Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Bra at legetimen gikk fint og at kontrakten går i boks! :klem:

Det er så koselig at du er gravid!!! :hoppe: :grine2:

Og du må gjerne komme på treff på tirsdag, altså. Jeg kan hente deg på Gardermoen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra legetimen gikk bra da :):hoppe: for 6uker

Tickeren din var fin da...kun 238 dager igjen...høres fryktelig lenge ut, men det kommer nok til å gå veldig fort da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med vellykket legetime. Og så kjekt at du får kontrakt på 80%, iallefall når det er nok til at dere klarer dere når du er i permisjon.

Ha en fin kveld. Håper yogaen gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg driver å glemme å komme innom deg,eller om du bare har fått ørtn nye sider siden sist..Har i allefall lest meg gjennom alle nå og glemt hvilken dato jeg hadde vært her sist.........Alzheimers og ammetåke er skremmende likt!!

Jeg har i allefall storkosa meg med lesingen her inne! Det bringer frem mange minner fra mine første uker! Alt er så spennende og skummelt og herlig!!!

Man kan nesten ikke tro det er sant,tiden snigler avgårde men plutselig sier det bare svosj og pang så nærmer du deg slutten og tiden går atter sakte! Så poff har du født og da raser tiden fortere enn du noen gang har trodd var mulig!

Ble litt filosofisk her nå...! Men grattis med 6 uker og vel overstått første legetime!

GOOOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske en god helg.

Få fint at alle brikker begynner å falle på plass. Deilig å slippe å bekymre seg for lønn og fødeslspenger i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yamaha: :klem:

miiip: Tenk om jeg bare kunne dra en liten svipptur til Oslo, det hadde vært noe det. Hadde vært moro å møtes hvis jeg kommer meg sørover i høst. :klem:

Lucky*2: I dag er det litt færre dager :ler:. Jeg ser ikke på hvor lenge det er igjen ennå, ser bare på hvor langt jeg har kommet ;). :klem:

Toblerone: Veldig greit at vi faktisk klarer oss når jeg jobber så lite. Godt å ta det litt mer med ro etter det harde året jeg har vært igjennom. Det er hardt for meg at jeg muligens ikke klarer å forsørge meg sjøl mens jeg går i permisjon, men det er jo ikke bare jeg i familien.... :klem:

Holly H: :klem:

Skytte: Sidene har nok rast avgårde :). :klem:

Eeoyre: :klem:

shatika: :klem:

magolia: :klem:

Er på jobb så jeg får komme innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet noen timer etter jobb jeg nå :sjenert:. Trengte det virkelig, var så sliten.

I går var jeg på fjelltur før jobb, så jobb, deretter sprengrydde og så besøk. Det var i meste laget kjente jeg, men jeg overlevde da. Jeg hadde engetlig planer om å bare slappe av i gårkveld, men så fikk vi besøk. Vi hadde ikke ryddet og vaska/støvsugd på 14 dager minst så det var virkelig en jobb. Godt å få det unna og koselig med besøk, men ble litt mye. I dag skal jeg bare slappe av.

Sliter fryktelig etter fjellturen i går. Er helt usannsynlig fryktelig støl. Lurer på om det har noe med graviditeten å gjøre. Jeg bruker aldri bli støl i beina, og hvis det skulle skje så er jeg bare litt tung og jeg kjenner det bare litt. Nå er jeg slik at jeg omtrent ikke klarer å gå..... Kjent det litt før også at jeg ble veldig lett støl. Jeg har bare gjort akkurat det samme som vanlig og ikke noe hardt. Kjedelig hvis jeg må roe ned så mye :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Ja, det er såååå fantastisk. Jeg turte virkelig ikke håpe på at du skulle teste positivt denne måneden pga tullemensen osv, men så skjedde det :legrine:. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte :grine: litt i stad fordi jeg er sliten og ikke har lyst til å gjøre noen ting, og så føler jeg det er 100 ting jeg burde ha gjort :sur:.

Jeg har bestillt "på vei", "hakkespettboka for førstegangsfedre" og "min svangerskapsdagbok" i dag :). Synes det er fryktelig skummelt, men det er vel kanskje på tide..... Kanskje jeg får tatt magebilde i dag også. Sambo har kanskje rett i at jeg ikke bare kan glemme at jeg er gravid og at jeg må snakke om det (det gjør jeg jo, men ha litt tro på det). Jeg har ikke lyst til å gjøre noen ting fordi jeg er redd for å miste, men på en annen side så kan det være greit å ha litt dokumentasjon på at jeg faktisk har vært gravid hvis det skulle gå galt. Det er jo ikke meninga at jeg skal fortrenge denne graviditeten hvis den ikke skulle gå bra. (huff nå griner jeg igjen.....jeg er nok litt gravid i dag også.....)

Tenkte jeg skulle prøve å ordne bildene jeg har på maskina mi. Sortere dem i mapper og brenne på cd'er (har ikke dvd brenner :sur:) og så kanskje jeg skal ordne o-karta i en perm jeg har kjøpt og vaske litt klær. Det høres ut som en bra "jeg gjør ingen ting plan" :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner til det der at en har tusen ting en skulle ha gjort.... (Men nå sitter jeg her på KG igjen... :sjenert::ler: ).

Har fem ting på en post-it-lapp som jeg SKAL ha gjort før middag. Ferdig med de to første nå.

Jeg har også bestilt meg Min Svangerskapsdagbok. Så i den på bokhandelen, så veldig bra ut den boka, men det var bare ett eks. igjen, og det var litt knøvla.. Så jeg får den i posten, heller, helt ubrukt.

Jeg tok faktisk magebilder i dag, og av kroppen min. Buhu, lurer på om jeg noen gang kommer til å bli likedan.. Nå er jeg ganske godt trent til å være meg, og egentlig aldri hatt så flat mage. Lurer på når jeg kan vente å se mage...

Har du noen peiling på om en får noenlunde likt svangerskap som sin mor? Håper inderlig det, for mamma kastet bare opp 1 gang! :overrasket: Og fødselen gikk veldig fint. Sklei ut på noen strakser, jeg! :ler:

Enig med iss: Dette SKAL gå bra for oss alle! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig koselig her inne med så masse nygravide!!! :grine2:

Kroppen min var helt ødelagt etter fysiske ting i starten. Men det blei litt bedre igjen i en periode før det blei verre på slutten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det mye babystøv ja :ler: Så koselig å lese, men får kommer meg ut så jeg ikke blir bitt av basillen :ler:

Kommer snart tilbake da...

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...