Gå til innhold

den dumme mobilen min!


Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

jeg blir gal!!! kjøpte meg ny mobil, samsung e530

men den hater meg! Har ringt telenor for å få wap og mms oppsett, men uten hell, tlf nekter enda plent å la meg få tilgang der!

:frustrert:

og så kjøpte jeg meg sånn usb kabel da, samsung pc studio 2.0 , og gikk hjem, installerte dette her, og satt i kabelen. null respons!

så lurer jeg, h va er det jeg gjør feil??!? må jeg ha en helt egen kabel til den type tlf?? eller kan det være jeg som surrer komplett her nå..

lyst til å hive hele dritten på dynga, og hadde ikke det lille kreket kostet 2500, så hadde jeg gjort deg :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

dra tilbake til butikken med den og be dem sjekke om den faktisk er i orden...

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte min Samsung x660 hos Netcom. Og alt var ihvertfall i orden med den.

Gudskjelov for det ellers hadde jeg blitt sprø.

Dra innom der du kjøpte den,så får de hjelpe deg der til å få den tl å funke.

Lykke til!

Gjest seroxata
Skrevet

eneste problemet er at jeg kjøpte den på postordre, sukk... vet ikke om det nytter å ringe de?

Gjest Gjest
Skrevet
eneste problemet er at jeg kjøpte den på postordre, sukk... vet ikke om det nytter å ringe de?

Da ble det kanskje litt verre ja.

Men ring firmaet du kjøpte den av,de må jo kunne hjelpe deg.

Hvis ikke får du heve kjøpet å kjøpe en i en teleforhandler i stedet.

Tryggest det tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
eneste problemet er at jeg kjøpte den på postordre, sukk... vet ikke om det nytter å ringe de?

Joda, det kan du. Det er mulig at de vil ha deg til å sende inn telefonen til verkstedet de bruker, men da hjelper firmaet deg med framgangsmåten.

  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Du har like rettigheter uansett om du kjøper i butikk eller gjennom nettet, så ta kontakt med firmaet du handlet den hos og forklar problemet.

Tråden stenges pga spam.

Druscilla - mod

Endret av Druscilla
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...