Gå til innhold

Barn og merkeklær...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som sagt, det var OT, men jeg mener at man bør være klar på å skille mellom egne behov og barnas også. Alle vil vel at ungene skal se ordentlige ut, men å tvinge datteren på tre til å matche seg selv blir vel litt som å kalle henne Fifi Trixie Belle... altså noe om handler mer om ens eget behov for oppmerksomhet enn hva som er best for barna.

Hvis man bruker barna som utstilllingsdukker, så er det galt å kle dem "pent". Men hvis man lar barna være barn selv om de har dyre, flotte, matchende klær på, så ser jeg ikke problemet.

(og hvis barnet NEKTER å ha på seg den nye Moschino skinnbuksen mamma nettopp har kjøpt fordi den er ekkel å ha på, ja da er det mamma som må tenke seg om!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_*Anne*_*
Skrevet
Jepp, stryker de fleste barneklærne. *glorie*

Synes det ser fælt ut med "tørketrommelkrøllete" klær - men det er nok ikke ALLTID jeg orker....

Stryker alle klær jeg. Kan ikke fordra krøllete klær.

Ellers er jeg nøye på at klærne matcher, men av og til må jeg gi tapt for min stae datter som har en annen oppfatning enn meg om hva som faktisk matcher. Men, jeg prøver å lære henne opp.

Kappahl sine klær er fryktelige. Kunne aldri drømme om å ta på mine klær derfra. Har kjøpt en del fra HM, men synes det har blitt vanskeligere å finne fine klær der nå som de har blitt så store (8 & 10). Men vi kjøper stort sett bukser der. De strekker seg så fort at det nesten er dumt å betale mer for bukser som snart er for korte.

Ellers handler jeg en del hos Benetton. Synes de har masse fine barneklær som er overkommelige i pris.

Så er jeg veldig glad i merkeklær, så det blir litt fra Timberland, Gant, Ralph Laurent, Burberry osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...