Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

*ble plutselig litt mer fornøyd med egne pupper* :ler:

Takk for kul link :)

Gjest Gjest
Skrevet

Å fy fader! Har egentlig aldri sett en jente med pupper jeg synes er skikkelig fine.. Som regel henger de og ser ikke særlig faste ut. Skjønner ikke gutter som er helt på styr etter pupper. Mange skuffede fjes når damene fjerner bh`en vil jeg tro. Snakker ikke av erfaring om noen lurer. Har silikonpupper, faste og fine, ser naturlig ut gjør de også fasktisk! :)

Skrevet

Påden ene side sier du at jente r med naturlige pupper har "fæle" pupper, som henger og ikke ser fine, faste ut. På den anne side er dine, faste og fine silikonpupper naturelig ut? Når de er motsatt av hvordan du definerer de som er naturlige?

Jaja, mine ser faktike ganske "normale" ut, på en fast måte de da. (men så hr jeg hellr ldri vært gravid eller amma, og anar de kan forandre seg da) er ikke så store, men en fordel der, da henger de ikke heller.

Og, jeg gjør ikke noe med dem uansett. De er som de er.

Gjest Gjest
Skrevet
Påden ene side sier du at jente r med naturlige pupper har "fæle" pupper, som henger og ikke ser fine, faste ut. På den anne side er dine, faste og fine silikonpupper naturelig ut? Når de er motsatt av hvordan du definerer de som er naturlige?

Jaja, mine ser faktike ganske "normale" ut, på en fast måte de da. (men så hr jeg hellr ldri vært gravid eller amma, og anar de kan forandre seg da) er ikke så store, men en fordel der, da henger de ikke heller.

Og, jeg gjør ikke noe med dem uansett. De er som de er.

hehe ja det ble litt dumt.. Mener at de ikke ser silikonsprengte ut, hvis du skjønner. De ser sikkert ut som det som er naturlig for unge damer som ikke har ammet. :) Alle har sikkert ikke hengepupper..

Skrevet

Akkurat det jeg også tenkte!

Skal bli spennende å se hvordan mine blir etter at babyen kommer og jeg er ferdig med ammeperioden!

Gjest gjest1
Skrevet

Nå ble jeg faktisk direkte stolt av mine egne! Og de har ammet tre barn, og jeg er i slutten av førtiårene.... Jeg skal vise den linken til datteren min som sliter med selvbildet fordi hun har små/ingen pupper...

Skrevet

Jeg også! Superfornøyd!

Ser jo at mine fortsatt kan kalles spretne selv etter 15 måneder med amming.

:sjarmor:

Skrevet

og plutslig var ikke mine bittesmå pupper så mye å klage over likevel ser jeg,,

Gjest Gjest
Skrevet
Nå ble jeg faktisk direkte stolt av mine egne! Og de har ammet tre barn, og jeg er i slutten av førtiårene.... Jeg skal vise den linken til datteren min som sliter med selvbildet fordi hun har små/ingen pupper...

Mor o gdatter som snakker om pupper sammen...?! :forvirret::overrasket::overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet

hihi ja jeg bare sendte linken til datteren min jeg, og skrev at hun hadde godt av å se at ikke alle ser ut som supermodeller ;)

Mor o gdatter som snakker om pupper sammen...?!  :forvirret:  :overrasket:  :overrasket:

ja?? Og ellers lurte du på...?

Vi snakker om tissen også vi :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet
Mor o gdatter som snakker om pupper sammen...?!  :forvirret:  :overrasket:  :overrasket:

Er det så mye å være overrasket over da? Det gjør da jeg og min datter også. Vi snakker om mensen også vi...

Dette er vel det ultimate bevis på at vi kommer i alle størrelser og fasonger? :)

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Glimrende link, tusen takk :smilyblomst:

Jeg ble også plutselig fornøyd med mine små etter å ha ammet to barn :)

Gjest Anneli
Skrevet
og plutslig var ikke mine bittesmå pupper så mye å klage over likevel ser jeg,,

Akkurat samme tenkte jeg om mine... :enig_anim:

Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd med mine bryster, og må innrømme at jeg ble enda mer fornøyd etter at jeg så disse bildene.

Synes egentlig 80-90% av disse brystene så direkte rare ut.... Disse bildene representerer i allefall ikke de kvinnebrystene jeg har sett.

Endret av Arkana
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

hmm.... etter en kjapp titt fant jeg ut at jeg er helt alminnelig og egentlig er puppene i rimelig godt hold i en alder av 32 år og har ammet to barn!

Men er det flott med slike sider som samler og viser hvor store variasjoner det faktisk er!

Endret av lenej
Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket: Selvsagt gjør man det!Pupper er da ikke tabu å snakke om

Gjest gjesta
Skrevet

Å :overrasket: Beklage å si dette her jenter, men disse bildene er "før" bilder til plastiske operasjoner(silikon innlegg) som jeg har sett på en side. Hadde lyst på innlegg i fjor å lette mye etter før og etter bilder. Disse bildene har også "etter" bilder, der de har lagt inn silikon. Jeg husker ikke hva siden heter, men det er en ganske kjent side fra usa tror jeg. Jeg er helt sikker på at det er de samme før bildene, for jeg glemmer aldri disse :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...