Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #21 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er enig i at hun er tynn og at kjolen ikke er kledelig. Men jeg blir alltid provosert av sånne her debatter hvor det blir snakket så mye om hvor lite naturlig det er med små bryster, synlige ribbein o.l. Jeg er tynn selv og har hatt synlige ribbein til jeg fylte 28. Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser, og spist helt normale mengder mat. I familien min er det mange med svært lav naturlig fettprosent. Dette er sunne folk som har høyrere gjennomsnittlig levealder enn befolkningen generelt, så så syke tror jeg ikke vi er. Jeg vil ha meg frabedt å bli sammenliknedt med "puppeløse beinrangler". Jeg ville aldri gått i en sånn kjole som Kiera, men samtidig kan det vel hende at hun er så tynn fordi hun ikke proriterer å spise like regelmessig og feitende som en gjennomsnittlig husmor. Hun lever sikkert et stressende og mer aktivt liv enn de fleste av oss som sitter her. En annen ting kan vel være kokain og sene kvelder? Det er ikke all vektnedgang som skyldes mangel på mors kjøttkaker eller problematiske forhold til MAT.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #22 Skrevet 5. juli 2006 Det er jo ikke sikkert hun har blitt så tynn med vilje da - kanskje kjendisstatusen tar på så matlysten forsvinner. Det er ikke alle som sulter seg for å bli tynne selv om idealet i USA er veldig sånn. At hun nå er tynnere enn hun var for et par år siden kan også skyldes at "valpefettet" forsvinner etter som hun blir eldre. Ellers var jeg så tynn selv helt til jeg hadde fått barn nr 2 og jeg feilte aldri noen ting, annet enn en utrolig forbrenning. Ikke vær så raske med å dømme og kalle folk for stygge. Noen er sånn helt naturlig og sliter like mye med å legge på seg som andre gjør med å slanke seg.
Gjest fluesmekker Skrevet 5. juli 2006 #23 Skrevet 5. juli 2006 idealet i USA er veldig sånn ...samt i de fleste andre vestlige land. Keira Knightley er forøvrig britisk og der er det minst like gale som USA. Har tittet i en del britiske sladreblader..og fy fader de kan være slemme! Se&Hør og andre norske bladet bli uskyldige småpiker i forhold. Ikke rart mange kjendiser sliter med seg selv når de får slikt slengt i trynet hver dag...
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #24 Skrevet 5. juli 2006 Hadde Kiera (i dette tilfellet) vært obs på at hun er så tynn at ribbeina stikker ut, hadde hun ikke valgt den kjolen der. Eller??? ← Nå er det gjerne sånn at designerne spør om de vil gjøre dem æren å bære deres kreasjoner når de skal gå på den røde løperen. Og det føles vel som en ære å bli spurt også, og da takker man vel gjerne ja også da... det ville jeg ha gjort. Neida, jeg synes heller ikke det er pent med utstikkende ribbein, men jeg slenger ikke automatisk med leppa og antyder spiseforstyrrelser så fort jeg ser en person som er tynn.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #25 Skrevet 5. juli 2006 Forferdelig tragisk syn. Pent ansikt, men resten var stygt. Blikket trett og tomt også. Hun i "Titanic" ser mye sunnere ut
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #26 Skrevet 5. juli 2006 Huff... Det er skremmende når knoklene begynner å stikke ut på den måten. Okay, enkelte mennesker ser bare slik ut, men hele Hollywood begynner jo å ligne på en knokkelhaug. Også ser man jo gjerne større ut på bilder enn man er i virkeligheten... Så hun er kanskje enda tynnere, egentlig...
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #27 Skrevet 5. juli 2006 Da synes jeg man heller bør fokusere på slankepresset enn å kalle mennesker man ikke vet noe som helst om for beinrangler, enten det er selvvalgt eller ikke. Jeg synes ikke det er noen grunn for å rakke ned på dem for det. ← Som jeg sa: jeg er enig i at det ikke bør være forskjell mellom å kritisere tykke og tynne! (Å kritisere folk pga utseende generelt synes jeg ikke noe om)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #28 Skrevet 5. juli 2006 Lurer på om noen hadde reagert om hun hadde hatt store/normale pupper... Det at man har synlige ribbein er ikke nødvendigvis tegn på at man har en spiseforstyrrelse. Jeg kan selv telle mine ribbein, men er ikke sykelig tynn av den grunn (er normalt slank, og det er virkelig ingen som har stilt spørsmålstegn ved min vekt). Selvfølgelig er hun tynn, det er ikke dét. Og jeg syns ikke det er pent med synlige ribbein. Men ved uheldig valg av kjole og positur, kan man faktisk se tynnere ut enn man er.
Gjest Catwoman Skrevet 5. juli 2006 #29 Skrevet 5. juli 2006 . Syns det er smålig å måle hvor fin en person sin kropp er utifra hvor store puppene er. Føler nesten jeg er på ungdomskolen igjen jo! :O ← Enig der. Synes alltid det blir slengt frem når noen kommenterer en annen person som er tynn - "hun har jo ikke pupper engang" - det er faktisk endel som har naturlig små pupper selv om de er normalvektig.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #30 Skrevet 5. juli 2006 Det jeg synes er ille, er at nesten alle disse veldig tynne stjernene forteller om hvor naturlig vekttapet har vært, og NEIDA de har iukke noe problem osv. Så går det noen år, og så forteller de om bulimi/anorexia osv. Altvar mao bare løgn. Ikke rart tenåringer blir forvirret og opptatt av eget utseende.
miow Skrevet 5. juli 2006 #31 Skrevet 5. juli 2006 Enig der. Synes alltid det blir slengt frem når noen kommenterer en annen person som er tynn - "hun har jo ikke pupper engang" - det er faktisk endel som har naturlig små pupper selv om de er normalvektig. ← Det var da virkelig ikke meningen å støte noen med det der. Har verdens minste pupper selv, uten å være spesielt påfallende tynn. kanskje jeg til og med har komplekser for det. Det jeg mente her var at puppene hennes har blitt veldig mye mindre enn det de har vært før. Nå virker jeg veldig så puppefiksert , men det er irriterende å bli misforstått serru.
Gjest Catwoman Skrevet 5. juli 2006 #32 Skrevet 5. juli 2006 Hintet ikke til deg her - jeg mente sånn generelt. Kjenner ikke så godt til utseende til Keira, så jeg vet ikke så godt hvordan hun så ut før. Det jeg synes er ille, er at nesten alle disse veldig tynne stjernene forteller om hvor naturlig vekttapet har vært, og NEIDA de har iukke noe problem osv. Så går det noen år, og så forteller de om bulimi/anorexia osv. Altvar mao bare løgn. Ikke rart tenåringer blir forvirret og opptatt av eget utseende. Det er faktisk helt normalt at det går litt tid før spiseforstyrrede personer klarer å innse selv at de har et problem.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #33 Skrevet 5. juli 2006 Ja, folk kan være naturlig tynne osv. Men som kjendis synes jeg faktisk man bør være seg bevisst sitt ansvar ved å være forbilde for unge jenter. For jenter i puberteten er ikke dette et sunt forbilde. Hun kunne i det minste kledd seg litt penere (synes forøvrig kjolen ikke hadde vært særlig pen enten den som bar den var tynn eller tykk) Dette handler ikke om puppestr. Men puppene forsvinner når man har så lav fettprosent.
Lillesøster Skrevet 5. juli 2006 #34 Skrevet 5. juli 2006 Helt uavhengig av pupper og rumpe, den dama er syk. Hun har så vidt jeg vet ikke vært så tynn før. Synd at ikke media kan ta tak i det i stedet for å glamorisere det.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #35 Skrevet 5. juli 2006 På den andre side er det ikke rart at noen og enhver blir paranoide og begynner en overdreven slanking når media smører sånt utover: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.86557
Gjest Catwoman Skrevet 5. juli 2006 #36 Skrevet 5. juli 2006 På den andre side er det ikke rart at noen og enhver blir paranoide og begynner en overdreven slanking når media smører sånt utover: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.86557 ← *rister på hodet* Nei, det er jo bare helt utrolig hva de kan få sge til å skrive.
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #37 Skrevet 5. juli 2006 Lohan var jo sylslank på de bildene, da. Altså, jeg trener masse, og jeg ser ikke slik ut. Media er syke, de også
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #38 Skrevet 5. juli 2006 Man er for tynn når man kan telle ribbeina...← Å? Kan telle ribbeina mine også, men jeg er absolutt ikke tynn, heller langt i fra tynn.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #39 Skrevet 5. juli 2006 På den andre side er det ikke rart at noen og enhver blir paranoide og begynner en overdreven slanking når media smører sånt utover: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.86557 ← Men det er da sant at Lindsay faktisk har en hengerumpe, det kan alle se.
miow Skrevet 5. juli 2006 #40 Skrevet 5. juli 2006 Men det er da sant at Lindsay faktisk har en hengerumpe, det kan alle se. ← ikke jeg? jeg er visst litt teit jeg. sikkert alt for feit, og. Jeg stikker og setter den feite hengeræva mi foran noen episoder LOST. <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå