Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Dere som har shoppet mye i utlandet, og deretter sender det hjem i stedet for å ta det med på flyet... Hvordan gjør dere det? Hva med toll?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Er det ingen her som har sendt hjem ting fra utlandet?
afr0dite Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg bodde tre måneder i Vietnam, og fikk sydd sinnsykt mye klær + annet stæsj. Er jo tillatt med 30kg på internasjonale reiser, men kun 20 kg innenlands. Noe forøvrig vi brant oss på da vi skulle fly til Hanoi fra Da Nang.. Så det kan være greit å huske på! Uansett, jeg sendte avgårde alle julegavene jeg hadde handlet der nede med flypost, og det kom til Norge etter noen uker. Men det betalte jeg svin for også. Resten sendte jeg med båt over fire måneder, og det var levelige priser. Vi gjorde det sånn at vi gikk på postkontoret og pakket og styrte der. Husker faktisk ikke lenger hvordan det var med toll.. Skal spørre når han kommer hjem. Men jeg tror ikke jeg betalte noe ekstra da jeg hentet pakkene på posten i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Fikk dere sendt med båt via postkontoret? Vi skal kjøre på tvers av USA, i en cab, og de har som kjent dårlig med bagasjeplass. Derfor vi vurderer å sende ting hjem underveis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå