Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Å :overrasket:  Beklage å si dette her jenter, men disse bildene er "før" bilder til plastiske operasjoner(silikon innlegg) som jeg har sett på en side. Hadde lyst på innlegg i fjor å lette mye etter før og etter bilder. Disse bildene har også "etter" bilder, der de har lagt inn silikon. Jeg husker ikke hva siden heter, men det er en ganske kjent side fra usa tror jeg.  Jeg er helt sikker på at det er de samme før bildene, for jeg glemmer aldri disse :sjenert:

Det spiller vel ingen rolle, det er da ekte pupper for det ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet
Å :overrasket:  Beklage å si dette her jenter, men disse bildene er "før" bilder til plastiske operasjoner(silikon innlegg) som jeg har sett på en side.

Da er det jo ekte pupper da, sånn "puppeform" som noe faktisk har som gjør at de vil ha et inngrep på dem! :)

Gjest hengepuppa
Skrevet
Å fy fader! Har egentlig aldri sett en jente med pupper jeg synes er skikkelig fine.. Som regel henger de og ser ikke særlig faste ut. Skjønner ikke gutter som er helt på styr etter pupper. Mange skuffede fjes når damene fjerner bh`en vil jeg tro. Snakker ikke av erfaring om noen lurer. Har silikonpupper, faste og fine, ser naturlig ut gjør de også fasktisk! :)

Jeg har alltid syntes at Madonna har så pene pupper, sånne kunne jeg også tenke meg. Men jeg har "sørgmodige" pupper, brystvortene peker alltid nedover, tunge er de også.

Jeg vil ha pupper som Madonna!!! :ler:

Skrevet

Jeg er faktisk en (av de faa?) som er veldig fornoeyd med puppene mine, og de er helt naturlige! Men vi faar se hvordan de ser ut etter svangerskap og amming... :ler:

Skrevet

Jeg har alltid hatt ganske små og faste pupper, men det satte ammingen en stopper for, gitt... Dette var en fin trøsteside.

Gjest gjest1
Skrevet
Mor o gdatter som snakker om pupper sammen...?!  :forvirret:  :overrasket:  :overrasket:

Er det så rart synes du? Ungen min kommer til meg når det er noe hun lurer på og når det er noe hun vil fortelle, og jeg avfeier henne aldri. Hun er hundre prosent trygg på at hun kan komme til meg med hva som helst.

Skrevet
Mor o gdatter som snakker om pupper sammen...?!  :forvirret:  :overrasket:  :overrasket:

Som datter kan jeg fint snakke med min mor om pupper, det er da en helt grei sak? Det var nok litt flauere da jeg var fjortis, men det er da et tilbakelagt stadie.

Skrevet

Jeg er fornøyd med puppene mine, og det har jeg alltid vært. Har størrelse B/C, men de er faste og har en bra form.

Er forøvrig uenig at de fleste naturlige pupper er stygge, synes naturlige pupper er mye penere en silikon. Men det er en annen debatt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg snakket da om pupper med min mor når jeg var fjortis! Ikke flaut eller uvanlig det vel?

Mange rare pupper der gitt! Kan vel ikke være en representasjon av normale, gjennomsnittlige pupper det?! Jeg har da sett en del pupper i mitt liv, og vet jo at de kommer i alle slags former og størrelser, men på den siden der så jo nesten alle grusomme ut! Finnes en hel del kvinner med nydelige pupper og :)

Skrevet
Å :overrasket:  Beklage å si dette her jenter, men disse bildene er "før" bilder til plastiske operasjoner(silikon innlegg) som jeg har sett på en side. Hadde lyst på innlegg i fjor å lette mye etter før og etter bilder. Disse bildene har også "etter" bilder, der de har lagt inn silikon. Jeg husker ikke hva siden heter, men det er en ganske kjent side fra usa tror jeg.  Jeg er helt sikker på at det er de samme før bildene, for jeg glemmer aldri disse :sjenert:

Dette er en side som handler om bryster og amming, og har definitivt ikke noe med plastisk opereasjon å gjøre. Bare så det er klart.

http://ammehjelpen.no/default.asp?MenuID=118&mainID=118

Gjest *Just-Me*
Skrevet
*ble plutselig litt mer fornøyd med egne pupper* :ler:

:ler: Enig. Jeg ble jo kjempestolt over mine egne bryster nå!!! Har aldri vært direkte misfornøyd da. Men nå som jeg er gravid kommer nok brystene til å forandre seg. Håper bare ikke jeg får slike hengebryster etter amming osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...