Pi@ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #501 Del Skrevet 28. august 2006 Fjellrypa: Jeg perfeksjonist....HÆÆÆ . Ja, veldig . Klarer ikke å bli fornøyd før ting er 100%, blitt litt bedre for før måtte ting være 150% bra . Liljen: Ingen symptomer annet enn det vanlige . Petra P: Takk *jobber i rasende tempo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. august 2006 #502 Del Skrevet 28. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2006 #503 Del Skrevet 28. august 2006 Lykke til med hardjobbing i Tromsø. Håper du får tid til litt shopping også Nå har vi forresten ikke IKM på samme dag lenger... Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2006 #504 Del Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så mye med seier da Helt imponert jeg Godt det ikke er mye som gjenstår på oppgaven din da, og håper du har fått gjort det du skulle i dag med referansene og sånt. Får håpe det ble litt shopping på deg også da, det har jeg lyst til å få til snart også Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #505 Del Skrevet 28. august 2006 Yamaha: Eeyore: Takk. Så kjedelig med -besøk. Lucky: Arbeidsdagen min er ikke ferdig ennå , men nå skal jeg ta meg spise/shopping-pause. Jobba bra i dag, men jeg har ikke akkurat noe valg . Lurer veldig på om jeg får til å lever oppgava på mail, fordi den skulle sendes som pdf-fil og jeg får ikke konvertert til det sjøl . Kanskje jeg må rase til Tromsø på fredag også og så rekke jobb kl 14. Ikke akkurat noen drømmedag fredag. Når noe slikt stort skjer så vil jeg gjerne ha litt tid og feire det litt. Om det så bare er å gå på kafe eller noe, men men.... Blir nesten litt lei meg fordi jeg ikke får fri på fredag , men det finnes grenser for hvor mye jeg kan være borte fra jobben også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 28. august 2006 #506 Del Skrevet 28. august 2006 Må stikke ut, men bare et kjapt pdf-tips. Av og til når en konverterer fra word til pdf, så går noen streker bort på figurer og sånt... Sånn at det er smart å se over figurene på det ferdige produktet. Jeg hadde mange grafer med horisontale og vertikale linjer. Der linjene var tynne og beine, ble de for svake eller borte på det ferdige dokumentet... Tror det er fordi pdf komprimerer informasjonen på bildene. Jeg har ikke så superpeiling på data, så etter trykking, gikk jeg over og tegnet på streker der det manglet. (bare noen få steder, da, men de var viktige) Grattis med seieren!! Spreking-Pi@! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2006 #507 Del Skrevet 28. august 2006 En liten shopping pause ja, fin pause det Uff...hørtes slitsomt ut å måtte kjøre å levere oppgava da, får håpe du klarer å få det i pdf format da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #508 Del Skrevet 28. august 2006 kakao: Jeg kommer til å være supernøye med at alt er som det skal . Kommer sikkert til å se igjennom oppgava hundre ganger før den sendes Lucky: Nå har jeg virkelig shoppa meg lykkelig, er høy ennå . Får tro at jeg klarer å få ordna det, for det er fryktelig langt Som sagt så har jeg vært på shopping. Supermoro, var så lenge siden sist at jeg var helt ute av hva som er "greia" i høst. Jeg er meg sjøl når det gjelder klesstil, men det er moro å ha litt nye ting. Litt irriterende at det er så mye blasse farger, jeg liker klare sterke farger, spesielt rødt og grønt. Hm hadde litt og Bikbok hadde masse stilig (jeg og fjortisene ). Endte opp med: -grønn kjoleaktig ting (kan brukes med tights eller bukse) (jeg trodde tights hadde død for evig, men der tok jeg vist feil...) -rød sigarettbukse (eller hva det heter) (ikke helt fasongen til den, men den var så fin i fargen og ganske billig) -sånn tights (må få kjøpt meg en tykkere også) -brune og hvite sko (sånne basketsko) Brukte under 700kr så jeg er superfornøyd. Har allerede tenkt ut mange kleskombinasjoner med di nye klærne . Elsker å tenke sammensetninger, men nå har jeg bare hatt kledelige ting i skapet . Irriterende at jeg er nødt til å gå med jobbtskjorte på jobb. Er så lei den, får jo aldri brukt mine egne klær. Jeg er klessjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. august 2006 #509 Del Skrevet 28. august 2006 Det er deilig med shopping, og jeg syns du fikk mye for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. august 2006 #510 Del Skrevet 28. august 2006 Digg med shopping, hørtes ut som du endte opp med mye pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #511 Del Skrevet 28. august 2006 Yamaha og pondusa: jeg er fornøyd i allefall . Nå tror jeg at jeg skal vende snuten hjemover, det er tross alt noen timer å kjøre.... Jeg er nødt til å stå opp grytidlig i morra for å få ferdig et utkast til diskusjonen min for å sende til veildere før jeg begynner på jobb..... Jeg tror jeg har fått tak i di referansene jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. august 2006 #512 Del Skrevet 28. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. august 2006 #513 Del Skrevet 28. august 2006 Heia vennen!! Herremin jeg kan ikke fatte at det er nå allerede du skal levere oppgava!! Så spennende!! Også midt i ikm da,weeee!!! Jeg heier jeg vettu,på begge deler! En fattig svarthumortrøst jeg kan gi deg i skrivende stund er at om du ikke får to blå så får i allefall ikke oppgaven mageknip.........(les;Skytte sliter litt med å takle at lillegull har fryktelig vondt i magen idag og gråter så sårt...) Så god du er i orientering da Husker jeg syntes det var ganske morsomt da jeg var yngre! Eh,nå hørtes det ut som jeg er gammel Men du vet hva jeg mener! Oh,shopping!! Jeg må bare få meddele at jeg har hatt på meg dongeribuksa mi idag Det var det beste jeg har kjent på lange tider gitt Bra sjefen din er snill med deg ellers skulle han fått høre fra meg! Føler at jeg sikkert kunne kjefta hvemsomhelst huden full akkurat ikveld............... Derfor jeg må innom her litt og kjøle meg ned og koble av med koselig lesning! Hvis jeg ikke rekker innom før,så må du ha mest lykke til med testingen!!! Sender tanta fæle trusler mens jeg kommer på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2006 #514 Del Skrevet 28. august 2006 Deilig med skikkelig shopping da Hørtes jo ut som du hadde fått deg mye fint Håper du har kommet deg hjem og slapper godt av før morgendagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. august 2006 #515 Del Skrevet 29. august 2006 Høres ut som du hadde en skikkelig effektiv Tromsø-dag! Referanser på plass og bra shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. august 2006 Forfatter #516 Del Skrevet 29. august 2006 iss, Skytte, Lucky og Fjellrypa: :klem: :klem: Jeg er dødtrøtt . Jeg trenger rett og slett 10 timer med søvn om natta for å fungere og det får jeg ikke nå. Kom hjem kl tolv i natt og var oppe rundt halv åtte for å jobbe med oppgava før jobb. Vært på jobb fra 930 til 1300. Nå har jeg spist litt og skal sette med og jobbe fram til 17, da drar jeg på o-løp. Så blir det vel litt jobbing fram til "Greys anatomy". Gleder meg veldig til det. Digger den serien rått . Er nok litt rufset i kantene etter at oppgava er levert på fredag Hadde skikkelig menssmerter i dag tidlig og var helt sikker på at jeg fikk mensen, men ingen ting på papiret (som forøvrig studeres nøye for tida ). Jeg fikk EL-slim to dager etter forventa så det kan godt være at mensen lar vente på seg, og at jeg ikke kan forvente den før lørdag ca. Jeg bruker stort sett å ha 16 dager lang lutealfase (regna etter EL-slim). Skulle jeg fått mensen på torsdag så hadde jeg nok begynt å spotte nå. Hvis mensen har tenkt å komme, slik som jeg tror den gjør, så håper jeg jeg begynner å spotte snart. Greit å slippe å tenke noe mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. august 2006 #517 Del Skrevet 29. august 2006 hei hørtes ut som om shoppingen din i går var veldig vellykket!! jeg vil også shoppe du får jobbe flittig i dag, og kose deg med grey's anatomy i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. august 2006 #518 Del Skrevet 29. august 2006 Å dette blir spennende fremover, Pi@. Høres lovende ut for deg. Lykke til med resten av oppgaven. Skal nok bli godt å bli ferdi stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #519 Del Skrevet 29. august 2006 Heisann. Har visst ikke lagt igjen spor her før jeg, men ser at vi ikke er så langt unna hverandre i sykluser og antall prøveperioder. Blir spennende å se om mensen dukker opp nå da *krysser fingra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. august 2006 #520 Del Skrevet 29. august 2006 Spennende altså, det må jo klaffe for noen av oss håpefulle denne perioden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå