Lucky? Skrevet 24. september 2006 #841 Del Skrevet 24. september 2006 Magetrollklærne var skikkelig søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. september 2006 #842 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Så bra at du har fått hjem sambo Ha en fin mandag Endret 25. september 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. september 2006 #843 Del Skrevet 25. september 2006 Dere er opptatt med andre ting enn kg skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #844 Del Skrevet 25. september 2006 Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #845 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg tok meg en liten kg pause i helga. Har hatt det veldig fint og bekymra meg minimalt. Har hatt så mye symptomer (les: veldig kvalm og sliten). Har allikevel bestilt en telefontime med legen min i dag. Hater telefontimene, men da får jeg alltid time på dagen. Da får jeg heller sitte å grue meg fram til 12-13, og bli ferdig med det. Skal sette meg ned etterpå og skrive ned litt tanker og hvordan jeg har det. Ellers har jeg ikke gjort stort i helga annet enn å ligge på sofaen. Lurer egentlig på om all hvilinga bare er tull, jeg blir ikke noe mindre sliten. Kanskje jeg bare skal gjøre som normalt i et litt roligere tempo, og at det fungere helt fint? På lørdag var vi litt sosiale og i går skjedde det ingen ting. Tok forresten magebilde i går. Kommer ikke til å legge ut noen magebilder her. Ikke noe å se ennå, er helt normal og ikke noe oppblåst, men fint å ha noen "før" bilder. Toblerone*2: miiip: Veldig moro med magetrollklær, men selvfølgelig litt skummelt. Angrer ikke for at jeg kjøpte di så tidlig uansett hvordan det går. Liljen: iss*2: Ikke så opptatt, bare trengte en liten pause . Bustetroll: Fjellrypa: ' Lucky: Takk Yamaha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #846 Del Skrevet 25. september 2006 HViling er ikke tull! Nei, du blir ikke nødvendigvis mindre sliten, men hva skjer hvis du presser deg når du allerede er sliten?? Kroppen er sånn, i førstre trimester er man mer sliten. Du skal hvile, du skal gi energien din til spiren som utvikler seg. Husk at det lages 100.000 hjerneceller i minuttet inni der!!! Og tenk på alle andre celler som dannes - det er utrolig energikrevende prosesser, og spiren har ikke annet valg enn å ta energi fra deg. Energien får du tilbake når du trer inn i andre tirmester. Før det skal du lytte til kroppen og gjøre som den sier. (Det gjelder egentlig alltid, men du skjønner hva jeg mener!) Men for all del - vær i aktivitet i den grad du har ork og lyst og vil. Gjør ting, kos deg, tren hvis du orker, få frisk luft, masse gode inntrykk, lev! Men ikke tro at hviling er tull! Klem fra en "streng" Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #847 Del Skrevet 25. september 2006 Epona: Må le litt . Du har HELT sikkert rett. Bare litt frustrerende at jeg har ligget på sofaen hele helga og at jeg ikke er mindre sliten . Veldig uvant situasjon. Takk for at du er litt streng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #848 Del Skrevet 25. september 2006 Bare hyggelig vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #849 Del Skrevet 25. september 2006 Epona: Nå nærmer kl seg 11 og det betyr at jeg snart må begynne å forberede telefontimen . GRUER meg. Jeg vet jeg kommer til å begynne å grine, jeg gjør jo ikke annet for tida og så skal jeg på jobb 1315. Ikke noe moro å dra på jobb hvis jeg nettopp har stortuta. Jeg håper at jeg klarer å ikke grine hvis jeg forbereder meg godt på det jeg skal si, men det er kanskje mye å håpe på . Det er noe rart med meg og det er at jeg ikke klarer å la vær å begynne å grine hvis tårene begynner å presse på. Har alltid vært slik. Da jeg var yngre syntes jeg det var fryktelig plagsomt, men etterhvert har jeg lært meg å leve med det. Jeg har rett og slett klart å godta at det er slik jeg er. Jeg er den som griner for alt.... og griner over alt..... I går satt vi og regna litt på inntekter og utgifter framover. Laget en grov liste over hvor mye vi må regne med å bruke på magetroll ting osv. Viser seg at jeg kommer til å få så lite i fødselspenger (eller hva det heter) at jeg kan søke om rentefritak fra lånekassa . Kommer ikke til å søke om betalingsutsettelse for etter beregningene så klarer jeg å betale på lånet. Sjølom jeg kommer til å tjene veldig lite framover så klarer vi oss helt fint. Det er virkelig fordelen med å bo i distriktsnorge. Det er billig . Flytter vi f.eks. til Tromsø så kommer vi til å få dårligere råd med to greie lønninger enn vi har nå med en grei og en ugrei lønning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #850 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg og er en griner.. Jeg griner når jeg er sint.. Jeg griner når jeg er sliten.. Jeg griner når jeg er rørt (- og det kan være av så latterlige ting som en dum liten unge som synger falskt på TV men som gjør sitt aller beste..) Jeg griner når jeg skal fortelle noen om noe fint - at noen endelig er gravid, eller at noen har gjort noe fint for noen, hva som helst.. Jeg griner når jeg er trist (logisk nok) Jeg griner når jeg skal fortelle noen noe som er trist men som egentlig ikke angår meg direkte.. Blir ikke alltid stortuting av det, men stemmen blir merkbart rar og tårene presser på, og pleier å renne over.. Men det er sunt å grine sier de! Lykke til med telefontimen - vet du gruer deg, men det er egentlig ikke farlig. Etterpå er du sikkert veldig lettet! Ha noen stikkord klare på et ark så du får sagt det du vil si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. september 2006 #851 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til med telefontimen. Det går nok så bra, ser du Ha en strålende mandag stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. september 2006 #852 Del Skrevet 25. september 2006 Håper telefontimen går bra og at du får svar på det du bekymrer deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. september 2006 #853 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er også en griner. Jeg griner av alt det som Epona griner av, i tillegg griner jeg av å lese av at noen har det akkurat sånn som meg! Håper praten med legen gikk bra. Epona har rett i at hviling ikke er tull. En stor og håper det er greit på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #854 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har snakka med legen min og jeg skal på tidlig ul i morra . Gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. september 2006 #855 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er også slik. Jeg griner og griner. For alt og ingenting. I mange situasjoner. Så du er ikke alene. Det går nok helt fint i morgen skal du se. Er det ikke fint at du får time så raskt, så kan du dra avsted og bli ferdig med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. september 2006 #856 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er også en griner! Jeg har felt noen tårer da jeg har sett på hotel c og glamour til og med Lykke til på UL i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #857 Del Skrevet 25. september 2006 Huff har bare gått rundt i et vakum i dag på jobb. Ikke med i det hele tatt. Prøver å tenke minst mulig på UL'en i morra. Er så utrolig glad for at jeg fikk komme så fort, er på en privat klinikk, men jeg har rekvisisjon fra legen. Der her er værre enn alle eksamener jeg har hatt tilsammen. Er helt ferdig, tror jeg faktisk er over gruer seg følelsen og mer inne i apatimodus. Hvis jeg ikke ser noe bankende hjerte i morra, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg er superredd, men jeg tror det er bedre å få det overstått, så kan jeg kanskje slappe mere av etterpå hvis alt er i orden. Har lest at det er veldig bra sjanse for at ting går bra hvis man har sett hjertet banke på en tidlig UL. Epona: Nå begynner jeg å grine av det fine du skrev . Det gikk veldig fint med telefontimen, jeg er veldig glad for at jeg har en så forståelsesfull lege . Liljen: Mrs N: miiip: Bustetroll: Det er en enorm lettelse å få time så fort. Nå slipper jeg unna med ei søvnløs natt i stedet for mange. LinKri: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. september 2006 #858 Del Skrevet 25. september 2006 Det er en enorm lettelse å få time så fort. Nå slipper jeg unna med ei søvnløs natt i stedet for mange. Det er bra! En kjempestor og lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2006 #859 Del Skrevet 25. september 2006 Heia vennen! Takk for sist må jeg vel nesten si,har ikke vært på nett på leeenge nå.. Ikke noe godt å se at du bekymrer deg så mye,men veldig veldig bra at du fikk time så fort til ul! Det er nok en liten sprellespire inni der skal du se! Åh,vet hvilke klær du mener! De er kjempefine! De har fått mye fint på lindex i det siste,og det er bra! Lykke til imorgen snuppa! Ikke bekymre deg men sov godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. september 2006 #860 Del Skrevet 25. september 2006 Nå er vi en god gjeng inne og leser hos dag: Meg, lycky, skytte, miiip og deg... Vi bryr oss vi vettu! Vi har hatt nøyaktig lik helg Bortsett fra at jeg ikke var sosial på lørdag Bare soffan for alle penga her og... Sliten, trøtt og uvell... Kanskje vi skal ha tvillinger begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå