har vært her inn.

Ha en fortsatt fin dag snuppe-luppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg å si til deg: dersom du er intressert å kjøpe vogn, så har jeg en Tautonia kombivogn 2005 mod til salgs. Den er svart og bersj. Jeg er kjempe fornøyd med den, men skal kjøpe meg ny vogn og skal derfor selge den. Det følger med myggnetting, regntrekk, stormtrekk, sånn bøyle til å ha på sportsvogndelen og du kan også få med stellevesken med på kjøpet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker i dag :hoppe:

Gleder meg til denna uka er ferdig, synes det er så mange som har mista i uke 8 :sjenert:.

Charmina: Jeg håper det blir veldig bra :). :klem:

Lucky: Så fint skrevet av deg :). :klem:

Epona: :klem:

Petra P: Det kjennes mye bedre ut nå, håper det holder seg og at alt går bra. :klem:

pondusa: Jeg vet at jeg ikke burde tenke noe annet enn at det går bra, men det er ikke så lett synes jeg :sjenert:. Jeg er desverre veldig bekymra av natur. Høres veldig lettvint ut å ikke ha noen symptomer, men jeg tror jeg vil ha di jeg har :ler:. Håper bare at rygg og bekken holder. :klem:

Tulipan*2: Så koselig å "se" deg :legrine:. Ikke tenk på at du ikke har vært innom og at du har sletta dagboka di, synes bare det er fint å ha deg tilbake. Du er ikke glemt ;). Håper alt står bra til med deg og gutten. Jeg har ikke kommet så lang ennå som å tenke på barnevogn, men tusen takk for tilbudet :). :klem:

Yamaha: :klem:

iss: ingen årsak :klem:

Er frytelig sliten for tida, ikke spesielt trøtt bare sliten. Alt kjennes ut som et ork. Gå på jobb er slitsomt og trene er slitsomt og noe mer gjør jeg ikke :sjenert:. Synes det er fryktelig vanskelig å roe noe mer ned. Gå på jobb er jeg nødt til og trene er jeg også nødt til føler jeg. Det går seg sikkert til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut at jeg skal veie meg ved hvert ukeskifte. Angrer litt for at jeg ikke har gjort det tidligere, men jeg har rett og slett ikke turt :forvirret:. Uansett så har jeg tatt av ett par kg. Har ikke hatt så flat mage på evigheter :ler:. Ingen i verden som kan tro at jeg er gravid ved å se på magen i allefall, men det kan sees på puppene ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 8 uker! :blomst:

Jeg synes også at puppene har vokst, men tenkte det var for tidlig, at jeg bare så syner. Men nå ser jeg at du og merker det samme, og du er jo 1,5 uke foran meg. Merkelig dette, puppene vokser på tross av at vi har gått ned litt i vekt.

Håper du får ei god helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig dette, puppene vokser på tross av at vi har gått ned litt i vekt.

Egentlig ikke så veldig rart.... Det er ikke fett de store graviditetspuppene våre primært fylles med! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg raser ned i vekt jeg og :klø: Får begynne å veie meg jeg og tror jeg...

Og puppene mine er digre :sjarmor: Og vi er ca like langt kakao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med så masse besøk :hoppe:

magolia: Takk :legrine::klem:

kakao: Det er i allefall to uker siden jeg måtte kjøpe meg større BH :sjenert:. Tror vi har en sånn siste sånn ---> :sexy: periode før det braker løs og ingen ting blir slik det var :ler:. :klem:

Xavia: Det er vel kanskje andre ting som står for fylden :ler::klem:

iss: :sjarmor: Jeg hadde veldig lite å skryte av i starten jeg da, men nå synes jeg puppa er i veien hele tida :ler::klem:

kakao: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Pamela :sjarmor: og konstant sambotafsing på natta :ler:

iss: jeg har lest at det ikke stopper før en stund etter at amminga er satt igang ;)

shatika: På en måte så synes jeg at det har gått fort også, på en annen måte ikke :). :klem:

Nå er det "lørdagspizza"-spising og så soffaen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker allerede ja...her går det unna ;) I allefall for meg :ler:

Ned i vekt ja...det høres jo ikke så dumt ut ;)

Kos deg med lørdagspizza og sambo i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var pittelitt blod på papiret i dagtidlig :grine:. Hadde sex i går så det er sikkert grunnen, men det er ikke noe moro. Ikke sagt noe til sambo om det fordi jeg er på jobb nå og orka ikke snakke om det før jeg dro. Hvis det ikke kommer mer så trenger jeg vel ikke kontakte lege? Det her er virkelig marerittet, sjølom det var veldig veldig lite. Ikke noe vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars Pi@! :tristbla: Jeg vet ikke det der med lege eller ikke, men ville i alle fall gi deg en stor :klem: .

Tror det er ganske vanlig å spotte litt, men selvfølgelig en skrekk for den det skjer. Vi satser på at dette går bra, og at det var bare kosen i går som gjorde at det blør litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare slappe helt av Pi@. Du vet jo at med mindre det er stoooore mengder blod som kommer samtidig som kramper/smerter så er det helt vanlig å blø litt. 1/3 kvinner gjør det, var det ikke så?

Det er mye mer skadelig å bekymre seg sånn hele tiden ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...