Kakao Skrevet 29. august 2006 #521 Del Skrevet 29. august 2006 Innom for å sjekke om du har testa. Selv er jeg så utålmodig, så jeg hadde sikkert testa før det var noe vits i det. Skal du teste på torsdag (IKM) eller på fredag etter at oppgaven er levert? Håper det klaffer for dere! Kos deg på o-løp! Du er flink til å gjøre andre ting, og ikke bare sitte med oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 29. august 2006 #522 Del Skrevet 29. august 2006 Så gøy med shopping da Høres ut som om du endte opp med mye fint Er ikke lenge før IKM nå, blir spennende, Krysser fingrene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. august 2006 #523 Del Skrevet 29. august 2006 Pling på meg når du har tid ikveld da vel... Trenger å spørre deg om noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. august 2006 #524 Del Skrevet 29. august 2006 Vil bare sende noen innspurt-vibber og masse lykkeønskninger. Hvis du ikke får konvertert til pdf kan jeg anbefale OpenOffice (www.openoffice.org) som kan lastes ned gratis fra nettet. Der kan du åpne worddokumenter som vanlig og eksportere til pdf. Hvis det er word du skriver i, da?! Ellers så er det kanskje tryggere å basere seg på en tur til Tromsø så du er sikker på at du får det til. Kjedelig å sloss med programvare rett før innleveringsfristen... En stor ! STÅ PÅ! Heia heia! Og så krysser jeg selvfølgelig fingrene for positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. august 2006 #525 Del Skrevet 29. august 2006 Innom med en stor og håper mensen holder seg langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 30. august 2006 Petra P: Jeg føler virkelig jeg trengte noen ny klær, bare kjedelig at jeg ikke får brukt di så mye pga "uniform" på jobben, og hjemme så blir det gjerne et par behagelige bukser og en ulltrøye . Liljen: Nå har jeg fullstendig mista trua fordi puppene ikke er det snev ømme lengre. Nå venter jeg bare på at spottinga skal starte. Da er det bare å prøve igjen . Toblerone: Velkommen. angelou: Klaffer sikkert for noen, men jeg er ganske sikker på at det ikke blir min måned. Det får holde at jeg leverer masteren . kakao: Tror ikke jeg trenger noen testing . Jeg kjenner kroppen min såpass godt at det virker veldig som om mensen er på tur. Synes sjøl også at jeg har vært ganske flink til å gjøre andre ting nå helt på tampen, sjølom jeg får trent mye mindre enn det jeg er vant til. Har prioritert trening veldig høyt og det et er jeg veldig glad for. Foreløpig så har jeg sluppet unna time hos knekkeren . shatika: Veldig moro med shopping iss: miiip: Takk. Har fått et annet tips også om et gratisprogram som kan lastes ned for å konvertere til pdf. Tror jeg skal prøve å se litt på det i kveld. Lucky: I går gikk det ikke akkurat så veldig bra på o-løpet. Jeg kom i mål etter at premieutdelinga var ferdig og alle hadde dratt hjem . Løp meg helt tom pga en gigabom ca midt i løpet og da bare tulla jeg med resten. Viktig å ha hue på rett plass . Som sagt litt lengre borte så har jeg alle symptomer på at mensen er på tur. Det kjennes helt greit ut, men får se hvordan jeg reagerer når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. august 2006 #527 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #528 Del Skrevet 30. august 2006 pondusa: Snakka nettopp med veilederen min på telefon og han sa at han ikke hadde noen flere kommentarer til oppgava . Nå kjennes det virkelig ut som om jeg nærmer meg . Selvfølgelig så er det alltid forandringer og forbedringer som kan gjøres, men på et tidspunkt må jeg bare si "nok er nok". Nå må jeg bare skrive sammendrag, "preface", lage forside, ta bort røde kommentarer, rette referanselista, ordna litt rent kosmetisk og få konvertert til pdf. I min verden er det ingen ting igjen . Tenk jeg er straks FERDIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #529 Del Skrevet 30. august 2006 Så bra at masteren snart er på plass da Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. august 2006 #530 Del Skrevet 30. august 2006 Nå må jeg bare skrive sammendrag, "preface", lage forside, ta bort røde kommentarer, rette referanselista, ordna litt rent kosmetisk og få konvertert til pdf. ← Bare?!? Skjønner hva du mener, det bare så litt morsomt ut med den lista. Så godt å se at alt det innholdsmessige er på plass. Lykke til med den siste innspurten! Jeg tror også at det er veldig lurt å prioritere trening i hektiske perioder. Det er absolutt verdt tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 #531 Del Skrevet 30. august 2006 juhu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. august 2006 #532 Del Skrevet 30. august 2006 Elsker å ordne med sånt pirk! For da er man F E R D I G!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #533 Del Skrevet 30. august 2006 ÅÅÅÅÅ det er her er helt sjukt. Helt merkelig å være så godt som ferdig. Toblerone: Det er helt rart og supert på samme tid Fjellrypa: Jeg synes at det er ingen ting jeg. Hadde i grunnen forventa at jeg skulle jobbe som en helt med tekst helt fram mot innlvering. Nå er det jo bare hjernedød kosejobb igjen . Petra P: iss: Jepp helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #534 Del Skrevet 30. august 2006 :hoppe: Åååååå snart ferdig med oppgava. Kan tenke meg du er glad nå. Og for en lettelse når den er innlevert Spennende i morgen da (testing og sånn.. ) Ha en strååålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #535 Del Skrevet 30. august 2006 Liljen: Det kommer til å bli veldig godt å få inn den oppgava. Blir ikke noe testing i morra, regner uansett med at mensen er rett rundt hjørnet. Jeg klarte å konvertere til pdf-fil. Lasta ned et gratisprogram. Superfornøyd med at det gikk med en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. august 2006 #536 Del Skrevet 30. august 2006 Når skal du teste da? Hvis mensen lar vente på seg? Er du mer tålmodig enn meg du kanskje? Akkurat som om jeg er tålmodig, men veldig flink til å late som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. august 2006 #537 Del Skrevet 30. august 2006 Planlegger du noen oppgave-innlevering-feiring? Det har du virkelig fortjent, synes jeg. Jeg så at du måtte jobbe, men hva med kvelden? Eller kanskje du og sambo kan avtale et eller annet for helgen eller noe? Eller mer shopping, kanskje? Så godt å føle at du har kontroll nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 30. august 2006 #538 Del Skrevet 30. august 2006 Håper det ikke blir aktuelt med -feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #539 Del Skrevet 30. august 2006 Synes Fjellrypa er inne på noe lurt her altså. Det er viktig å markere slike milepæler, slik at man virkelig kan feire sin egen innsats. For det fortjener man virkelig etter å ha slitt seg gjennom en slik oppgave altså Skulle ønske jeg hadde feiret min egen innlevering litt bedre. For meg ble det bare en is på en isbar, så rett hjem og sove og så forberede flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 #540 Del Skrevet 30. august 2006 dette må feires, ja! det er jo ikke hver dag man blir ferdig med slike oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå