Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #41 Skrevet 5. juli 2006 ikke jeg? jeg er visst litt teit jeg. sikkert alt for feit, og. Jeg stikker og setter den feite hengeræva mi foran noen episoder LOST. <3 ← Du får åpne chipsposen og brette deg ut.
Gjest Fruktfat Skrevet 5. juli 2006 #42 Skrevet 5. juli 2006 Husker når hun spilte i Bend it like Beckham. Da var hun jo kjempe søt... oppgitt... ← oj, var det hun?
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2006 #43 Skrevet 6. juli 2006 ikke jeg? jeg er visst litt teit jeg. sikkert alt for feit, og. Jeg stikker og setter den feite hengeræva mi foran noen episoder LOST. <3 ← Jeg kan heller ikke se det. SYnes den rumpa ser ganske alminnelig ut jeg.
Festus Skrevet 6. juli 2006 #44 Skrevet 6. juli 2006 Å? Kan telle ribbeina mine også, men jeg er absolutt ikke tynn, heller langt i fra tynn. ← På den måten de stakk frem så... men som jeg skrev senere, så ryggen hennes bra ut.. virker ikke der som hun er "for" tynn... skulderbladene stakk ikke ut feks som "vinger"... men ribbena blir jo også fremhevet av kjolen...
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #45 Skrevet 6. juli 2006 *rister på hodet* Nei, det er jo bare helt utrolig hva de kan få sge til å skrive. ← Nå er det ikke mer enn et par dager siden en bruker her inne skrev om et par jenter fra Roskildefestivalen som trengte en fettsuging eller ti... hun ene hadde litt rund mage, det var det eneste - så det er ikke bare media. Det er folk.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #46 Skrevet 6. juli 2006 Jeg kan heller ikke se det. SYnes den rumpa ser ganske alminnelig ut jeg. ← Hun er slank, men hun har hengerumpe.
Viviwoom Skrevet 6. juli 2006 #47 Skrevet 6. juli 2006 Hun er slank, men hun har hengerumpe. ← Må også støtte meg til de som synes rumpa hennes så helt vanlig ut...
miow Skrevet 6. juli 2006 #49 Skrevet 6. juli 2006 Urk, det der var IKKE pent! ← Hva da? Rompa til Lindsay? Ja giiidameg du.
Gjest Gjest_Ash_* Skrevet 6. juli 2006 #50 Skrevet 6. juli 2006 Jeg kan heller ikke se det. SYnes den rumpa ser ganske alminnelig ut jeg. ← Hvis den rompa er vanlig, er det ikke rart at magasinene flommer over med tips for snerten sprettrompe. Den rumpa sagger.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #51 Skrevet 6. juli 2006 Hvis den rompa er vanlig, er det ikke rart at magasinene flommer over med tips for snerten sprettrompe. Den rumpa sagger. ← Kan jeg få spørre hvordan det står til med din rumpe? Dine magemuskler? Og for ikke å forglemme, din humor? Bare lurer, siden jeg sjelden ser mennesker som er så innmari mye flottere enn dette
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #52 Skrevet 6. juli 2006 På den andre side er det ikke rart at noen og enhver blir paranoide og begynner en overdreven slanking når media smører sånt utover: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.86557 ← Eeeehhh....ølmage... Dette er ølmage.
Gjest Tanita Skrevet 7. juli 2006 #53 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Måten de poserer på, men hånda i sida, svai i ryggen, skuldrene trekt tilbake og se seg over skuldra til siden gjør også at de ser tynnere ut. Endret 7. juli 2006 av Tanita
Gjest Gjest_Ash_* Skrevet 7. juli 2006 #54 Skrevet 7. juli 2006 Kan jeg få spørre hvordan det står til med din rumpe? Dine magemuskler? Og for ikke å forglemme, din humor? Bare lurer, siden jeg sjelden ser mennesker som er så innmari mye flottere enn dette ← Veier 53 kilo, stram mage selv etter et svangerskap og er heldig at jeg har en naturlig sprettrumpe som trenger lite trening for å holde seg sånn! Humor? Syns selv den er bra!
Gjest Catwoman Skrevet 7. juli 2006 #55 Skrevet 7. juli 2006 Hun er slank, men hun har hengerumpe. ← Jeg ser jo at ikke rompa står rett ut (eller oppover for den del ) Men hvis du begynner å kikke litt rundt på rumper er jeg ganske siker på at du vil oppdage at de fleste har en rumpe som henger litt ned.
Gjest Catwoman Skrevet 7. juli 2006 #56 Skrevet 7. juli 2006 Nå er det ikke mer enn et par dager siden en bruker her inne skrev om et par jenter fra Roskildefestivalen som trengte en fettsuging eller ti... hun ene hadde litt rund mage, det var det eneste - så det er ikke bare media. Det er folk. ← Ja, jeg har sett den tråden. En typisk tråd som kun er ute etter å provosere. Men du har rett i det - det er folk og. Media er jo også folk forsåvidt.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #57 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Tenk så fint og enkelt det ville vært dersom man sluttet å henge seg så jævlig opp i hvordan folk så ut hele tiden. Det er virkelig helt merkelig hvor opptatt man skal være av om folk er tynne eller tykke, har korte eller lange bein, hengerumper, manglende pupper og what not... Spiller det noen som helst rolle liksom??? Man burde heller øve seg på å være en hyggelig person selv i stedet for å henge seg opp i andres utseende... det er mye viktigere. Tillegg: Jeg gjør det jeg også, men jeg prøver å være litt bevisst på det, og tar det i hvert fall ikke opp til diskusjon om jeg ser noen som jeg synes kanskje burde legge om kostholdet sitt eller trene litt mer eller hva som helst.... Endret 8. juli 2006 av mysan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå