Kakao Skrevet 15. august 2006 #381 Del Skrevet 15. august 2006 Oi, det var litt dumt at du må jobbe samtidig som du har siste innspurt på oppgaven! Men dette klarer du! Du kan jo klekke ut gode tanker og sånt når du er på jobb, og så kanskje du blir supereffektiv når du først kommer hjem, siden du ikke har hele dagen å ta av. Hvordan tar samboeren din at du må jobbe så mye med oppgaven? Da jeg skrev oppgave, fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor sambo for at jeg satt så mye og skrev. Var så utrolig herlig da jeg var ferdig. Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. august 2006 #382 Del Skrevet 15. august 2006 Så bra at dere har fått ordna opp igjen da Ble litt bekymret når dere hadde kranglet sånn jeg Dumme el har bare å komme asså Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2006 #383 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. august 2006 #384 Del Skrevet 16. august 2006 Skjønner at du får det slitsomt og travelt fram mot innlevering, men det er ikke mange dagene igjen! Pass på at du får LITT pause innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. august 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 16. august 2006 Petra P: Koselig å "se" deg igjen. Håper du har hatt en fin ferie. Kakao: Ja, jeg skal klare dette her . Sambo støtter meg 110% i oppgaveskrivinga, han er helt super . Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg sitter så lange dager og skriver. Det her er jo bare for en kort periode i livet og vi har nok av tid og ta av . Selvfølgelig gleder jeg meg masse til jeg er ferdig og har mere tid, men jeg føler jeg får mye tid sammen med sambo nå også. Det er i allefall veldig høyt prioritert, det jeg gleder meg mest til med å bli ferdig er å gjøre ting sammen med sambo igjen. Nå blir det mest bare snakk og kos. Blir veldig veldig bra å få tid til å dra på tur . Lucky: Det ordner seg sjølom det er vondt å være uvenner . Yamaha: miiip: Fortsatt ikke hatt noe tydelig EL-slim slik som jeg pleier . Lurer på om det kan være ett eller annet i dag. Litt dumt egentlig fordi vi ikke orka noe i går og i dag er sambo på jobb. Får bare tro og håpe at han har like bra svømmere som han skryter på seg , slik at di holder ut 2-3dager. Jeg har uansett ingen tro på at det klaffer denne måneden heller, jeg er altfor stressa og sliten pga oppgava. Litt teit at jeg skal tro at slike ting har innvirkning siden det ikke kan dokumenteres, men jeg tror i allefall på at det kan virke inn. Kommer nok ikke til å ha så mye tid til å være her inne nå framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. august 2006 #386 Del Skrevet 16. august 2006 Krysser fingerne for sambos gode svømmere Sikkert ikke lett å finne energi oppi alt du har å gjøre om dagen nei Stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. august 2006 #387 Del Skrevet 16. august 2006 Drikker sambo din kaffe da?? Det har visst en god effekt på svømmerne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg klarer ikke helt å holde meg borte , men jeg rekker ikke å følge ordentlig med i di andre dagbøkene Lucky: Skikkelig teit tidspunkt å begynne prøvinga på egentlig. Midt i min livs mest stressende periode . Ja, ja klaffer det ikke nå, så prøver vi bare igjen neste måned . iss: Ja, han drikker litt kaffe. EL-slimet har kommet . Eneste dumme nå er at det ikke blir noe før i kveld og det som evt svømmer rundt oppi der nå begynner å bli litt gammelt. For en grusom og ekkel måte å ordlegge seg på ja, ja . Jeg er i allefall veldig glad for at alt virker som normalt og at EL endelig kom, to dager senere enn forventa. Hadde helt gitt opp jeg fordi EL-slimet er superstabilt og bruker bare å komme på samme tid hver gang +/- en dag. Finnes i allefall en bitteliten sjanse for at det kan klaffe sjølom timinga ikke ble helt perfekt ( sambo som skal jobbe slike lange vakter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. august 2006 #389 Del Skrevet 17. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 17. august 2006 Glemte helt å skryte litt av meg sjøl, som sto opp tidlig i dag og faktisk har skrevet en god del på morrakvisten. Har en halvtime igjen før jeg skal på jobb som jeg må prøve å utnytte best mulig. Jeg var helt dødsliten i går, så jeg fant ut at det var bedre å legge seg tidlig og heller stå opp tidlig og jobbe litt før jeg skulle på jobb. Fikk det faktisk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. august 2006 #391 Del Skrevet 17. august 2006 litt for slim! Du får ta turen til sambo på jobb og lure dere til noe da vettu Flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. august 2006 #392 Del Skrevet 17. august 2006 jeg får ikke sånn EL-slim, jeg i tillegg har jeg dumme syluser som jeg ikke forsår meg på... nok klaging! jeg har hatt en veldig fin ferie Pi@, har kost meg masse og fått ladet opp batteriene!! lykke til med oppgaveskrivingen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 17. august 2006 iss: Sambo jobber 7mil unna....men nå er han hjemme og det blir i kveld for det har jeg bestemt. Irriterer meg litt fordi vi ikke hadde oss på tirsdag, men jeg kunne vel ikke lukte at det skulle drøye helt til i dag med slimet. Ja, ja det kommer vel flere sykluser tenker jeg..... Petra P: Tror nok ikke alle har sånn slimgreier. Jeg har jo aldri teste med EL-tester så jeg vet jo ikke om jeg faktisk har EL når jeg tror. Fint du hadde det bra på ferie. Jeg har så utrolig vondt under føttene etter å stå på jobb. Jeg må gå på tå fordi helene er så ømme. Murgulv er virkelig drepen . Jeg har veldig bra dempa joggesko som jeg går i som ikke er eldre enn 6måneder, men allikevel. Det var etter jeg begynte i den jobben at jeg fikk vondt i ryggen, det har jeg aldri slitt med før, bare nakken og skuldrene. Nå kunne jeg vært supereffektiv og jobba med oppgava en times tid, i stedet har jeg surra rundt her . Jeg blir sliten etter 8 1/2 dag på jobb jeg. Tenkte jeg skulle se en halvtime på tv og så blir det litt jobbing til jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. august 2006 #394 Del Skrevet 17. august 2006 Må si du er effektiv til å jobbe ja...tidlig oppe også da for el slim og i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. august 2006 #395 Del Skrevet 17. august 2006 blir ikke mye dagbokskriving på oss i kveld, pi@ stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #396 Del Skrevet 17. august 2006 Lucky: Jeg liker egentlig ikke å være så effektiv, men nå har jeg rett og slett ikke noe valg . Liljen: Vi har nok å gjøre i dag , men jeg kommer vel til å bli slå sliten at jeg ikke orker noe babylaging. Jeg er uvenner med bindersmannen i word, han gidder ikke fortelle meg hvordan jeg skal sortere en liste alfabetisk . DUMME DUMME DUMME bindersmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. august 2006 #397 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg tror jeg vet!! Ehh, har gjort det på jobben... men har ikke word her, bare wordpad.. Inn på sorter oppe på verktøylinje tror jeg.. Du må markere tabellen først! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. august 2006 #398 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har uansett ingen tro på at det klaffer denne måneden heller, jeg er altfor stressa og sliten pga oppgava. Litt teit at jeg skal tro at slike ting har innvirkning siden det ikke kan dokumenteres, men jeg tror i allefall på at det kan virke inn. Hmm... Jeg tror også det har innvirkning, men jeg tror den generelle formen over lengre tid er viktigere (altså heller enn dagsformen, hvis du skjønner hva jeg mener). Men ingen grunn til at vi ikke kan krysse fingre og håpe allikevel! Det kan jo også hende at du slapper av fordi du tror det ikke blir noe, og det kan virke motsatt vei! for deg som er tidlig oppe og jobber med oppgaven før jobb! Bindersmannen i word får ikke leve lenge når jeg ser ham. Jeg tar kverken på ham så snart han dukker opp... Kan bruke hjelpfunksjonen uten dustete Microsoft-animasjoner! (Blei litt sint av å tenke på det, så jeg kan også kjefte litt på ham fordi han ikke ville hjelpe deg med listene dine! :frustrert:) God natt, håper du har ork til litt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 17. august 2006 miiip: Du har kanskje rett i at dagsform ikke spiller inn, men jeg har jo vært bra stressa i lengre tid nå. Føler jeg sjøl i allefall. Men det der finner jeg ut . Tror egentlig jeg har litt godt av å komme meg litt etter at jeg har levert oppgava, men det er veldig greit om det klaffer også. Godt det ikke bare er meg som ikke liker bindersmannen, men hjelpefunksjonen er like dum . Eller sagt på en annen måte, det er hjelpefunksjonen som er dum, men det er lettere å kjefte på bindersmannen fordi han har fått seg noen menneskelige trekk. Jeg har satt sammen hele oppgava mi i ett dokument. Det er helt rart, nå ser jeg faktisk at det begynner å nærme seg noe, må bare få ordnet opp i alt jeg har skrevet med rødt . Har ikke villet gjort det tidligere, fordi jeg synes det er litt skumelt å ha alt samla. Men en gang så må jeg bare gjøre det og da ble det i dag . Tok backup og hele pakka før jeg satte i gang, for å være på den sikre sida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. august 2006 #400 Del Skrevet 17. august 2006 Takk for koselig prat Natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå