Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #821 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg synes absolutt du skal ringe jordmor. Hun har sikkert vært borti slike situasjoner mange ganger før, og har sikkert både fakta og oppmuntrende ord til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2006 #822 Del Skrevet 21. september 2006 Uff da, jeg tror ikke jeg har noen beroligende ord annet enn aa si som de andre at du burde snakke med jordmor. Forhaapentligvis er det "bare" hormonene dine som spiller deg et puss. Man blir fortere ute av lage naar man er gravid. Men de verste hormonsvingningene gaar over etter foerste trimester, ettersom det jeg har skjoent. Uansett skal du ikke ha det saa ille, saa soek hjelp! Lille magetrollet vil jo ikke at mammaen sin skal ha det vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. september 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 22. september 2006 Sitter og psyker meg opp til å ringe JM. Jeg HATER å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #824 Del Skrevet 22. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. september 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 22. september 2006 Nå har jeg grua meg grønn til å ringe og så er hun ikke der. Ikke tilbake før 8. okt. Jeg er for sen for å be om telefontime hos legen min i dag, så da får jeg gjøre det på mandag . To dager til sambo kommer hjem og da blir alt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 #826 Del Skrevet 22. september 2006 er ikke det typisk? håper det er litt bedre med deg i dag, pi@! :enig_anim: du vet det at mest sannsynlig så går dette kjempebra! -og nå er det straks helg og greier! god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. september 2006 #827 Del Skrevet 22. september 2006 Huff da. Jeg håper du snart kan føle deg litt bedre Pi@. Er ikke greit å gå rundt og føle sånn angst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. september 2006 #828 Del Skrevet 22. september 2006 Innom med en . Jobber du hver dag nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. september 2006 #829 Del Skrevet 22. september 2006 Hei snuppa! Endelig tilbake på nett... og nå må jeg gi deg en STOOOR klem. Jeg kan forstå hvordan du har det. Graviditetshormoner kan jammen spille en et STORT puss.. Det vet jeg alt om! Håper du får snakket med noen snart. Er vondt å gå slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. september 2006 #830 Del Skrevet 22. september 2006 Håper hormonene er litt snillere med deg i dag, Pi@. Det tar på kreftene å gå sånn å begymre seg. Ellers vet du jo veldig godt at det er stor sjanse for at alt er bra, men jeg kan bare gjenta det likeve... Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. september 2006 #831 Del Skrevet 22. september 2006 Dumt at du ikke fikk snakket med noen idag da, men dette går helt fint Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. september 2006 #832 Del Skrevet 22. september 2006 Så dumt ikke jordmora var på jobb da Grattis med ny bok da, så på iss sin svangerskapsbok. Den var jo skikkelig nydelig. Gleder meg til jeg kan ha en sånn og fylle inn i etterhvert Regner med at jeg er på msn i kveld, så da kan vi jo skravle litt der om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. september 2006 Forfatter #833 Del Skrevet 22. september 2006 Dere er så herlige . Det har vært en ganske bra dag i dag bekymringsmessig fordi jeg har vært så fryktelig kvalm og uvell..... Det er virkelig noen hormoner som herjer i kroppen min! Ellers er jeg veldig sliten, men det er ikke så rart siden jeg har sovet så dårlig i det siste. Var så fryktelig rastløs da jeg kom hjem fra jobb så jeg bestemte meg for å dra på shopping i den nærmeste byen en liten times kjøring herifra. Prøvde litt klær, men det er ingen klesbutikker jeg liker der og så synes jeg det er for lite farger i høst . Endte opp med å kjøpe noen magetrollklær . Skulle virkelig ikke gjøre det, men så hang de i butikken og skrek "kjøp meg". Følte meg helt lykkelig da jeg kjørte hjem igjen. Første tingene til trollet er kjøpt . Kjøpte en hvit bukse med brune bamsehuer på og en lue med likt mønster, og så kjøpte jeg en body med turkise og hvite striper (alt på lindex) alt i str 56. Det ligger ved siden av meg på bordet og det er så nydelig . Fant fram en bitteliten babyjakke jeg strikka for lenge siden, nå mangler det bare sokker og så har magetrollet sitt første antrekk. Toblerone: Petra P: Litt bedre i dag Mrs N: Nei det er virkelig ikke greit det her. Ikke akkurat slik jeg så for meg det skulle være å gå gravid . miiip: Nå jobber jeg hver dag ja, men ikke fulle dager heldigvis . LinKri: Så fint å ha deg tilbake. Jeg håper virkelig ikke at det blir noe værre enn det er nå.... det der vet du alt om Fjellrypa: Jeg tror jeg tåler gravidhormoner veldig dårlig . Jeg vet jo at det mest sannsynlig går bra, men det er stor forskjell på å vite og forstå . Yamaha: Fryktelig dumt, men det er jo typisk. Lucky: Jeg har to nye bøker . Både "på vei" og "min svangerskapsdagbok". Jeg sitter benka foran dataen jeg nå, men ser ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. september 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 22. september 2006 Sambo kommer hjem i natt . Helt overraskende, venta han ikke hjem før søndag. Da får jeg endelig sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #835 Del Skrevet 22. september 2006 Så godt å få sambo hjem da Da får du sikkert sove kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. september 2006 #836 Del Skrevet 22. september 2006 Så koselig med magetrollklær! Og at sambo kommer hjem. Håper du får sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #837 Del Skrevet 24. september 2006 Hei og god morgen, vennen Åå så koseli med magetrollklær Hørtes helt nyydelige ut gjorde di. Hvordan er formen din i dag?? Kos deg masse med sambo, og ha en stråålende søndag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. september 2006 #838 Del Skrevet 24. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 24. september 2006 #839 Del Skrevet 24. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. september 2006 #840 Del Skrevet 24. september 2006 Håper du koser deg med sambo i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå