Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

miiip: Det gjør ingen ting om du ikke er like ofte innom dagboka mi, håper bare at du fortsetter å oppdatere din egen dagbok slik at jeg får høre hvordan det går med deg :). Du har garantert rett i forholdt til det å bekymre seg, jeg kommer ALDRI til å bli ferdig med deg. Tenk når ungen er ute da......Da blir det mye å bekymre seg for :ler:. :klem:. Jeg kom bare 5 min for sent på jobb og det er akseptabelt ;).

Nå kan jeg ikke få mat fort nok, trege hvitløksbaguetter :sur:. KVALM. I dag kjenner jeg meg litt gravid :sjarmor:. Buksene strammer litt også. Har ikke vært noe oppblåst i magen hittil, men tror det er i ferd med å komme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan jeg ikke få mat fort nok, trege hvitløksbaguetter  :sur:. KVALM.

:ler: ...ååååååååååå, som jeg kjenner meg igjen!!!

Men det går nok over........... snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart magetrollet er da, som ikke liker søtsaker. Får håpe mitt troll blir sånn også :ler: Jeg er jo sååå glad i søtt nå da...så får håpe det snur ;)

Synd med jobben da, krysser fingerne for at det er muligheter for fast jobb da.

Så moro at klærne begynner å føles strammere da...du må få tatt magebilde snart ..

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Endret av Lucky117
Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia: Det er egentlig veldig greit at det er slik nå før jeg vet noen ting... :klem:

Lucky: Fast jobb har jeg, men det er uvist om jeg får 100%. Burde vel få tatt magebilde ja...men jeg kommer ikke til å legge det ut her. :klem:

Nå må jeg skifte og komme meg avgårde på yoga, skal være utstillingsdukke i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem til gravide Pi@! :klem:

Høres kult ut med yoga, jeg må jammen få prøvd det en gang. Og pilates. De har det på student-treningssenteret jeg akkurat har blitt med på. Er visst veldig populært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yamaha: I dag føler jeg meg gravid :). Det går litt opp og ned. :klem:

Kakao: Jeg liker poweryoga veldig godt. Det er ganske slitsomt, så det er min form for styrketrening. I tillegg har det forbedra bevegeligheten min mye :). Trener så mye jeg kan nå for snart så er det slutt :forvirret:. Kan bare holde på med poweryoga til ca 12 uker pga magemusklene blir brukt veldig mye og det går dårlig når de deler seg. Håper på at det skal starte opp gravidyoga etterhvert her jeg bor. Ellers så får jeg kjøpe meg noen dvd'er. :klem:

Nå må jeg finne meg noe mat, IGJEN.... det blir 6! måltidet i dag. Blir så utrolig fort sulten og så supersulten når det skjer. Våkna faktisk i natt og var helt utsulta og kvalm, men jeg slapp og stå opp for å spise.

Nå er det straks "greys anatomy" :hoppe:. Ukas tv-høydepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skifte og komme meg avgårde på yoga, skal være utstillingsdukke i dag også.

:ler:

håper du har en strålende onsdag, Pi@. -og at du nyter tiden som nygravid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor onsdagsklem til den gravide yoga utstillingsdukka :klem:

:hoho:

Petra P: Jeg nyter tida. Jeg er ikke bekymra hele tida :ler::klem:

I morra skal jeg til legen, det blir fryktelig spennende. Renger med at det er en liste med spørsmål som skal gjennomgås og blodprøver og div slike ting. Hvis det er noen som har peiling så er det bare å forklare meg ;). Jeg har ikke så mange spørsmål akkurat nå føler jeg. I min naive verden så regner jeg med at jeg får litt informasjon om de viktigste tingene. Tenkte kanskje jeg skulle ta opp at jeg har vært ganske redd for å miste, ikke at hun kan gjøre noe fra eller til med det, men det kan være godt å snakke om det. Sambo skal ikke være med i morra og det synes jeg er veldig greit. Har hatt lyst til å ta denne første kontrollen for meg sjøl, så kan han være med senere når vi får høre hjertelyden og osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket at det skjer noe med appetitten ... Men klarer du å spise ost og slike fete ting? Blir bare dårlig av det jeg (men har fryktelig lyst på det ;))

Håper du har det fint i dag :klem:

PS. Når det gjelder blodprøver og slikt kan du se at jeg skrev opp de jeg skal ha i dagboken min. Skal dit neste uke :hoppe:

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med legetime i morgen.

Jeg har heller ikke lyst på noe søtt fortiden, men salt! :sikle:

Jeg har bare en bukse som passer pga oppblåst mage, rart det der at man blir sånn.

Hvordan gikk det på yogaen? Gikk det greit å være utstillingsdukke?

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs N: Jeg kan spise det meste, men salami ble jeg fryktelig kvalm av lukta. Har ikke lyst på noe søtt pålegg da. :klem:

iss: :hoho:

Felixa: Det blir veldig spennende i morra. Dumme meg er superredd for at di skal finne ut at jeg ikke er gravid allikevel :sjenert:. At jeg lider av innbilt svangerskap.....men jeg fant vel ut at det stort sett var hunder som lider av det :legrine:. Helt enig at salte ting er best. Merkelig at en sjokoladedigger plutselig ikke har lyst på sjokolade :overrasket:. Det gikk bra som utstillingsdukke ;). :klem:

Brrr jeg tror jeg må fyre opp i ovnen. Sånn :sjarmor:.

I morra kanskje jeg får skrevet ny kontrakt på jobben, eller sagt på en annen måte: i morra skal jeg skrive ny kontrakt. Jeg har blitt lovet det denne uka. Som jeg skrev før en dag så regener jeg ikke lengre med at jeg får 100%, men 80% burde det bli. Det er jo omtrent så mye jeg jobber. Jeg kommer til å nekte å jobbe noen flere timer enn det jeg får i kontrakta. Det er bare å utnytte folk. Kommer til å bli veldig knagert med 80% av 80% av en fillelønn........men jeg tror vi skal få det til å gå rundt økonomisk. Vi har ikke vondt av å roe ned på forbruket. Jeg har jo vært student i evigheter og er ikke vant til mye penger, det er værre med sambo :ler:. Så lenge vi ikke går i minus hver måned så blir det full permisjon på meg. Ikke noe ønske om å gå tilbake til den jobben før jeg MÅ (har jo planer om å finne noe nytt og relevant i permisjonstida :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lat i dag :sjenert:. Masse jeg skulle ha gjort, men er litt trøtt og sliten. Kan ikke huske sist jeg ikke gjorde noe en hel kveld :overrasket:. Så jeg tror det blir i dag, sjølom jeg burde jogga i allefall. Kjedelig å jogge når jeg har blitt i så dårlig form, det går så fryktelig trått. Tror jeg skal dø :ler:

Har sett på litt kjerringråd i forhold til kjønn. Jeg har en sånn magefølelse på at det er en liten gutt (vet ikke hvorfor, det bare er slik). Den kinesiske fødselskalenderen og ringtesten sa det samme ;). Håper vi får vite det på UL når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen i morra da snuppa :klem:

En liten gutt er jo ikke å forakte da ;) Spennende å se om kjærringråd og fødselskart stemmer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...