Gå til innhold

ingen som er som meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

ingen som er som meg? litt frekk i kjefte, gir litt faen, vil prøve ut ting som egentlig ikke er bra for meg osv. er det bare jeg som her som ikke er en engel??

Ja! jeg har knulla mange, har prøvd dop, jeg røyker, drikker og har droppa ut skolen og skal begynne på mitt tredje grunnkurs til høsten. men angrer ikke. alt er en erfaring å ta med seg videre... kall meg hore, taper og hva du vil, men man er ung kun engang! og dessuten så er jeg veldig snill og søt å =) men har levd ungdomslivet da for å si det sånn ;p

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Høres ut som meg nesten, bare at jeg har greid å fullføre skolen nettopp! :o

Skrevet

Så lenge du vet hva du gjør, hvorfor du gjør det og ikke lar det skli helt ut, er det ikke sikkert at det er så dumt, nei...

Hadde ikke jeg "levd livet" på mange forskjellige måter, hadde jeg sannsynligvis heller ikke blitt en harmonisk og lykkelig 35-åring som gleder seg over de små ting i livet og tar de fleste utfordringer livet har å by på med relativt godt humør.

Kos deg mens du kan, men unngå ukontrollerte mengder rusmidler og sørg for å skaffe deg en skikkelig utdannelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er vel greit. Så lenge du står for det, og er bevisst på det, hvorfor ikke. Ha det gøy.

Det er godt mulig det blir folk av deg likevel!

Se bare på vår Kronprinsesse! :klappe::)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nå du legger grunnlaget for hvilken helse du skal ha som 40-50 åring. Se litt på brystkreftstatistikkene og stump røyken. Det blir faktisk harmoniske voksne av folk som ikke løper rundt og puler eller er store i kjeften og.

Gjest Gjest
Skrevet

Mitt råd er at du ikke dropper skolen. Fullendt skolegang gir deg frihet til å velge senere i livet!

Husmusa

Gjest Gjest
Skrevet

Vil gi deg en :klem: . Prøv å bli mere voksen. Når skolen begynner til høsten prøver du å gjøre ditt beste. Du klarer det. Skolegang er ikke bestandig serlig moro men veldig nødvendig. Prisen for et utsvevende ungdomsliv kan noen ganger bli for høy.

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

det er som å høre om meg sjøl. har ikke tenkt å kalle deg for hverken taper eller noe som helst annet.

gjør hva du vil så lenge det ikke går ut over andre ( å det gjør det jo som regel eller hva?) bare hver klar over at livet har en tendens til å ta litt uventede vendinger som kan får alvorige konsekvenser så vær forsiktig :klem:

hilsen en som har vært nødt til å ta seg sammen :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
ingen som er som meg? litt frekk i kjefte, gir litt faen, vil prøve ut ting som egentlig ikke er bra for meg osv. er det bare jeg som her som ikke er en engel??

Ja! jeg har knulla mange, har prøvd dop, jeg røyker, drikker og har droppa ut skolen og skal begynne på mitt tredje grunnkurs til høsten. men angrer ikke. alt er en erfaring å ta med seg videre... kall meg hore, taper og hva du vil, men man er ung kun engang! og dessuten så er jeg veldig snill og søt å =) men har levd ungdomslivet da for å si det sånn ;p

Nei! Bortsett fra at jeg røyker og at jeg festet en del i min ungdomstid, har jeg aldri hatt behov for å være frekk i kjeften, prøve dop, ligge med mange, droppe ut av skolen osv

At du føler behov for dette er din sak, og du er ingen taper av den grunn, men jeg vil instendig be deg om å kutte ut dopet og fullføre skolen. Dette er ting som vil påvirke ditt liv i mange år framover, og jeg hater å se et liv være ekstra vanskelig p.g.a dåelige valg i ungdomstiden.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei!  Bortsett fra at jeg røyker og at jeg festet en del i min ungdomstid, har jeg aldri hatt behov for å være frekk i kjeften, prøve dop, ligge med mange, droppe ut av skolen osv

At du føler behov for dette er din sak, og du er ingen taper av den grunn, men jeg vil instendig be deg om å kutte ut dopet og fullføre skolen.  Dette er ting som vil påvirke ditt liv i mange år framover, og jeg hater å se et liv være ekstra vanskelig p.g.a dåelige valg i ungdomstiden.

Enig.

Det er heller ikke alle som har behov for et slikt ungdomsliv. Jeg var en "engel", og har ikke angret på det i det hele tatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du er mye mer normal enn du aner.

Skrevet (endret)
det er som å høre om meg sjøl.  har ikke tenkt å kalle deg for hverken taper eller noe som helst annet.

gjør hva du vil så lenge det ikke går ut over andre ( å det gjør det jo som regel eller hva?)  bare hver klar over at livet har en tendens til å ta litt uventede vendinger som kan får alvorige konsekvenser så vær forsiktig :klem:

hilsen en som har vært nødt til å ta seg sammen :sjenert:

:klem: Håper det går bra med deg! :klem:

Endret av afr0dite
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha skjerpet meg tidligere. Det er ikke såå gøy å være 25 før man blir ferdig med videregående!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...