Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje denne begynner å bli litt gammel, men trenger inspirasjon!

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, Levis Jeans med innsyde striper i sidene, ballgenser, seilersko/ mokkasiner, tennissokker med rosa/ lilla striper. Eller topp med båtringning og flaggermusarmer, tights som rulles opp ved anklene og trangt lårkort skjørt over det. Stort BELTE som festes "på skrå" i spennen, pumps. En bråta med sånne sølvringer på håndleddene og noen lærremmer. kreppa hår. Kate Gulbrandsen lugg og grelle plastøredobber i selvlysende farger...

hoho, det er så knall ;)

Skrevet

:hoho: Kitekat!! good one!! Akkurat som jeg også så ut på den tiden. Skjønt, kreppa hår hadde jeg ikke. Nei, sånn tupert pannelugg. Så ut som en klo som stakk ut fra pannen. Sjiiitlækkert altså :ler: Lynol (heter det ikke det??) var min aller beste følgesvenn, ja for å style håret iløpet av skoledagen.

Og sminke, mmm....sånn lipgloss som smaker jordbær. Nå har jeg brune øyne så da falt det meg HELT naturlig å ha knallblå eye-liner og gjerne turkis mascara. Kan jo få helt :hakeslepp: av det i dag men DA var det supermoderne.

En annen ting var ørten sånn skinnremser rundt handleddet. Sånn a la Morten Harket-style. Og som Kitekat nevnte - diiigre plastikk ring-øredobber. Og parfyme? Jo, var det ikke det Anaïs Anaïs man brukte? Nei, den derre parfymen med svanen på. Vanderbilt?? Lukter iallefall hoggorm (men DA syntes man det var nyyydelig lukt)

Skulle ønske man var flue på veggen ved en slik fest. Sikkert MASSE "flott" å se hehe...

Skrevet
:hoho: Kitekat!! good one!! Akkurat som jeg også så ut på den tiden. Skjønt, kreppa hår hadde jeg ikke. Nei, sånn tupert pannelugg. Så ut som en klo som stakk ut fra pannen. Sjiiitlækkert altså :ler: Lynol (heter det ikke det??) var min aller beste følgesvenn, ja for å style håret iløpet av skoledagen.

Og sminke, mmm....sånn lipgloss som smaker jordbær. Nå har jeg brune øyne så da falt det meg HELT naturlig å ha knallblå eye-liner og gjerne turkis mascara. Kan jo få helt :hakeslepp: av det i dag men DA var det supermoderne.

En annen ting var ørten sånn skinnremser rundt handleddet. Sånn a la Morten Harket-style. Og som Kitekat nevnte - diiigre plastikk ring-øredobber. Og parfyme? Jo, var det ikke det Anaïs Anaïs man brukte? Nei, den derre parfymen med svanen på. Vanderbilt?? Lukter iallefall hoggorm (men DA syntes man det var nyyydelig lukt)

Skulle ønske man var flue på veggen ved en slik fest. Sikkert MASSE "flott" å se hehe...

haha, Lynol husker jeg godt :) Og Ladyfix skum. Luktet jo sprit av håret, jo ;)

Og, ja...Date parfymene.....hehehee...elsket den lilla og orange jeg :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Forrige gang jeg var på 80-tallsfest, ikledte jeg meg glinsende, svarte tights, med en lang, knallrosa singlettunika over, med et svart belte med herlige sølvdetaljer i livet. Tror jeg hadde store, turkise øreringer, turkis øyenskygge, knallrosa leppestift. Kreppa, utslått hår, hvorav en en liten del av håret var festet oppe på siden med et svart blondestoff i en stor sløyfe.

Huff, ler når jeg ser bildene. Jeg la visst an en litt sånn glamorøs Madonna-stil. Skulle jeg gjort det igjen, hadde jeg valgt den mer hverdagslige varianten - den er mye mer sjarmerende. En venninne av meg gjorde det enkelt og effektfullt: lys og stor olasnekkerbukse med en stor collegegenser oppi. Hesteøredobber i sølv i ørene og slapp hestehale på siden.

Det var forresten veldig morsomt å kle kjæresten opp i mine avlagte, lyse olabukser (som satt godt på baken, ja), en avklipt svart Bruce Springsteen-tskjorte fra 80-tallet. Min gamle ola-vest med USA-flagg på ryggen (jada, dette var kult i sin tid, husker jeg). Bleke lepper og svart eyeliner. 4 i 1 hårfrisyre: kombinert hockey, liten hestehale, piggsveis og lugg. Haha, ler enda. Og, ja, de obligatoriske skinnarmbåndene.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, tipper dere ikke gikk med Lynol i håret! Vi brukte Clynol (Klynol?) vi!

Gjest Gjest
Skrevet

Så herlige svar dere har gitt!! Fått mange gode tips som ligger i bakhodet nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...