Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hvordan få bitteliten skrift til å bli STOR? eller større da,slik at det går an å lese uten forstørrelsesglass?
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du tenker på den bittelille skriften her på forumet så er det enkleste å trykke "siter" på det innlegget for å lese hva som står med miniskrift.
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du tenker på den bittelille skriften her på forumet så er det enkleste å trykke "siter" på det innlegget for å lese hva som står med miniskrift. ← Eller merke teksten, kopiere og lime inn i adressefeltet i nettleseren...
skrue Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Hva er vitsen med liten skrift? Et tenkelig bruksområde kan være tekst som avslører noe (eks. en spoiler av av en bok/film) som skrives i så liten skrift at leseren må gjøre noe aktivt får å kunne lese teksten. Bruker man Opera så er det bare å trykke "Ctrl +" for å forstørre all tekst.
Cata Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Litt off-topic, men....hvordan lager man den bittelille skriften? Velger jeg liten skrift i menyen så får man size=1. Hvis jeg endrer denne til size=0,5 så krymper den en del, men så skjer det ingenting mer selv om jeg forsøker size=0,1 eller 0,2 så jeg kommer aldri ned på size="bitteliten".
Hilde Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Du må skrive negative tall. For eksempel -4 og -2.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå