iss Skrevet 1. september 2006 #581 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulere så mye kjære vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. september 2006 #582 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulerer! Nå var det vel overstått. Tenker du føler deg 10cm høyere og at skuldrene kjennes litt letter nå. Må være en deilig følelse. Hvordan går det med tante rød da? Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. september 2006 #583 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulerer med levert oppgave! Nå er jeg kjempeglad på dine vegne. Kos deg med vissheten om at DET BLE VELDIG BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 1. september 2006 Nå har jeg fått summa meg litt . Jeg har ikke helt klart å hoppe i taket ennå, jeg har vel ikke helt skjønt hva som har skjedd. Tror jeg trenger noen dager på meg for å la det synke inn. Jeg hadde ikke regna med at det skulle bli et super kick heller. Nå kjenner jeg meg bare sliten og tom. Det her er et antiklimaks større enn jeg noengang har opplevd. Tror ikke jeg klarer å slappe helt av før jeg er ferdig med å forsvare oppgava og fått vite hvordan det gikk. Liljen*2: Takk. Hadde planer om å teste i dag, men så er jeg så sikker på at jeg får mensen straks at jeg ikke gidder.... Jeg har fått nok i dag . Orker ikke noen negativ test lysende oppi ansiktet. Holly H: Takk. Gleder meg virkelig til helga, sjølom jeg ikke helt skjønner at jeg ikke trenger å sitte og jobbe. Jeg skal ikke gjøre noe annet enn det jeg har lyst til å gjøre i helga. Det er sjukt . Epona: Takk miiip: Takk Yamaha: Takk Toblerone: Takk Skytte: Jeg har ikke rukket å hengt så mye her i innspurten jeg heller . I allfall ikke i andre dagbøker enn min egen. I skrivende stund så kom litt svake mensserter over meg, men ingen mens ennå. Jeg tipper den kommer i morra. Det passer i forhold til når jeg hadde EL-slim. iss: Takk Eeyore: Ikke helt fått den følelsen ennå, men jeg tror den kommer etterhvert. Forløpig ikke none tante, men den er nok på tur... Fjellrypa: Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. september 2006 #585 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulerer! kan godt forestille meg at det er et antiklimaks, ja... tar nok litt tid før det synker inn, og du virkelig at kan nyte følelsen av endelig å være ferdig! flink Pi@!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. september 2006 #586 Del Skrevet 1. september 2006 GRATULERER, PI@!!! Jeg har ikke helt klart å hoppe i taket ennå, jeg har vel ikke helt skjønt hva som har skjedd. Tror jeg trenger noen dager på meg for å la det synke inn. Jeg hadde ikke regna med at det skulle bli et super kick heller. Nå kjenner jeg meg bare sliten og tom. Det her er et antiklimaks større enn jeg noengang har opplevd. ← Tror det er helt naturlig å føle det slik. Det kommer nok snart innover deg at du er ferdig. Når du står opp i morgen, og IKKE skal til å jobbe med oppgaven, da skjønner du det litt mer. En er liksom vant til at noe, altså oppgaven, drar en til seg, men nå er det slutt med det, og det er morsomt å "glemme" seg. Nei, ja, det stemmer, jeg har jo levert jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 #587 Del Skrevet 1. september 2006 Ta den tiden du trenger med en eventuell testing, vennen. Forstår deg godt. Bedre å vente en dag for mye enn en dag for lite med å teste. For testen blir bare mer positiv til lenger en venter Heier på deg jeg Nyyyyt helgen, det fortjener du. Innlevert master og alt. Livet er vell egentli ganske greit egentli, ikke sant stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2006 #588 Del Skrevet 1. september 2006 Heisann! Bare kikker innom og ville si hei! Gratulerer med ferdig oppgave da. Det er alltid utrolig deilig å bli ferdig med sånt. Ha en fin helg da Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2006 #589 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så mye med ferdig levert oppgave Nå er det bare å slappe av og kose seg...ha en fortsatt fin fredagkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har fri i helga Petra P: Takk. Begynner å synke litt inn nå. Iallefall det at jeg har fri i helga. Jeg kan sette meg ned i sofaen nå og se på tv resten av kvelden uten å ha dårlig samvittighet . Jeg trenger ikke stå opp grytidlig i morra for å jobbe med oppgava før jeg skal løpe o-løp . kakao: Jeg reagerte ganske likt i forhold til det jeg trodde . Tenker ennå på at jeg må få tid til å jobbe med oppgava......men så er jeg ferdig Liljen: Jeg er merkelig rolig i forhold til testinga. Jeg er jo tross alt innafor 95% konfidensintervallet mitt (27 +/- 2.5). Har jeg ikke fått mensen innen søndag så blir det nok kanskje testing. Har hatt "mensen kommer straks" vondt i magen i hele dag, må sjekke hele tida . Jeg må innrømme at jeg synes det er litt rart at jeg ikke har begynt å spotte ennå, men er fortsatt helt sikker på at mensen kommer. Livet er herlig, bare jeg får meg litt søvn.... Mrs N: koselig med nytt besøk . Lucky: Takk Som jeg var inne på litt ovenfor så er det litt merkelig at jeg ikke har begynt å spotte ennå, men av og til så har jeg noen 29 dagers sykluser og jeg mistenker at jeg har en slik denne gangen. Jeg har bestemt meg for å prøve å fortrenge hele greia ut helga. Sjølom det sikkert ikke blir lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2006 #591 Del Skrevet 1. september 2006 Ingen spotting ennå Får håpe den spottinga holder seg langt unna Krysser fingerne for det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2006 #592 Del Skrevet 1. september 2006 Spennende dette her! Huske godt følelsen når oppgava var levert (var bare en bachelor da men) og tomhetsfølelsen dagene etter.. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #593 Del Skrevet 1. september 2006 Her kan det jo bli spennende med testing jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2006 Forfatter #594 Del Skrevet 2. september 2006 Lucky, iss og Toblerone: Jeg fikk et lite innfall i dag, til plutselig å tisse på pinnen. Bare for å avkrefte og for at mensen skulle komme fortere. Jeg har aldri vært så sikker på at mensen kommer som denne gangen. Test streken kom med en gang og så slo jeg det hele fra meg..... Før jeg så på testen igjen, og der var det en skygge til....... Måtte sette meg ned på baderomsgulvet for å se litt mer nøye på pinnen...... og det var to streker på den....... JEG ER GRAVID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2006 Forfatter #595 Del Skrevet 2. september 2006 Du er nå 4 uker og 2 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 17. august, 2006 Hjertet begynner å slå: 11. september, 2006 Embryoet beveger seg: 5. oktober, 2006 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 12. oktober, 2006 Alle indre organer er ferdig formet: 12. oktober, 2006 Risikoen for spontanabort avtar: 26. oktober, 2006 Kvalmen avtar for de fleste: 2. november, 2006 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 9. november, 2006 Fosteret svelger og tisser: 23. november, 2006 Tid for ultralyd: 30. november, 2006 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 7. desember, 2006 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 21. desember, 2006 Fosteret begynner å høre: 11. januar, 2007 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 8. februar, 2007 Mange fostre legger seg med hodet ned: 15. mars, 2007 Svangerskapspermisjonen begynner: 19. april, 2007 Antatt termindato: 12. mai, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #596 Del Skrevet 2. september 2006 Næmenn så gøy Tenk at du er gravid da. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. september 2006 #597 Del Skrevet 2. september 2006 Du slo meg på målstreken!!! GRATULERE SÅÅÅÅÅÅ MYE SNUPPA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. september 2006 #598 Del Skrevet 2. september 2006 Ble helt satt ut jeg.... Og orker ikke mer av frokosten.. Hvor er du på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. september 2006 #599 Del Skrevet 2. september 2006 GRATULERER SÅ MYE :hoppe: Dette var gøy vennen. For en helg du får. Kos deg masse i helgen, og nyt dagenen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. september 2006 #600 Del Skrevet 2. september 2006 GRATULERER Så MASSE! Kjempegode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå