Gjest seroxata Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 jeg blir gal!!! kjøpte meg ny mobil, samsung e530 men den hater meg! Har ringt telenor for å få wap og mms oppsett, men uten hell, tlf nekter enda plent å la meg få tilgang der! og så kjøpte jeg meg sånn usb kabel da, samsung pc studio 2.0 , og gikk hjem, installerte dette her, og satt i kabelen. null respons! så lurer jeg, h va er det jeg gjør feil??!? må jeg ha en helt egen kabel til den type tlf?? eller kan det være jeg som surrer komplett her nå.. lyst til å hive hele dritten på dynga, og hadde ikke det lille kreket kostet 2500, så hadde jeg gjort deg
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 dra tilbake til butikken med den og be dem sjekke om den faktisk er i orden...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Kjøpte min Samsung x660 hos Netcom. Og alt var ihvertfall i orden med den. Gudskjelov for det ellers hadde jeg blitt sprø. Dra innom der du kjøpte den,så får de hjelpe deg der til å få den tl å funke. Lykke til!
Gjest seroxata Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 eneste problemet er at jeg kjøpte den på postordre, sukk... vet ikke om det nytter å ringe de?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 eneste problemet er at jeg kjøpte den på postordre, sukk... vet ikke om det nytter å ringe de? ← Da ble det kanskje litt verre ja. Men ring firmaet du kjøpte den av,de må jo kunne hjelpe deg. Hvis ikke får du heve kjøpet å kjøpe en i en teleforhandler i stedet. Tryggest det tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 eneste problemet er at jeg kjøpte den på postordre, sukk... vet ikke om det nytter å ringe de? ← Joda, det kan du. Det er mulig at de vil ha deg til å sende inn telefonen til verkstedet de bruker, men da hjelper firmaet deg med framgangsmåten.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 (endret) Du har like rettigheter uansett om du kjøper i butikk eller gjennom nettet, så ta kontakt med firmaet du handlet den hos og forklar problemet. Tråden stenges pga spam. Druscilla - mod Endret 8. september 2006 av Druscilla
Fremhevede innlegg