Gå til innhold

blir dere mer oppblåst i varmen?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Blir dere mer oppblåst i varmen??

Jeg føler jeg bare eser ut.. ikke er matlysten på topp heller..

redd kanskje jeg spiser for lite, men går ikke ned i vekt, redd også for å spise for mye..vil jo ikke bli feit heller liksom..

Vanskelig balansegang det der..vil ikke klusse til forbrenningen heller..

Kan man bli feit av å spise for lite rett og slett?

:sjenert::sjenert::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Njæ, du blir ikke feit hvis du spiser mindre enn du forbrenner så klart, men hvis du spiser lite kan det hende forbrenningen går ned. Det skjer ikke på noen få dager altså!

Vi er nok mange som spiser mindre i varmen, det er ganske vanlig.

Og jeg syns jeg hovner opp litt mere enn vanlig i beina utover dagen, men ikke så mye ellers tror jeg.

Skrevet

Magen blir ikke mer oppblåst i varmen enn ellers - den følger syklusen min har jeg inntrykk av.

Men man hovner opp lettere. Både hender og føtter.

Spiser lite i varmen jeg også, men drikker masse masse vann!

Gjest gjest1
Skrevet

Føler og jeg får oppblåst mage for jeg orker ikke spise noe, derfor føles den feitere. Hvor er logikken?

Gjest Zenta
Skrevet

Nei, føler meg ikke oppblåst i varmen nei. Drikker mye vann men har lite matlyst i varmen men sånn er det vel med de fleste når det er varmt i været.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, jeg kan gå opp og ned 3-4 kg (av en normalvekt på litt i overkant av 85 kg) på et til to døgn i denne varmen. Må være vann, for jeg spiser egentlig som jeg pleier.

Gjest sommerfrodig
Skrevet

Jeg blir også mer oppblåst i varmen, bena hovner opp og det virker som resten av kroppen gjør det også. Masse vann trur eg det må være for jeg spiser ikke mer enn vanlig, blir vel heller mindre, ikke noe is og ikke noe sjokolade - søtsaker frister ikke i varmen. Går mye i salat og annen lett mat, drikker mye.

Merker det også når jeg er i syden, jeg kan ikke ha med bukser som sitter sånn akkurat, jeg må ha med bukser i en størrelse større for jeg svulmer opp en størrelse, alt blir trangere.

Ubehagelig er det.

Skrevet

Jeg føler at hele meg er på vei "utover", ja... :tristbla:

Og det har ingenting med spisingen å gjøre, men varmen, som jeg forøvrig ikke liker så veldig godt. Jeg blir kvalm og generelt uvel når det er for varmt, stillestående luft, lummert. Syden-turer er med andre ord ikke noe for meg ! Venter med lengsel på mere høstlige temperaturer, så jeg blir megselv igjen.

Skrevet
Hehe, jeg kan gå opp og ned 3-4 kg (av en normalvekt på litt i overkant av 85 kg) på et til to døgn i denne varmen. Må være vann, for jeg spiser egentlig som jeg pleier.

Mee too. Stoler ikke på badevekta for tida!

Skrevet

Jeg føler meg ikke direkte oppblåst, men jeg har en trang til å spise kald mat og magrere mat. (Bortsett fra grillmat orker jeg ikke tanken påvarme middagsretter). Mer frisk frukt og vann holder meg gående.

Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, jeg hovner opp i hele kroppen når jeg er varmt, sånn har jeg alltid vært.

Skrevet

Jeg også... :tristbla:

Gjest Gjesta
Skrevet
Mee too. Stoler ikke på badevekta for tida!

nei har vi noen gang stolt på den da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...