Gå til innhold

Hvorfor skadelig?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jason_*
Skrevet

Hei. Hvorfor får jeg opp meldingen:"Det kan være skadelig å kjøre en systemkommando på dette"?Det skjer noen ganger når jeg skal hente fram noe fra en gammel fil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det var pussige saker..skadelig lissom..?hmm..

Skrevet
Hei.                                                                                                                                                                                                                                            Hvorfor får jeg opp meldingen:"Det kan være skadelig å kjøre en systemkommando på dette"?Det skjer noen ganger når jeg skal hente fram noe fra en gammel fil.

Det kommer jo alt an på hvilken filendelse fila har, og hva du forsøker å gjøre med den.

Enkelte av mine eldre kolleger hadde en tendens til å lagre filer med etternavn som ".dat" eller ".001" selv om de skrev i Word, og hadde problemer de ikke forsto noe av når de skulle åpnes igjen.

Så - hva er filetternavnet på fila du forsøker å åpne, og i hvilket program forsøker du å åpne den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...