Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal kjøpe en bærbar PC som et tillegg til min stasjonære PC. Skal bruke den til studier, den bør være ganske lett å bære, jeg skal bruke den til litt bildebehandling, musikk etc. Men ikke til spill. Har sett på denne: ACER TM 2423WXMi/CM 370. Noen som har innspill,eller andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Har den selv og synes den er veldig bra til mitt bruk som stort sett består av skolearbeid(dokumentbehandling), surfing på nettet og til bilder og musikk. Det er dog begynt å bli litt lite plass på den, men det er fullt mulig å oppgradere etterhvert dersom behovet melder seg. Den har ikke bluetooth og minnekortleser, men jeg har overhodet ikke følt det som noe savn, har jo usb-kabler. Det eneste lille minus må være at det ikke er spesielt god lyd fra den, men det er jo ikke å høre på musikk jeg bruker den til uansett så det er ikke noe problem for meg ihvertfall. Fin maskin som jeg anbefaler, og den er ganske lett også.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Takk for tilbakemeldingen. Har nesten bestemt meg nå, den ser fristende ut. Og en av fordelene er jo vekten, lettere å ta den med seg når den ikke er for tung
abelille Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har ikke akkurat den typen, men har brukt flere andre acer travelmate, og er veldig godt fornøyd med dem. Noen klager litt på batterikapasitet, men selv har jeg ikke merket at den er spesielt dårlig. Acer har gode, stabile og robuste maskiner.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Tror jeg må gå for en annen modell jeg og, denne her var vanskelig å få tak i. Kanskje jeg skal prøve en annen Acer-maskin.
Pimbila Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har Acer 3002LC Bra maskin, men batteriet varer ikke en time en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå