Gjest Bergenserinne:) Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 hei alle i hop:) noen som har prøvd ut brasiliansk voks hjemme el på hudpleiesalong? veldig vondt? noen tips ute å går? noen hjemme produkter som kan prøve? (tror jeg går til hudpleie salong først, men er jo greit å kanskje få noen tips av dere her og ).. mulig noen har spurt om dette før, orket ikke å lete gjennom alt. blir lat i denne sommervarmen;) takker for alle svar, og ha en god sommer!
Rosenrød Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jeg skal gjøre dette i en salong for første gang i morgen, gruer meg en tanke, ja....
Gjest Gjesten Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hadde aldri i livet gjort det sjøl, koss ska du komme til i rompa lissom?? Det var sjukt vondt første gong, berre så vidt eg fekk puste mellom smertene, så fort gjekk det. Tok vel 12 minutt trur eg, no er vi nede i max 5... Ikkje spes vondt lenger heller. Men veldig greit å ha det gjort. Gjer det kvar 4 veke og passar på å halde det unna mensen og eggløysing. Lykke til!!
Rosenrød Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Nå har jeg gjort det, og det var mye greiere enn jeg hadde forventet. Gikk ganske fort, og selv om det var vondt noen steder, var det ikke sååå mye verre enn å vokse leggene.
Gjest Bergenserinne:) Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 ohh. fornøyd med resultatet? tenkte jeg sku bestille time no.. skal først å vokse leggene mine nå.. hakke gjort d heller, så får sjekke smerten der først da=P
Rosenrød Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Ble absolutt bra resultat, nå er jeg bare spent på hvor lenge det varer!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Hm, er det ikke pinlig å ha en fremmed som holder på nedi der? Kunne tenkt meg å prøve, men er veldig sjenert.
Gjest Bergenserinne:) Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 har tenkt den tanken selv. men de er jo profesjonelle, og gjør dette ofte. så tror ikke de tenker noe om det.. hva sier dere som har prøvd dette? vokset beina i går hos huspleier, og dat va ikke spes vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå