Gjest Gjest_Jason_* Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hei. Hvorfor får jeg opp meldingen:"Det kan være skadelig å kjøre en systemkommando på dette"?Det skjer noen ganger når jeg skal hente fram noe fra en gammel fil.
fargegla82 Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 ja det var pussige saker..skadelig lissom..?hmm..
finnslarken Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hei. Hvorfor får jeg opp meldingen:"Det kan være skadelig å kjøre en systemkommando på dette"?Det skjer noen ganger når jeg skal hente fram noe fra en gammel fil. ← Det kommer jo alt an på hvilken filendelse fila har, og hva du forsøker å gjøre med den. Enkelte av mine eldre kolleger hadde en tendens til å lagre filer med etternavn som ".dat" eller ".001" selv om de skrev i Word, og hadde problemer de ikke forsto noe av når de skulle åpnes igjen. Så - hva er filetternavnet på fila du forsøker å åpne, og i hvilket program forsøker du å åpne den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå