Gjest Chrizzy Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 (endret) 1300-1400 vielse 1400-1430 Hilse på gjestene / bilder sammen med foreldre/forlovere 1430- Bussen kjører med folkene. Det er en litt lang kjøretur. Vi har guide i bussen, det er en nydelig tur, skikkelig turistsvei. Noe mat i bussen? Noen som har forslag til hva? Vurderer også å kjøpe inn brød, melk, pålegg osv. å legge inn i hyttene på forhånd. Da kan gjestene spise når vi kommer frem til campen istedenfor? 1600-1700 Innsjekking i hyttene, tid til å fikse seg og skravling med gjestene 1700-2000 Middag 2000-2100 Kakebord og kaffe 2100- Musikk. Baren åpner og festen begynner. 2400- Nattmat Ja, slik har vi tenkt at det kan være? Vi skal ha vielsen et godt stykke fra der vi skal være å feire. Turen fra byen til kirka, for så dra fra kirka til campingen, er litt langt. Men vi får mange tilreisende og turen er helt nydelig. Vi gifter oss på en fredag og blir på en campingplass hele helga, med gjestene. Det er en skikkelig fin campingplass, helt nytt, nydelig mat og flinke folk som jobber der. Kom gjerne med forslag til endringer, ting jeg ikke har tenkt på osv Endret 4. juli 2006 av Chrizzy
Scorpina Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 For meg virka opplegget deres helt bra Det går 4 timer fra vielse til selve middagen og det er evig nok. Jeg har lest i flere tråder om at det skal settes fram endel (finger) mat før middag. Ærlig talt - gjestene kan no vel bruke hodet og innse at hvis middagen er kl 1700 og bryllupet starter i 1300-tiden så spiser man både frokost og lunch FØR man drar i bryllupet. Hvis gjester kommer til et bryllup (les: kirka først) veeeldig sulten, er det gjestenes problem og ikke brudeparet. Har vært i flere bryllup der vielsen har starta i 13-1500 tiden.. med påfølgende middag i 17-18tiden. Da sørger jeg for å spise meg en god frokost OG lunch FØR jeg drar i bryllupet. Har vært passe sulten når man setter seg til bordet en 3-4 timer etterpå. Dessuten, dere skal jo ha både kaker og nattmat..nei, det blir mat nok!! Tro meg!!! Lykke til med bryllupet, fremtiden og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå