Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pondusa: Tusen takk :klem:

Det er et stk sambo som erklærer seg veldig fornøyd med prøveperioden. Han synes det har vært kjempefint :). Det blir jeg veldig glad for å høre.

I natt drømte jeg at jeg fikk svar på hvordan det hadde gått på masteren. Jeg fikk C (har B som mål) og jeg var superfortvilt og storgrein fordi jeg var så skuffa. Det sto på lappen (som forøvrig var skrevet med blyant på en liten avrevet lapp) at oppgava var ustruktureret og rotete. Det var en grusom drøm, men helt vanlig for meg å være. Standard at jeg nærmes har mareritt om svar på eksamener osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Oppgaven kommer til å gå kjempefint :klem:

Så bra at sambo er fornøyd med prøveperioden. Du skal se det klaffer nå når du minst venter det.

Ha en fin fredag, og helg :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for samlet oppgave i ett dokument! Det må være godt å se at det nærmer seg et ferdig resultat!

:klappe: for mannen som liker prøveperioder. :sjarmor:

:klappe: for flinke Pi@ som snart er ferdig med oppgaven sin og som klarer å ikke la seg stresse av dumme drømmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

så hyggelig at sambo er fornøyd med prøveperioen! det er gutten sin, det :ler:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pi@vennen! :vinke:

Naar faar du vite hva du fikk i karakter for oppgaven din? Skjoenner du er litt nervoes, men det gaar sikkert fint! Det viktigste er jo uansett at du har fullfoert!

Haaper du faar en fin helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: :klem:

Fjellrypa: :klem:

Petra P: :klem:

angelou: :klem:

Holly H: Først må jeg levere oppgava :). Jeg får vite karakter den dagen jeg forsvarer oppgava. Skal forsvare den ca en måned etter at jeg har levert den. :klem:

Vi har vært på visning på det småbruket vi vurderer å kjøpe. Vi vet liksom ikke helt. Jeg har ingen ting i mot det, men jeg er ikke veldig for heller, skulle det skje at vi får det veldig billlig så er det greit. Da blir vi nemlig gjeldsfri. Det er en del andre som er interessert så vi har i grunnen ingen forhåpninger. Det er 1960-talls standard på huset, så det er virkelig noe å ta inn i vurderinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Ja det er neimen ikke lett å ta en slik avgjørelse! Vi har totalrenovert hus selv, og det er slitsomt men så blir det nøyaktig slik man vil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig kommentar av samboern din, da! :) Sånt er fint å høre, kan jeg tenke meg.

Husker når jeg skrev oppgave jeg. Hadde laaang liste over ting jeg hadde lyst til å gjøre etterpå. For jeg kom jo på så mye mens jeg skrev, men som jeg ikke kunne tillate meg å gjøre akkurat da. Så derfor skrev jeg det på ei liste til etterpå. Jammen var det godt å bli ferdig, og bare boltre seg i alle forslagene. :)

Riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du er så flink, altså. så deilig å endelig se slutten på den oppgaven din.

Og spennende med hus da :)

Ha en strålende lørdagskveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppgaveskriving, IKM og evt. småbrukkjøp! :hoppe:

Helt imponert jeg over alt du har i hodet på en gang :klappe:

Pass på å kos deg litt i helgen også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme drøm da :sur: Skal nok se at det kommer til å gå bra det her se ;)

Spennende med småbruket da, får håpe dere får det til en rimelig penge da. Hva er taksten på det da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Det var nettopp det som er greia med huset, at vi ikke skal bruke masse penger og totalrenovere. :klem:

miiip: Takk :klem:

kakao: En sånn liste var smart. Jeg har en liste i hue, men jeg har ikke skrevet ned noe. Tror ikke jeg har lyst for det blir aldri slik jeg forventer uansett og da blir jeg bare skuffa.... :klem:

Liljen: :):klem:

Eeyore: Jeg hadde en fin og avslappende dag i går :). :klem:

Lucky: Taksten er på ca 550 tusen, men jeg vet ikke helt ang det småbruket. Det er styr å flytte på seg :sjenert:, spesielt siden vi ikke må og det er stor sannsynlighet for at jeg får jobb på et annet sted enn vi bor nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. mye å tenke på der ja.. Er skikkelig vanskelig med huskjøp egentlig syns jeg iallefall. :)

Ha en aldeles strålende søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liljen: Fryktelig mye å tenke på, nesten sånn at det er best å bare la være :ler:.

Tok meg fri etter jobb i går (for å gjøre masse i dag...noe jeg ikke har gjort ennå...) fikk en bra treningstur og etterpå spilte jeg og sambo kort. Det var veldig koselig. Sov lenge i dag, var fryktelig sliten så jeg tror jeg trengte det. Vært å proppa oss med pinnekjøtt hos svigers, så jeg er helt ødelagt :).

Sambo drømte i natt at han hadde ringt huseieren og hørt om det hadde kommet inn noen bud, det hadde kommet et lavt bud så han hadde lagt inn ett på 450 000kr. Da han hadde sagt det til meg hadde jeg begynt å grine. Han måtte spørre med veldig alvorlig da han våkna om jeg ikke ville. Jeg vet ikke helt egentlig. Det er veldig lettvint å bare la være :sjenert:. Får se etter at vi har hørt om det har kommet inn noen bud. Veldig begrensa hva jeg ønsker å gi for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemte jeg å skrive om den dumme magen :sur:. Fikk typiske sånne menssmerter/murringer dagen før jeg fikk EL-slim og slik har det holdt på. Skikkelig irriterende, det er ikke spesielt vondt, mer ømt egentlig. Kanskje det ble for mye :humpe: slik at jeg er sår inni der :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Det er det jeg lurte på jeg også at det kan være EL-smerter, men jeg kan ikke huske at jeg har hatt slik murring/ømhet i magen tidligere på den tida i syklusen :klø:. Ikke lett å huske på alt :). Jeg bruker å få den typen vondt ca en drøy uke før mensen og fram mot mensen. Du kan tro hue mitt gjør seg mange rare tanker :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...